Jump to content

Заключих си колата


Realex

Recommended Posts

Аварията е на максимално.. предния ден имах проблем с паднал акумулатор.. имах съмнения, че нещо дърпа ток излишно и реших да махна клемата и да проверя на другата сутрин, какво е положението. Идеята беше на сутринта да си отключа ръчно с ключа, но и двете ключалки не искаха да завъртят в никоя посока.. реших, че е позамръзнала и да пробвам по-късно, че закъснавах за работа. Ситуацията в момента е следната.. от шофьорската страна ключа си върти спокойно, но не вдига бутончетата и не отключва, а от пътническата не иска да превърти грам. Забелязах, че на задната врата от същата страна бутона е потънал доста спрямо другите.. пробвах и през багажника, но ключа не влиза. Сега има ли вариант да отворя някак предния капак да сложа клемата и да си отключа.. да отворя някак багажника или с друга магия да оправя нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръсни със течна смазка или спрей за ръжда във всички патрони и с помощта на ключа ги раздвижи внимателно без да ги презорваш,все един от 3те ще отключи колата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че плюсовата клема не се опира никъде по корпуса на колата?

Ако е така има вариант да подадеш ток. колкото да отключиш.

С помощта на кабели за палене, закачени за акумулатор,

лягаш под двигателния отсег,

Плюсовата щипка я закачаш на голямата гайка на шалтера на стартера,

а минусовата щипка я закачаш или допираш на двигателя,

след което действаш с дистанционното.

 

Запомни: трябва да си сигурен, че плюсовата клема не трябва да е в контакт с купето.

 

п.п. гайката на шалтера е тази на която е хванат дебелия кабел.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш един автоключар и за 50лв си вътре.
Другата опция е да се правиш ти на такъв, с уред за измерване на кръвно. Подпъхваш твърдо и тънко между уплътнението на вратата и купето, помпиш и в отворилия се промеждутък с някаква тел си дърпаш ключалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, HEPBAKA said:

помпиш и в отворилия се промеждутък с някаква тел си дърпаш ключалката.

Има защита да се отваря с тел. Това на А6 C5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Успях да отключа с помоща на туристическо газово котлонче и награвяне около дръжката в продължение на 5-10 минути. Имах и ток да запаля спокойно.. взех си мултицет и почвам да търся проблема с тоците ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...