Realex Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Аварията е на максимално.. предния ден имах проблем с паднал акумулатор.. имах съмнения, че нещо дърпа ток излишно и реших да махна клемата и да проверя на другата сутрин, какво е положението. Идеята беше на сутринта да си отключа ръчно с ключа, но и двете ключалки не искаха да завъртят в никоя посока.. реших, че е позамръзнала и да пробвам по-късно, че закъснавах за работа. Ситуацията в момента е следната.. от шофьорската страна ключа си върти спокойно, но не вдига бутончетата и не отключва, а от пътническата не иска да превърти грам. Забелязах, че на задната врата от същата страна бутона е потънал доста спрямо другите.. пробвах и през багажника, но ключа не влиза. Сега има ли вариант да отворя някак предния капак да сложа клемата и да си отключа.. да отворя някак багажника или с друга магия да оправя нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Пръсни със течна смазка или спрей за ръжда във всички патрони и с помощта на ключа ги раздвижи внимателно без да ги презорваш,все един от 3те ще отключи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Сигурен ли си, че плюсовата клема не се опира никъде по корпуса на колата? Ако е така има вариант да подадеш ток. колкото да отключиш. С помощта на кабели за палене, закачени за акумулатор, лягаш под двигателния отсег, Плюсовата щипка я закачаш на голямата гайка на шалтера на стартера, а минусовата щипка я закачаш или допираш на двигателя, след което действаш с дистанционното. Запомни: трябва да си сигурен, че плюсовата клема не трябва да е в контакт с купето. п.п. гайката на шалтера е тази на която е хванат дебелия кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Realex Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Минуса е свален (него ми разхлабу акумулаторджията..) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Викаш един автоключар и за 50лв си вътре. Другата опция е да се правиш ти на такъв, с уред за измерване на кръвно. Подпъхваш твърдо и тънко между уплътнението на вратата и купето, помпиш и в отворилия се промеждутък с някаква тел си дърпаш ключалката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 34 minutes ago, HEPBAKA said: помпиш и в отворилия се промеждутък с някаква тел си дърпаш ключалката. Има защита да се отваря с тел. Това на А6 C5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Пускай ток на стартера, или чакай да се стопли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Realex Публикувано 10 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Благодаря за отговорите! Успях да отключа с помоща на туристическо газово котлонче и награвяне около дръжката в продължение на 5-10 минути. Имах и ток да запаля спокойно.. взех си мултицет и почвам да търся проблема с тоците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Аз на моята нямах никакви ключалки и си бях измерил една тел дето да бръкна покрай уплътнението и да си я отворя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване