Jump to content

Чукане в 4,2 335 коня


LUKAVIQ

Recommended Posts

Имах познат с такава градако 15 16....даже и чЕп имаше....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе хора ,сериозно ви казвам при икономично каране ми гори толкова. 

Едвам тръгвам , избягвам да спирам за да не потеглям пак ,на място не я държа запалена. И най-ниското което успях някога беше 18. Но винаги ми гори между 20 и 24 като я карам нормално ( не се стремя да пазя нафта) , но и не я мъча постоянно. 

Знам ,че колата е с постоянно отворен термостат , но градско постоянно ми държи 90 градуса , сутринта примерно при шофиране в порядъка на 5 мин почва парното и почва да вдига градусите. За 10-15 мин стига 90 градуса.

Но от 1 термостат разлика от 5-6 литра не вярвам .

Редактирано от Georgi75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Georgi75 написа:

 За 10-15 мин стига 90 градуса.

Но от 1 термостат разлика от 5-6 литра не вярвам .

 

Мани ти какво показва стрелката. Тя колата реално може да е на 65 градуса, а стрелката пак да показва 90. Нарочно е настроена така, да са спокойни хората, че "всичко е точно".

Най-вероятно в термостата ти е целия проблем. Смени го и гарантирано ще падне разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя да й отделя 1500 лв да оправя тва. Толкова ми казаха в сервиза ,два термостата и маркучи някакви. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Georgi75 написа:

 

 

Провери хубаво за какво става дума, че в тоя сервиз май искат да те шибат без да ти свалят гащите :hilezh:

 

https://www.autopower.bg/термостат-audi-a8-limousine-4e-4.2-tdi-quattro-d1211c44.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къде , одеве се ебавах с един 500 и се качи на 26 почти. Стрелката на резервоара беше малко преди чертичката за пълен резервоар

Минах 51 км като постоянно я гонех и ето къде стигна

1513944624228408422150.jpg

Редактирано от Georgi75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , проблема е в термостата. Днес пътувах от София до Варна. Докато излезна от града темперстурата беше към 80 градуса. Като се качих на магистралага рестартирах разхода и не се качваше над 8 със 130-140. Когато падна температурата до 60 грядуса разхода се вдигна до 10-11 със същата скорост и реших че така и така дюзите пускат повече нафта , поне да стигна по-бързо. Цялата магистрала я взех със 170-180 разхода беше 10.5. Но от софия до Варна не се качи темперстурата до 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Georgi75 написа:

Този картон няма ли да изгори ако вдигне 90 градуса ??

:hilezh:

Лошото е, че се забравя после градско да се свали картона...и като  се освятка за прегряване....може да е късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя термостат някой може ли да покаже как изглежда, че бях чел някъде че се сменя едва ли не цял "елемент" в който е термостата, и е бил цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата не е скъп ,труда бил голям и затова искат 200 лв за труд :D.

 

А колега да питам въобще има ли място как да се сложи този картон щот в ауди всичко е оплътнено до сънтиметри :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...