ДОМАНОВ Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ! От две години карам А4/В7 авант, 1.9, TDI,116 к.с. S-line. Тъсех точно този модел, но сега се заглеждам по 3.0 qattro, 204 или 232 к.с. Много искам да споделите вашите впечатления относно този двигател - разход, поддръжка, слаби страни и т.н. Нали знаете, мъж на женски гърди и на конски сили - насищане НЯМА! Колкото повече, толкова повече - казал Мечо Пух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Еми на първо четене разликата в динамиката която ще усетиш между това което караш в момента и трилитровия дизел ще е огромна. Куатрото е също много голям бонус който ще получиш . Като първоначално обслужване 3.0 няма да ти е повече от 1.9 като цяло. Разхода е много относително понятие но да кажем че градско ще ти се повиши с около 30-40% извънградско ~25%. Слабите страни са общо взето известни което е добре. Дюзи и обтегачи на вериги . Дали ще се наложат тези ремонти или ще минеш без тях няма как да се предскаже но ако колата е под 300к км вероятно ще си ги спестиш. Всичко опира до конкретен екземпляр и състояние. Иначе ориентировъчно комплекта дюзи се рециклират за около 1000лв. , двата горни обтегача оригинални струват по около 400лв. , ел.актуатор на турбината около 550лв оригинален. Автомата иска хубаво масло и ако изтропа до колкото знам ремонта е около 2к. Аз лично предпочитам ръчна кутия .204 и 233 са на практика идентични двигатели с различен софтуер - тоест ако смяташ да правиш ремап резултата след него ще е еднакъв около 285кс. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Тези с 204 к.с. ръчка не са много. Предпочитам такава. До сега съм карал само с ръчна кутия и не съм уверен в шофирането с автоматична. Чувствам се несигурен при спиране. Редактирано 12 Януари 2017 от ДОМАНОВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Няма нищо лошо щом искаш да е с ръчка......... определено е по-голям кеф с автомат в тоя случай:) Но..... всеки с вкуса си:))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 На А6 с ръчка вярно ще е някак ..... ,ама на А4 с които и да е двигател не мисля,че ръчката е нещо кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Даже напротив - на B7 си е супер ръчката - върви повече и харчи по-малко а и за 10 годишна кола е по-надеждна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 4 hours ago, DJANO said: 3.0 ТДИ с ръчна кутия не ми звучи въобще като добър избор. Грешиш, супер си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Не мисля, че ръчка или автомат е грешка! Въпрос на вкус е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Когато трябва да намаля, съм свикнал да свалям скоростите на долу в помощ на спирачките. Така увеличавам ресурса им, по-малко ги загрявам. Редактирано 12 Януари 2017 от ДОМАНОВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Автомата също те държи до определена скорост, отделно можеш да си ги връщаш и ръчно. Въпрос на вкус е да, но когато говорим за прецизно включване на скоростите си мисля, че автомата много по-добре "знае" къде е въртящия момент на мотора и значително повече щади всичко по окачването(дифове, тампони и т.н.). Но всеки си решава, аз си споделих моето мнение, не ангажирам никой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Никакъв шанс 10 годишен автомат да "знае" по-добре от мен къде е въртящия момент и къде и кога аз искам да превключа ... Да в ръчен S-режим става за каране но пак не е като ръчка... Иначе да въпрос на вкус е но и на пари за поддръжка. При автоматите на B7 обаче има един голям плюс и той е че съотношението като бройки на вторичния пазар е 4:1 в полза на автоматите - тоест избора е много по-голям. Редактирано 12 Януари 2017 от boboweb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Определено предпочитам ръчка, но нека да се върнем на двигателя. Среден разход 8/100 км. реален ли е? Да кажем 30/70 градско/навън. Преди 6 часа, boboweb написа: Еми на първо четене разликата в динамиката която ще усетиш между това което караш в момента и трилитровия дизел ще е огромна. Куатрото е също много голям бонус който ще получиш . Като първоначално обслужване 3.0 няма да ти е повече от 1.9 като цяло. Разхода е много относително понятие но да кажем че градско ще ти се повиши с около 30-40% извънградско ~25%. Слабите страни са общо взето известни което е добре. Дюзи и обтегачи на вериги . Дали ще се наложат тези ремонти или ще минеш без тях няма как да се предскаже но ако колата е под 300к км вероятно ще си ги спестиш. Всичко опира до конкретен екземпляр и състояние. Иначе ориентировъчно комплекта дюзи се рециклират за около 1000лв. , двата горни обтегача оригинални струват по около 400лв. , ел.актуатор на турбината около 550лв оригинален. Автомата иска хубаво масло и ако изтропа до колкото знам ремонта е около 2к. Аз лично предпочитам ръчна кутия .204 и 233 са на практика идентични двигатели с различен софтуер - тоест ако смяташ да правиш ремап резултата след него ще е еднакъв около 285кс. Успех ОК! Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Ако караш по ограничения извън града и в града не е във някакъв супер пик е реален според мен за ръчна кутия . Айде 8.5 да е да кажем за всеки случай . http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2007&power_s=204&power_e=233&gearing=1&powerunit=2 средно 8,20 Редактирано 12 Януари 2017 от boboweb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Автора,имаш ли набелязана кола вече-авант,седан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Последния проблем ще е дали в посочения режим гори 8........9 или 10 литра:))) Гледай да си закупиш поддържан автомобил:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Предпочитам Avant, но това е най-доброто което съм намерил за сега. http://www.autoscout24.bg/objawi/audi-a4-30-tdi-v6-quattro-s-line-дизел-син-301530126 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A8Fahrer Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Колега не си взимай кола от Белгия. Страшни мърлячи са там и шанса да се надъниш на гроб клони към 100%. Холандия са малко по-добре. За тези пари бих търсил от частник в България или от автокъща с подробна предварителна проверка в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Тая изгледа добре и е с външен S-Line пакет: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236731626&transmissions=MANUAL_GEAR&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=EstateCar&isSearchRequest=true&scopeId=C&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1 Според мен тази която гледаш е прекалено скъпа . Ако не държиш на външен S-Line излизат доста по-изгодни коли от това което си намерил но трябва да следиш пазара внимателно без да бързаш. От Швейцария колите определено са в най-добро състояние като цяло и са има екземпляри наистина с топ оборудване и екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) Разбира се, че няма да бързам. Но едно от нещата които гледам е и пробега. Търся нещо под 230к. Швейцарки до сега не съм гледал, но ще огледам и тях! Редактирано 13 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Преди 1 час, boboweb написа: Тая изгледа добре и е с външен S-Line пакет: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236731626&transmissions=MANUAL_GEAR&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=EstateCar&isSearchRequest=true&scopeId=C&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1 Според мен тази която гледаш е прекалено скъпа . Ако не държиш на външен S-Line излизат доста по-изгодни коли от това което си намерил но трябва да следиш пазара внимателно без да бързаш. От Швейцария колите определено са в най-добро състояние като цяло и са има екземпляри наистина с топ оборудване и екстри. Тази е супер. S-line Plus, вътре изглежда като нова и е добре оборудвана. Относно колите от Швейцария - и аз съм на това мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Еми то това с километрите е малко относително ... Има тука една която можеш да погледнеш. Ако могат да и се докажат километрите и да се свалят 900лв може и да е оферта: http://www.mobile.bg/11481611482070045 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Няма такова нещо като еди къде си са страшни мърлячи!!! Такива хора има на всякъде....... нали не смятате, че милиони собственици на автомобили в Белгия са кретени, които не си поддържат колите? Имаме в семейството автомобил от Белгия /Мерцедес е обаче/..... поддържан безупречно......и изглежда като нов. Нима в Германия няма амортизирани и не добре поддържани коли? Или в Холандия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 1 hour ago, nichirenshu said: За разхода да е средно 8 е само добро пожелание. Това след колко навъртяни километра на този двигател в това купе с ръчни скорости го казваш ? Или звездите така ти го говорят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Това ми се струва мн добро! Ако само отзад е проблема ОК! http://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Audi-A4-Avant-3.0-TDI-quattro-S-LINE/vhc:car,cnt:de!ch,pgn:3,pgs:10,srt:mileage,sro:asc,ms1:1900_9_,frn:2006,frx:2008,prx:8000,ful:diesel,pwn:146,pwx:179/pg:vipcar/237702180.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Прав си - цената не е лоша .Няма "цялата" кожа , вътре не е с алуминиевите лайсни ,с по-смотани джанти е и до колкото виждам няма парктроник но се преживява . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts