Jump to content

КЪМ КОЛЕГИТЕ С Audi A4/B7 Avant 3,0 TDI V6 quattro Tiptronic


Recommended Posts

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ! От две години карам А4/В7 авант, 1.9, TDI,116 к.с. S-line. Тъсех точно този модел, но сега се заглеждам по 3.0 qattro, 204 или 232 к.с.

Много искам да споделите вашите впечатления относно този двигател - разход, поддръжка, слаби страни и т.н.

Нали знаете, мъж на женски гърди и на конски сили - насищане НЯМА!

Колкото повече, толкова повече - казал Мечо Пух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми на първо четене разликата в динамиката която ще усетиш между това което караш в момента и трилитровия дизел ще е огромна. Куатрото е също много голям бонус който ще получиш . Като първоначално обслужване 3.0 няма да ти е повече от 1.9 като цяло. Разхода е много относително понятие но да кажем че градско ще ти се повиши с около 30-40% извънградско ~25%. Слабите страни са общо взето известни което е добре. Дюзи и обтегачи на вериги . Дали ще се наложат тези ремонти или ще минеш без тях няма как да се предскаже но ако колата е под 300к км вероятно ще си ги спестиш. Всичко опира до конкретен екземпляр и състояние. Иначе ориентировъчно комплекта дюзи се рециклират за около 1000лв. , двата горни обтегача оригинални струват по около 400лв. , ел.актуатор на турбината около 550лв оригинален. Автомата иска хубаво масло и ако изтропа до колкото знам ремонта е около 2к. Аз лично предпочитам ръчна кутия .204 и 233 са на практика идентични двигатели с различен софтуер - тоест ако смяташ да правиш ремап резултата след него ще е еднакъв около 285кс.  Успех :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези с 204 к.с. ръчка не са много. Предпочитам такава.

До сега съм карал само с ръчна кутия и не съм уверен в шофирането с автоматична.

Чувствам се несигурен при спиране.

Редактирано от ДОМАНОВ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато трябва да намаля, съм свикнал да свалям скоростите на долу в помощ на спирачките.

Така увеличавам ресурса им, по-малко ги загрявам. 

 

Редактирано от ДОМАНОВ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата също те държи до определена скорост, отделно можеш да си ги връщаш и ръчно. Въпрос на вкус е да, но когато говорим за прецизно включване на скоростите си мисля, че автомата много по-добре "знае" къде е въртящия момент на мотора и значително повече щади всичко по окачването(дифове, тампони и т.н.). Но всеки си решава, аз си споделих моето мнение, не ангажирам никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв шанс 10 годишен автомат да "знае" по-добре от мен къде е въртящия момент и къде и кога аз искам да превключа ... :)  Да в ръчен S-режим става за каране но пак не е като ръчка... Иначе да въпрос на вкус е но и на пари за поддръжка.

При автоматите на B7 обаче има един голям плюс и той е че съотношението като бройки на вторичния пазар е 4:1 в полза на автоматите - тоест избора е много по-голям.

Редактирано от boboweb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено предпочитам ръчка, но нека да се върнем на двигателя.

Среден разход 8/100 км. реален ли е? Да кажем 30/70 градско/навън.

 

Преди 6 часа, boboweb написа:

Еми на първо четене разликата в динамиката която ще усетиш между това което караш в момента и трилитровия дизел ще е огромна. Куатрото е също много голям бонус който ще получиш . Като първоначално обслужване 3.0 няма да ти е повече от 1.9 като цяло. Разхода е много относително понятие но да кажем че градско ще ти се повиши с около 30-40% извънградско ~25%. Слабите страни са общо взето известни което е добре. Дюзи и обтегачи на вериги . Дали ще се наложат тези ремонти или ще минеш без тях няма как да се предскаже но ако колата е под 300к км вероятно ще си ги спестиш. Всичко опира до конкретен екземпляр и състояние. Иначе ориентировъчно комплекта дюзи се рециклират за около 1000лв. , двата горни обтегача оригинални струват по около 400лв. , ел.актуатор на турбината около 550лв оригинален. Автомата иска хубаво масло и ако изтропа до колкото знам ремонта е около 2к. Аз лично предпочитам ръчна кутия .204 и 233 са на практика идентични двигатели с различен софтуер - тоест ако смяташ да правиш ремап резултата след него ще е еднакъв около 285кс.  Успех :) 

ОК! Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш по ограничения извън града и в града не е във някакъв супер пик е реален според мен за ръчна кутия . Айде 8.5 да е да кажем за всеки случай .

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2007&power_s=204&power_e=233&gearing=1&powerunit=2

 

средно 8,20

 

 

Редактирано от boboweb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си взимай кола от Белгия.  Страшни мърлячи са там и шанса да се надъниш на гроб клони към 100%.  Холандия са малко по-добре.  За тези пари бих търсил от частник в България или от автокъща с подробна предварителна проверка в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая изгледа добре и е с външен S-Line пакет:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236731626&transmissions=MANUAL_GEAR&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=EstateCar&isSearchRequest=true&scopeId=C&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1

 

Според мен тази която гледаш е прекалено скъпа . Ако не държиш на външен S-Line излизат доста по-изгодни коли от това което си намерил но трябва да следиш пазара внимателно без да бързаш. От Швейцария колите определено са в най-добро състояние като цяло и са има екземпляри наистина с топ оборудване и екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че няма да бързам. Но едно от нещата които гледам е и пробега.

Търся нещо под 230к.

Швейцарки до сега не съм гледал, но ще огледам и тях!

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, boboweb написа:

Тая изгледа добре и е с външен S-Line пакет:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236731626&transmissions=MANUAL_GEAR&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=EstateCar&isSearchRequest=true&scopeId=C&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1

 

Според мен тази която гледаш е прекалено скъпа . Ако не държиш на външен S-Line излизат доста по-изгодни коли от това което си намерил но трябва да следиш пазара внимателно без да бързаш. От Швейцария колите определено са в най-добро състояние като цяло и са има екземпляри наистина с топ оборудване и екстри.

Тази е супер. S-line Plus, вътре изглежда като нова и е добре оборудвана.

Относно колите от Швейцария - и аз съм на това мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то това с километрите е малко относително ...

Има тука една която можеш да погледнеш. Ако могат да и се докажат километрите и да се свалят 900лв може и да е оферта:

 

http://www.mobile.bg/11481611482070045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо като еди къде си са страшни мърлячи!!!

Такива хора има на всякъде....... нали не смятате, че милиони собственици на автомобили в Белгия са кретени, които не си поддържат колите?    Имаме в семейството автомобил от Белгия /Мерцедес е обаче/..... поддържан безупречно......и изглежда като нов.

Нима в Германия няма амортизирани и не добре поддържани коли? Или в Холандия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nichirenshu said:

 За разхода да е средно 8 е само добро пожелание.

 

Това след колко навъртяни километра на този двигател в това купе с ръчни скорости го казваш ?  Или звездите така ти го говорят ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си - цената не е лоша .Няма "цялата" кожа  , вътре не е с алуминиевите лайсни ,с по-смотани джанти е и до колкото виждам няма парктроник но се преживява .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...