ДОМАНОВ Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Не бях видял за парктроника, но джанти се сменят. Аз имам 18-ки, производство Италия за RS4/B7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Екстра тия са ми любимите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) На 12.01.2017 г. at 11:02, boboweb написа: Иначе ориентировъчно комплекта дюзи се рециклират за около 1000лв. , двата горни обтегача оригинални струват по около 400лв. , ел.актуатор на турбината около 550лв оригинален. Автомата иска хубаво масло и ако изтропа до колкото знам ремонта е около 2к. Може ли това да се установи на момента? А не после да си биеш главата в земята!!! Редактирано 13 Януари 2017 от ДОМАНОВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Може повечето деща да се хванат на диагностика. Според мен търси 232 к.с. мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 1 hour ago, ДОМАНОВ said: Може ли това да се установи на момента? А не после да си биеш главата в земята!!! Tя колата просто си е скъпа за поддръжка. Тия неща все някога се сменят, ако от сега си биеш главата за тях по-добре пас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Само да вметна ,че при ръчна кутия ,автоматично забравяш за засилване на мотора до реално постижимите 280+КС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 14 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 (Редактирано) Преди 17 часа, petrishki написа: Tя колата просто си е скъпа за поддръжка. Тия неща все някога се сменят, ако от сега си биеш главата за тях по-добре пас По добре да отложа облужването, а не веднага с покупката и в бокса на канала! Редактирано 14 Януари 2017 от ДОМАНОВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Виждам, че те притеснява спирането с автомат. В такъв случай помисли какво ще е спирането с 300 килограмова котва пред предния мост. Имай предвид, че Б7 е със сравнително късо междуосие и голямото тегло отпред влияе повече, отколкото при А6 и А4/Б8. Принципно автоматът има друго предимство - пази мотора. Аз бих си чипнал съществуващото 1.9Д и бих изчакал да излезе хубава Б8-ца със съвременен 4 цилиндров комън рейл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 1 При положение, че имаш В7 дизел, идеята да си купиш В7 с по-голям дизел, който и ще е на повече километри сигурно и тепърва ще започват ремотните е безмислено. Казвам го от личен опит. То въобще да си купиш същата кола не е същото. Аз съм го правил. От А4 В6 2.5 TDI предно минах на В6 S4 и колата беше в пъти по-различна разбира се, но колкото беше различна, толкова си остана същата. 2 Не знам колко автомата си кара, но това изказване за спирането със скорости и т.н. ме навежда на мисълта, че не си карал много автомати и по-скоро от несигурност не искаш автомат. Ако ремонта на автоматичната кутия е около 2К, то съединител и маховик за 3.0 TDI с ръчна кутия няма да са много по-евтини. Както колегите по-горе написаха автомата е много по-щадящ за доста компоненти, дори и за двигателя. 3 Като гледам си готов да дадеш и повече от 15000лв за В7 и то без Sline и високо оборудване, което е безмислено, особено на фона на това, че си имаш В7, а ако това сивото от снимката е твоето В7, то значи е след 2007, защото е с белите мигачи и определено е по-добре да се насочиш към В8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 3 hours ago, ShoxXx said: 3 Като гледам си готов да дадеш и повече от 15000лв за В7 и то без Sline и високо оборудване, което е безмислено, особено на фона на това, че си имаш В7, а ако това сивото от снимката е твоето В7, то значи е след 2007, защото е с белите мигачи и определено е по-добре да се насочиш към В8. Това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Преди 4 часа, ShoxXx написа: 1 При положение, че имаш В7 дизел, идеята да си купиш В7 с по-голям дизел, който и ще е на повече километри сигурно и тепърва ще започват ремотните е безмислено. Казвам го от личен опит. То въобще да си купиш същата кола не е същото. Аз съм го правил. От А4 В6 2.5 TDI предно минах на В6 S4 и колата беше в пъти по-различна разбира се, но колкото беше различна, толкова си остана същата. 2 Не знам колко автомата си кара, но това изказване за спирането със скорости и т.н. ме навежда на мисълта, че не си карал много автомати и по-скоро от несигурност не искаш автомат. Ако ремонта на автоматичната кутия е около 2К, то съединител и маховик за 3.0 TDI с ръчна кутия няма да са много по-евтини. Както колегите по-горе написаха автомата е много по-щадящ за доста компоненти, дори и за двигателя. 3 Като гледам си готов да дадеш и повече от 15000лв за В7 и то без Sline и високо оборудване, което е безмислено, особено на фона на това, че си имаш В7, а ако това сивото от снимката е твоето В7, то значи е след 2007, защото е с белите мигачи и определено е по-добре да се насочиш към В8. Точка 3 е най-правилното решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Всъщност колегата попита конкретен въпрос.....в него никъде нямаше питане кое поколение на Ауди А4 да си купи:) И....в тоя ред на мисли.....ако потърпи не малко...ами малко повече, ще си вземе В9! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Но пък с такива "ъпгрейди" никога няма да си купи Б9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 16 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Благодаря на всички за мненията! Реших да изчакам. Няма смисъл да купувам същия модел, макар и с друг двигател. Ще събирам инфо за двигателите на В8-ци! Закривам темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 On 14.1.2017 г. at 10:41 AM, Ц Е Ц О said: Само да вметна ,че при ръчна кутия ,автоматично забравяш за засилване на мотора до реално постижимите 280+КС Това не е вярно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Цецо има предвид, че ръчните кутии не държат на толкова много торк, колкото автоматите. При БМВ примерно (където се ползва същия автомат) по-мощните трилитрови дизели дори нямат вариант за ръчна кутия (според БМВ не си струвало да се разработва специална ръчна кутия за тези мотори). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Знам много добре какво има предвид но не е прав . Има достатъчно мапнати 3.0 с ръчка . Стига съединителя да не е "чао" още преди ремапа (това важи за всеки ремап и мотор) - няма грижи и до колела винаги ще стигат повече коне от колкото с автомата. А за по-претенциозните винаги има опцията да си сложат sachs performance . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts