Jump to content

КЪМ КОЛЕГИТЕ С Audi A4/B7 Avant 3,0 TDI V6 quattro Tiptronic


Recommended Posts

На 12.01.2017 г. at 11:02, boboweb написа:

Иначе ориентировъчно комплекта дюзи се рециклират за около 1000лв. , двата горни обтегача оригинални струват по около 400лв. , ел.актуатор на турбината около 550лв оригинален. Автомата иска хубаво масло и ако изтропа до колкото знам ремонта е около 2к.

Може ли това да се установи на момента? А не после да си биеш главата в земята!!!

 

Редактирано от ДОМАНОВ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ДОМАНОВ said:

Може ли това да се установи на момента? А не после да си биеш главата в земята!!!

 

Tя колата просто си е скъпа за поддръжка. Тия неща все някога се сменят, ако от сега си биеш главата за тях по-добре пас ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, petrishki написа:

Tя колата просто си е скъпа за поддръжка. Тия неща все някога се сменят, ако от сега си биеш главата за тях по-добре пас ;)

По добре да отложа облужването, а не веднага с покупката и в бокса на канала!

Редактирано от ДОМАНОВ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че те притеснява спирането с автомат. В такъв случай помисли какво ще е спирането с 300 килограмова котва пред предния мост.

Имай предвид, че Б7 е със сравнително късо междуосие и голямото тегло отпред влияе повече, отколкото при А6 и А4/Б8.

 

Принципно автоматът има друго предимство - пази мотора. 

 

Аз бих си чипнал съществуващото 1.9Д и бих изчакал да излезе хубава Б8-ца със съвременен 4 цилиндров комън рейл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 При положение, че имаш В7 дизел, идеята да си купиш В7 с по-голям дизел, който и ще е на повече километри сигурно и тепърва ще започват ремотните е безмислено. Казвам го от личен опит. То въобще да си купиш същата кола не е същото. Аз съм го правил. От А4 В6 2.5 TDI предно минах на В6 S4 и колата беше в пъти по-различна разбира се, но колкото беше различна, толкова си остана същата.

 

2 Не знам колко автомата си кара, но това изказване за спирането със скорости и т.н. ме навежда на мисълта, че не си карал много автомати и по-скоро от несигурност не искаш автомат. Ако ремонта на автоматичната кутия е около 2К, то съединител и маховик за 3.0 TDI с ръчна кутия няма да са много по-евтини. Както колегите по-горе написаха автомата е много по-щадящ за доста компоненти, дори и за двигателя. 

 

3 Като гледам си готов да дадеш и повече от 15000лв за В7 и то без Sline и високо оборудване, което е безмислено, особено на фона на това, че си имаш В7, а ако това сивото от снимката е твоето В7, то значи е след 2007, защото е с белите мигачи и определено е по-добре да се насочиш към В8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, ShoxXx said:

 

 

3 Като гледам си готов да дадеш и повече от 15000лв за В7 и то без Sline и високо оборудване, което е безмислено, особено на фона на това, че си имаш В7, а ако това сивото от снимката е твоето В7, то значи е след 2007, защото е с белите мигачи и определено е по-добре да се насочиш към В8.

Това 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ShoxXx написа:

1 При положение, че имаш В7 дизел, идеята да си купиш В7 с по-голям дизел, който и ще е на повече километри сигурно и тепърва ще започват ремотните е безмислено. Казвам го от личен опит. То въобще да си купиш същата кола не е същото. Аз съм го правил. От А4 В6 2.5 TDI предно минах на В6 S4 и колата беше в пъти по-различна разбира се, но колкото беше различна, толкова си остана същата.

 

2 Не знам колко автомата си кара, но това изказване за спирането със скорости и т.н. ме навежда на мисълта, че не си карал много автомати и по-скоро от несигурност не искаш автомат. Ако ремонта на автоматичната кутия е около 2К, то съединител и маховик за 3.0 TDI с ръчна кутия няма да са много по-евтини. Както колегите по-горе написаха автомата е много по-щадящ за доста компоненти, дори и за двигателя. 

 

3 Като гледам си готов да дадеш и повече от 15000лв за В7 и то без Sline и високо оборудване, което е безмислено, особено на фона на това, че си имаш В7, а ако това сивото от снимката е твоето В7, то значи е след 2007, защото е с белите мигачи и определено е по-добре да се насочиш към В8.

Точка 3 е най-правилното решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност колегата попита конкретен въпрос.....в него никъде нямаше питане кое поколение на Ауди А4 да си купи:)

И....в тоя ред на мисли.....ако потърпи не малко...ами малко повече, ще си вземе В9!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията!

Реших да изчакам.

Няма смисъл да купувам същия модел, макар и с друг двигател.

Ще събирам инфо за двигателите на В8-ци! :eusa_angel:

Закривам темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎14‎.‎1‎.‎2017‎ г. at 10:41 AM, Ц Е Ц О said:

Само да вметна ,че при ръчна кутия ,автоматично забравяш за засилване на мотора до реално постижимите 280+КС 

 

Това не е вярно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо има предвид, че ръчните кутии не държат на толкова много торк, колкото автоматите.

При БМВ примерно (където се ползва същия автомат) по-мощните трилитрови дизели дори нямат вариант за ръчна кутия (според БМВ не си струвало да се разработва специална ръчна кутия за тези мотори).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам много добре какво има предвид но не е прав . Има достатъчно мапнати 3.0 с ръчка . Стига съединителя да не е "чао" още преди ремапа (това важи за всеки ремап и мотор) - няма грижи и до колела винаги ще стигат повече коне от колкото с автомата. А за по-претенциозните винаги има опцията да си сложат sachs performance . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...