Jump to content

Вихрови клапи


Hinko

Recommended Posts

Здравейте .От скоро ми светна лампа с образа на двигателя и колата запуши с бял пушек, но карайки извънградско нещата се нормализират.Мислих си ,че е дпф-а , че 1 месец не съм излизал от София, но при повторно светване и преход ат 400 км преди това по магистрала се досетих , че е нещо друго.След диагностика в Дас Ауто излезе проблем с вихрова клапа от пасажерската страна.Въпросът е има ли начин с ремонтен комплект - гледам в ибей има за 3.0 TDI CASA 240 кс. по 130 лири, или нов комлект,  но е 1000 лева. Борил ли е някой подобно животно , че може да са рейките за подмяна от ел. моторчето към клапите , но може и да са втулките в които лагерува самата клапа ?

http://www.ebay.co.uk/itm/2XAUDI-VW-2-7-3-0-TDI-V6-INTAKE-MANIFOLD-SWIRL-FLAPS-A4-A5-A6-A8-Q7-TOUAREG-/121494837235?hash=item1c49a817f3:g:-o0AAOSwj85YOx7m

Редактирано от Hinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в AirShox сервиза от горния линк в Дружба да ти ги видят, аз моите миналата година там ги сменях на туарег 3.0 тди, 620 лв излезе и за сега никакви грижи, предлагат доживотна гаранция на ремонта, т.е. ако се случи нещо го оправят за тяхна сметка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/28/2017 at 9:37 PM, mhi406vt said:

...предлагат доживотна гаранция на ремонта, т.е. ако се случи нещо го оправят за тяхна сметка 

Това черно на бяло ли е написано за гаранцията, че ми станА интересно (или е само на думи)? Ако е вярно, сделката е добра. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че изглежда така леко подвеждащо, не го пише никъде, слагат лепенка на вратата и правят сервизна карта на колата, уверението е на управителя на сервиза - Станислав, който ми се стори доста интелигентен. Не знам честно казано защо накрая не го питах защо не е записана никъде тази гаранция. Но нека ако някой друг иде да пита.

Само за сравнение в ДасАуто сервиза ми казаха  че няма гаранция, там ги пращали за ремонт в германия, после ги слагат и квото стане. Аз затова реших да ги ремонтирам в еър шокса.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи "Гаранция - Франция!" :hilezh:

 

Баща ми казваше: "Не вярвай на казаното, а на написаното!" 

 

Днес е шеф Станислав, утре Борислав и кой ще яде дървото - клиента!

 

А дано съм в грешка....

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауу, и кво правим сега, ако няма мокър печат не ги ремонтираме, я да ги махаме направо, навсякъде ти бият гаранция на челото, ти сигурно ще идеш за 3К да ги смениш в порше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

1 hour ago, mhi406vt said:

Ауу, и кво правим сега, ако няма мокър печат не ги ремонтираме, я да ги махаме направо...

Щеше да е добре (да ги махаме). Ама българите нали не сме цигани и все гледаме да минем метър, та Бай Стоян ще ги направи в гаражчето щото е тънко... Иначе всеки иска да кара кола (колкото се може по-нова), ама после няма парички за поддръжка. Друг хит е купуваш си нова "S класа", ама живееш в панелка под наем. Не визирам никого конкретно...а го казвам по принцип. 

 

1 hour ago, mhi406vt said:

Ти сигурно ще идеш за 3к да ги смениш в порше

Вероятно 3к = 3000лв?! Бих казал 2х650лв (с отстъпката) и си имаш две години гаранция, при това доказваш че си се грижил за колата както трябва, защото се записва в сервизната история на автомобила (но това няма отношение към темата). 

И да, когато е трябвало съм давал ...и за ангренажите също съм кихал бая левчета, за да стане както пише по дебелите книги на Ханс. Единствено не съм плащал за ел.ръчна спирачка, където навремето всички майстори лъжеха че трябва да се купуват спирачни апарати, били ден прецаквали, а то се оказа скъсан кабел (но това беше на A6 4F, та и това няма отношение към темата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми се наложи да сменя от едната страна. от сервиза тук ми предложиха рециклиран. да около 300 евро беше ако добре си спомням, че не ми се рови в бумагите сега. Но преди това четох и в ютуб на който му се маца има доста добри видеота как да си ги подмени със сервизен комплект, самата подмяна изглежда лесно, въпроса е да можеш да си извадиш блока мисля, но това е сериозна работа за хора с поне малко практика и умения в това отношение.

При мен на другата страна са сменяни по данни от сервизната история от предния собственик на около 200 хил т.е някъде там е момента и това си е като консуматив един вид. Вътре има едни лостчета главините на които от постоянното движение се износват. В новите сервизни комплекти тези лостчета са модернизирани и са с промени на това колянце което държи главината на лостчето което отваря и затваря клапите и изглежда много по-устойчиво от оригиналните.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е . Освен това има и рейка с 3 клапи ,която лагерува във втулки.И втулките и шийките на самите клапи са от някаква пластмасова сплав която се износва и се образува  хлабина, а от там вече се възпрепятства нормалният процес на работа , та дори и механично задържане на рейката . Аз разгледах от близо предлаганите от AIR SHOX сервиза ремонтни комплекти и изглеждат истински, също като тези в Туба .Има разлика в профила на оста- рейка .Предлаганите от сервиза са с правоъгълен профил,а в Туба съм виждал и с кръгъл и с правоъгълен , но само за тези които са вече износени-тоест за подмяна.. с износени пласт. шийки.Другата разлика е в последната втулка -лагер.Заводските са отново от пластмаса а ремонтния е от алуминий  и за уточнение ползват лостчета от Ауди - тоест оригинални.На въпроса ми за разлики в модела и годините ми отговориха , че за всички  3.0 тди  са еднакви ? Цената им за комплект в момента е 220 лв без труд. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сега си погледнах фактурта от преди 2 половина близо години. Платил съм 50 000 форинта за цял рециклиран манифолд,което е около 160 евро.

Не знам колко трудо часа е защото в същото време слагаха и темпомат и смяна зъбен ремък и общо са писали 9 часа работа за всичко тотал 300 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бай Ганьо от къде да знае кой сервиз каква услуга предлага, за него всеки сервиз е гаражен, и все циганийки се правят. Аз му казвам,че вместо да ги затапя съм ги ремонтирал (включително разучавайки опциите на дас ауто сервиза), той ми говори за Ес класи и панелки, байко от къде да знае, че ауди не предлагат ремонт на клапите, а смяна на целите колектори, което с труда може и 3000 да мине. За какво да ги давам, като това което в споменатия сервиз правят е замяна на лостчетата с оригинални, а вътре слагат пеперуди тяхна изработка, които твърдят че са по-здрави дори от оригиналните. Ей заради такива глупости като твоите ще продължават хората да си ги затапват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уикенда ми изкара грешка в левият блок и на мен. Разтърсих се в нета и аз попаднах на същият сервиз (AirShox). Цената е паднала 560лв. Днес минах през тази процедура и аз. Закарах им колата в обедната си почивка и вечерта минах да я взема готова. Направи ми впечатление, че продаваха и само кита на цена от ~220лв. на страна.  Сложиха си още 120лв за труд и така...

За тези пари не си струваше сам да седна да разглобявам... Гледах, че кита от ebay излиза за 300лв с доставката и тогава по се връзваха нещата ама пък имаше чакане и т.н.

Ако има проблеми ще пиша, но за сега впечатленията ми за момчетата са добри! Всичко мина както се бяхме разбрали, не съм чакал. Пакетираха седалката и волана в найлони, а ключа в домакинско фолио (както си трябва!).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Днес закарах автомобила в ДАС АУТО сервиз.Когато има развитие ще пиша- уговорката е разглобяване и проверка за рециклиране във фирмата с която работят в Германия или оборотни такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи какво им е на клапите.

Миналата седмица на една А5ца светеше лявата и се оправи със смяна на ябълката и лостчетата.Други клапи пък са много разбити и там оправията е нова, фабрично рециклирана или читава втора употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...