vle4ugoto Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 (Редактирано) Незнам как са цените в UK , казвам за US , понеже си докарах колата насам. IE имат софт инсталираш си го на компа и си ти . и след всеки ъпгрейд можеш да си променяш настройките сам. Предлагат и он лайн съпорт и са с около 10-15% по евтини от APR . също предлагат чеквайте , човека прави и доста видеота и също отговаря на по шантави въпроси когато има време Редактирано 3 Септември 2020 от vle4ugoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 @P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 за 400$ си купуваш кабел, който пише 3.0тфси и може да инсталираш софтуери от различни мапери колкото пъти искаш, но не можеш да четеш от колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 Здравейте, понеже не съм наясно, искам да попитам няколко неща тук хората които разбират. Предварително пак казвам че не съм наясно, и ако някои от въпросите ви се сторят глупави, моля да ме извините. 1. Може ли някой да каже каква цена може да се определи като адекватна за едно 3.0 ТФСИ в наистина добро състояние? С други думи колко е нормално да струва едно А6 3.0 ТФСИ в поддържано състояние. Питам защото цените в нета доста варират. Тук знам, че има много условности, но все пак ориентировъчно ако може някой да даде мнение, ще съм благодарен. 2 Въпросът с реалния пробег на автомобила- ако да речем има сервизна книжка от началото до момента на продаване, това означава ли че е сигурно че колата е на въпросните километри? Има ли как да бъде направена някаква шашма? И как може да се провери истинския пробег на автомобила, ако може...? Благодаря на всички отзовали се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 Отговарям само на втория ти въпрос, защото мога да ти дам точен отговор: 2. При А6 4F, ако километрите бъдат променени в таблото и в ECU-то, няма технически начин да се разбере след това че е правено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 @CVT Благодаря ти много за отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 За цените съм писал спрямо два сервиза и според зависи от къде си вземеш частите разликата може да е почти двойна. Говорим за ОЕМ части. Относно цените на колите... доста относително е ама поне 18 смятай. От друга страна 4G с 3.0тфси от Америка се връзва на около 22 крайна цена готова за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 @P_PETKOV Ще пиша на лично най-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 21 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2020 (Редактирано) Преди 11 часа, omonkes написа: Здравейте, понеже не съм наясно, искам да попитам няколко неща тук хората които разбират. Предварително пак казвам че не съм наясно, и ако някои от въпросите ви се сторят глупави, моля да ме извините. 1. Може ли някой да каже каква цена може да се определи като адекватна за едно 3.0 ТФСИ в наистина добро състояние? С други думи колко е нормално да струва едно А6 3.0 ТФСИ в поддържано състояние. Питам защото цените в нета доста варират. Тук знам, че има много условности, но все пак ориентировъчно ако може някой да даде мнение, ще съм благодарен. 2 Въпросът с реалния пробег на автомобила- ако да речем има сервизна книжка от началото до момента на продаване, това означава ли че е сигурно че колата е на въпросните километри? Има ли как да бъде направена някаква шашма? И как може да се провери истинския пробег на автомобила, ако може...? Благодаря на всички отзовали се 1. Ами сам си отговаряш......но това което всеки търси: на 100К км мАкс ....'сичкта екстра и т.н. започва от 9-10К........ама евро. Обаче колкото са разтегливи цените в БГ, толкова са разтегливи и понятията "адекватна", в "наистина добро състояние" и т.н. изисквания. Интересното е как средно-статистически скъсанЯк като мен например, който никога не е влизАл в магазин на на аЛди иска да даде макс 10% от цената на нова кола.Която да има пробег от 10К км/годишно, пълна и безкомпромисна техническа поддръжка и то само и единствено в офИшъл сервиз на аЛди.Разбира със 'сичката екстра ? А...забравих, и външно да има нужда само от автомиФка....Аре може и е'Но пастиране коНпромис. Ами нЕма как да стане. Т.е. има.....ама нЕма кой да даде парите. Ей го примера в темата за в6-цата в раздела в6/в7 Моята 4Ф с 3.0Т например е на 300К+.....соу уАт Ами забавлявам се с оунърите с чипнати печки. 2. ЗабравИ за реалните км....10 годишен отпадък по 20-30К км/годишно - напълно нормално. Никой няма да ги остави реалните на таблото. Щото никога няма да я продаде. Бая плащачи в БГ знаят, че километрите на са тези, знаят че са върнати.....но са доволни. Щото не знаят с колко. Тя на автовоза се качила на 400К, а туНбака с диагоналката я "дава" на реални 170К и плащача си вика: е колко да е върната....50-60К Успех с намирането. Редактирано 21 Септември 2020 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 22 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2020 @kurty Благодаря ти за мнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване