Jump to content

3.0 ДВГ тресе


michigan

Recommended Posts

Преди 8 часа, Rotkod написа:

Ако не се лъжа минусовите стойности се повлияваха добре с добавки в нафтата, а плюсовите не.  Наистина допустимите стойности са в границите +/-2.99, но надмине ли  +1.00, дюзата вече е за смяна/ремонт (последното съм го чувал, не съм стигал дотам). Най-добре е, че си свалил дюзите за проверка, защото показанията на VCDS не винаги отразяват действотелното им състояние. Понякога причините за корекциите са различни от "лоша дюза". Предполагам след теста ще ти дадат и диаграми на дюзите. 

 

PS. Сега като се замисля ти казваш, че само първото палене е с пушеци интресе, а след това е Ок. Свещите гледахте ли? Имам предвид да ги свалите и физически да ги тествате как и колко греят...

Ако това се отнася за моя пост-казал съм да ги свалят вс.и да ги носят на стенд Бош,но нз дали са свалени,уж щяли да ми дадат и диаграми.

Относно PS-а ако отново е за мен-някой път от 2рият път пали и е ок,някой път от 10-тото палене и е ок,но и в двата случая пуши,като при тресенето пуши като парен локомотив ,за подгревните свещи нищо не се е коментирало.

А и не е на оферта да почна да давам идеи на майсторите,накрая ще ми хвърлят ключовете и ще кажат сам да си я оправят като съм такъв разбирач...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 10.02.2017 г. at 14:04, zafirovp написа:

Пусни първо проверка на грешки и после виж подгревните свещи как са. Защо почвате от скъпото, като може и със 100 лв за свещи да се размине като мен.

Значи по твоя проблем се оказаха свещите все пак, бях ти писал в темата за егр-а, че може да е от тях, не знам дали ми обърна внимание тогава, но важното е, че се е решил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/11/2017 at 9:01 AM, michigan said:

Ако това се отнася за моя пост-казал съм да ги свалят вс.и да ги носят на стенд Бош,но нз дали са свалени,уж щяли да ми дадат и диаграми.

Относно PS-а ако отново е за мен-някой път от 2рият път пали и е ок,някой път от 10-тото палене и е ок,но и в двата случая пуши,като при тресенето пуши като парен локомотив ,за подгревните свещи нищо не се е коментирало.

А и не е на оферта да почна да давам идеи на майсторите,накрая ще ми хвърлят ключовете и ще кажат сам да си я оправят като съм такъв разбирач...

Ако майстора първо ти сваля дюзите, за да ти вземе 120лв само за проверката им (труда за демонтаж/монтаж е отделно), а в същото време преди това не ти е сменил горивен филтър и свещи (или поне проверил вторите), тогава аз бих сменил много спешно майстора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те така или иначе никога не са проверявани и няма лошо да съм спокоен;относно майстора-да го сменя ама с кой,аз съм в малък град до Варна и не ми е изгодно от сервиз на сервиз да ходя и да разпитвам дали разбират или не,утре ще им подхвърля за подг.свещи и филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да им подхвърляш. От какво се притесняваш  Така както си готов да дадеш 120+ лв за тест на дюзи, по същата логика ще кажеш, че искаш да ти проверят свещите ('щото никога не си ги гледал). Все пак си плащаш. Кажи им да не ти ги мерят с мултицет. Нека ги свалят и тогава гледайте дали работят. Ако някоя свещ не работи, сменяш. Ако пък свещта работи, тогава гледайте колко и как грее. Защото тя може да си работи, ама да грее колкото една светулка. Това последното няма как да го хванете с VCDS-a.

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така се говори за дюзите, някой има ли представа каква е връзката между 13 и 14-ти канал и 72-77 канали. И къде стойностите са по-меродавни, защото на мене например на 72-ри канал на първи цилиндър дюзата ми излиза с префектни стойности три нули, а на 13-ти канал първата секция същата дюза ми дава най-голямо отклонение в минус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там,от където ми тестваха моите дюзи-Бош сервиз,не са чисто нови,но са с 1г.гаранция,което за мен значи,че ще са читави;250лв парчето,което е колкото рециклирването,но най-вероятно пробл.с тресенето ще си остане,но ще видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така-смениха дюзите,проблема си остана,какъв е варианта вече да има стопено бутало и ако е стопено има ли вариант ту да тресе ту да не тресе???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте налягането как се движи - дали няма флуктоации.

Вижте и на 13 и 14 как са данните в момент, когато тресе.

 

Щом си в сервиз бош би трябвало да са ги погледанли първо тези неща и още други, за които не се сещам преди да ти вземат 1500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне пушека спря ли като ти смениха дюзите?

Иначе вероятно смуче въздух колата. Погледни тръбичката преди ГНП-то за мехури, докато тресе. Ако има смени о-пръстена на темп. датчик на нафтата и/или на клапана на горивния филтър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичката инфо,която получавам е по телефона,както по-рано писах аз не съм от Варна,а близо до Варна и немога постоянно да бкъскам по 50-60км за щяло и нещяло...

Просто,ако някой може да ме упъти за читав сервиз във Варна нега го сподели,защото в момента си губя времето,а нищо съществено не се случва...

Нз дали сега пуши пак,дюзите са проверени в Бош и новите дюзи са от там,а не че съм в сервиз Бош.

Ще кажа за тези ГНП-та,о-пръстени,клапани и вс.,което сте споменали...

Това,което са открили е кой цилиндър НЕработи и ще мерят някаква компресия днес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...