michigan Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Преди 8 часа, Rotkod написа: Ако не се лъжа минусовите стойности се повлияваха добре с добавки в нафтата, а плюсовите не. Наистина допустимите стойности са в границите +/-2.99, но надмине ли +1.00, дюзата вече е за смяна/ремонт (последното съм го чувал, не съм стигал дотам). Най-добре е, че си свалил дюзите за проверка, защото показанията на VCDS не винаги отразяват действотелното им състояние. Понякога причините за корекциите са различни от "лоша дюза". Предполагам след теста ще ти дадат и диаграми на дюзите. PS. Сега като се замисля ти казваш, че само първото палене е с пушеци интресе, а след това е Ок. Свещите гледахте ли? Имам предвид да ги свалите и физически да ги тествате как и колко греят... Ако това се отнася за моя пост-казал съм да ги свалят вс.и да ги носят на стенд Бош,но нз дали са свалени,уж щяли да ми дадат и диаграми. Относно PS-а ако отново е за мен-някой път от 2рият път пали и е ок,някой път от 10-тото палене и е ок,но и в двата случая пуши,като при тресенето пуши като парен локомотив ,за подгревните свещи нищо не се е коментирало. А и не е на оферта да почна да давам идеи на майсторите,накрая ще ми хвърлят ключовете и ще кажат сам да си я оправят като съм такъв разбирач... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 На 10.02.2017 г. at 14:04, zafirovp написа: Пусни първо проверка на грешки и после виж подгревните свещи как са. Защо почвате от скъпото, като може и със 100 лв за свещи да се размине като мен. Значи по твоя проблем се оказаха свещите все пак, бях ти писал в темата за егр-а, че може да е от тях, не знам дали ми обърна внимание тогава, но важното е, че се е решил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 On 2/11/2017 at 9:01 AM, michigan said: Ако това се отнася за моя пост-казал съм да ги свалят вс.и да ги носят на стенд Бош,но нз дали са свалени,уж щяли да ми дадат и диаграми. Относно PS-а ако отново е за мен-някой път от 2рият път пали и е ок,някой път от 10-тото палене и е ок,но и в двата случая пуши,като при тресенето пуши като парен локомотив ,за подгревните свещи нищо не се е коментирало. А и не е на оферта да почна да давам идеи на майсторите,накрая ще ми хвърлят ключовете и ще кажат сам да си я оправят като съм такъв разбирач... Ако майстора първо ти сваля дюзите, за да ти вземе 120лв само за проверката им (труда за демонтаж/монтаж е отделно), а в същото време преди това не ти е сменил горивен филтър и свещи (или поне проверил вторите), тогава аз бих сменил много спешно майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Е те така или иначе никога не са проверявани и няма лошо да съм спокоен;относно майстора-да го сменя ама с кой,аз съм в малък град до Варна и не ми е изгодно от сервиз на сервиз да ходя и да разпитвам дали разбират или не,утре ще им подхвърля за подг.свещи и филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 (Редактирано) Няма какво да им подхвърляш. От какво се притесняваш Така както си готов да дадеш 120+ лв за тест на дюзи, по същата логика ще кажеш, че искаш да ти проверят свещите ('щото никога не си ги гледал). Все пак си плащаш. Кажи им да не ти ги мерят с мултицет. Нека ги свалят и тогава гледайте дали работят. Ако някоя свещ не работи, сменяш. Ако пък свещта работи, тогава гледайте колко и как грее. Защото тя може да си работи, ама да грее колкото една светулка. Това последното няма как да го хванете с VCDS-a. Редактирано 12 Февруари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Ако ги сваляте ги сменете. Не си заслужава иначе. Още повече имаш и проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Подгревните свещи или дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 свещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Така и така се говори за дюзите, някой има ли представа каква е връзката между 13 и 14-ти канал и 72-77 канали. И къде стойностите са по-меродавни, защото на мене например на 72-ри канал на първи цилиндър дюзата ми излиза с префектни стойности три нули, а на 13-ти канал първата секция същата дюза ми дава най-голямо отклонение в минус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 След проверка на дюзите-и 6-те са пикаещи...т.е.ще ги сменям и шестте,днес ми е щастлив ден явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Рециклирай ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Каква им е цената на рециклирването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Свържи се с @petarik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Свърши то,аз им казах направо да ги сменят,даже вече ги слагат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Откъде ги взеха толкова бързо тия дюзи? Колко пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Колкото един голф 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 14 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 От там,от където ми тестваха моите дюзи-Бош сервиз,не са чисто нови,но са с 1г.гаранция,което за мен значи,че ще са читави;250лв парчето,което е колкото рециклирването,но най-вероятно пробл.с тресенето ще си остане,но ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Явно са ремонтирани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 14 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Така-смениха дюзите,проблема си остана,какъв е варианта вече да има стопено бутало и ако е стопено има ли вариант ту да тресе ту да не тресе??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 (Редактирано) Може и клапани да има увредени, но ту да работи ту не.... Редактирано 14 Февруари 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 14 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 аз лично мислех,че ще е някоя букса или кабелче ама...все най-лошото си мисля вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Вижте налягането как се движи - дали няма флуктоации. Вижте и на 13 и 14 как са данните в момент, когато тресе. Щом си в сервиз бош би трябвало да са ги погледанли първо тези неща и още други, за които не се сещам преди да ти вземат 1500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Поне пушека спря ли като ти смениха дюзите? Иначе вероятно смуче въздух колата. Погледни тръбичката преди ГНП-то за мехури, докато тресе. Ако има смени о-пръстена на темп. датчик на нафтата и/или на клапана на горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Ако има въздух си мисля, че ще има колебания в налягането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michigan Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Всичката инфо,която получавам е по телефона,както по-рано писах аз не съм от Варна,а близо до Варна и немога постоянно да бкъскам по 50-60км за щяло и нещяло... Просто,ако някой може да ме упъти за читав сервиз във Варна нега го сподели,защото в момента си губя времето,а нищо съществено не се случва... Нз дали сега пуши пак,дюзите са проверени в Бош и новите дюзи са от там,а не че съм в сервиз Бош. Ще кажа за тези ГНП-та,о-пръстени,клапани и вс.,което сте споменали... Това,което са открили е кой цилиндър НЕработи и ще мерят някаква компресия днес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване