Angelpleven Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Днес на 20км преди Пловдив колата изгасна в движение и повече няма палене.Като опитам да запаля все едно нещо е подпряло стартера и му пречи да върти.Пробвахме с акумулатор от пътната помощ ,същата работа.Загуба на антифриз нямам,масло има и ангреажа е на място.В сервиза не знам кога ще я започнат,но събирам информация за да се подготвя дали да махам цялата кола или да я правя ако ремонта не е генерален... АЕВ 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 А стартера върти ли дори бавно или въобще го няма? Мен ме навежда на мисълта за някой прекъснат кабеляк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Стартера не върти,или по скоро се опитва да завърти ,но все едно няма сила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Пробвайте да видите дали превърта двигателя, най-лесно включваш на 5-та скорост и бутате, трябва да превърта с леко затруднение. Другото което трябва задължително да направите е диагностика с VAG-COM ( VCDS ). Проверете датчика на коляновия вал, това са симптоми за него ( угасване по време на движение и няма палене след това ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 @KCV Съгласен съм за датчика, но защо стартера би въртял по-трудно след това? Би трябвало да си върти нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Ебълиго защо, затова писах да проверят двигателя дали превърта. А той датчика може и да не излезе на диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Датчика не излиза на диагностика,сменял съм го един път.Тогава стартера въртеше напразно.Четох за няколко случая,при които бендикса се е заклинил във маховика и имало подобни симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Преди 3 часа, Angelpleven написа: бендикса се е заклинил във маховика Да, ама в движение това няма как да е станало. А вероятността да са се появили 2 проблема (датчика на коляновия вал и бендикса) непосредствено един след друг е минимална. Дано не се окажа прав, но се подготви психически за сериозен ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 При мен изгасна в движение и след 1 ден чудене и сменяне на какво ли не се оказа бензиновата помпа..... Това със стартера може да е просто съвпадение, но няма как от него да изгасне в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Колата има ГИ и момента,в който изгасна беше на газ,така че изключвам помпата.Пуснал съм запитване за цели двигатели на няколко места Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Помпата работи постоянно, дори и когато си на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 (Редактирано) Знам,че работи постоянно,но когато на газ съм вадил бушоня и нищо не се е случва и колата се работи. Редактирано 13 Февруари 2017 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Виж тоците, на мен един път клемата не даваше добър контакт и няма палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Обадиха ми се за диагнозата,две пробити бутала и блокирал мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Егаси!!! И това от какво??? Скъсан ангренаж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 18 minutes ago, Angelpleven said: Обадиха ми се за диагнозата,две пробити бутала и блокирал мотор... Ей това ще е интересно да се види от какво е. Чип? Не добре настроена газова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Колата има нова газова от 2 седмици.Газаджията каза че нямало как за 500км да се пробие буталото.Преди това стария ГИ беше със почти спрели две дюзи и най-вероятно проблема се е натрупал във времето и сега просто изби... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Двигателят не може да блокира от пробити бутала ... Единственото 1.8Т което съм виждал блокирало беше от прескочила верига между двата РВ. Добре е да дадеш повече информация, че доста хора караме този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 (Редактирано) Това ми каза майстора,че две от буталата имат дупки и всичко е станало на пастет.Блокирал е и коляновия вал и стартера не може да помръдне.Дилемата е сега какво да правя и 500 за двигател и 500 за работа как ви се виждат. Единият от двигателите,които съм намерил е малко странен.Продавача казва той е със валове от атмосферка и върви повече и малко ме притеснява този факт,но е най-изгоден и има фактура за регистрацията. Редактирано 13 Февруари 2017 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Беги с тия тунинг изпълнения, вземи си сток мотор. Иначе си мисля, че и за 500км може да пробие бутала ако не е работела добре ама тука е много спорно вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 На 11.02.2017 г. at 17:12, Angelpleven написа: Днес на 20км преди Пловдив колата изгасна в движение и повече няма палене.Като опитам да запаля все едно нещо е подпряло стартера и му пречи да върти.Пробвахме с акумулатор от пътната помощ ,същата работа.Загуба на антифриз нямам,масло има и ангреажа е на място.В сервиза не знам кога ще я започнат,но събирам информация за да се подготвя дали да махам цялата кола или да я правя ако ремонта не е генерален... АЕВ 1.8Т Ангеле, мятай я при Наско и да се приключва. И без това ти е писнала вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Тя за писнала ми е писнала ама за половин година апартамент и два кабинета и ми е малко нагорно да търся читава кола в следващите 2-3-4 месеца.А и да взема някой котор за 3-4к не ме устройва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 (Редактирано) преди 43 минути, Angelpleven написа: .Дилемата е сега какво да правя и 500 за двигател и 500 за работа как ви се виждат. Имам много лош опит с поставянето на двигател втора употреба без да е ревизиран. Не те съветвам да го правиш. Аз бих търсил блок и отделно глава. Ревизия задължително .. Но първо си изясни по подробно какво е състоянието на твоя двигател. Редактирано 13 Февруари 2017 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Преди две години броих пари за мотор от Спас и 80 000 км по-късно сменям само масло и ролки и ремъци, като компресията ми ми дава разлика с половин единица..11,11, 10.5,10.5 за мотор с незнайни километри..смяната на 1.8Т не е нищо ново или невъзможно, че да разкарваш чак цялата кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 А аз лично присъствах на разглобяването на 1,8т двигател от авто-морга и лагерите на коляновия вал бяха по-зле от моите, които смених, защото и без това бе отворен двигателя. Ако сменям с такъв двигател, бих го ревизирал и аз. 50/50 е ситуацията, Стилияне , няма как да си сигурен, но и много хора взимат и слагат, и каквото стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване