Jump to content

Скоростите не влизат на по висока скорост


ubaka01

Recommended Posts

Здравейте отново, Имам следния проблем Първа от време на време въобще не иска да влиза когато съм спрял, все едно въобще я няма, но след пускане и натискане отново на съединител си влиза, това е рядко.
Но другия проблем е че когато карам с пове4е от 25 немога да вкарам 2-ра а ако намалям скорост трябва да е на 15 км за да влезе, инак се едно въобще я няма. Този номер ми го правило и на по високи скорости. но на 2-ра си е редовно. За протокола съм с чисто нов съединител на 200 км колата е ауди а3 8л 1.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

избирача ли? какво е това да нямаш предвид помпата на съединителя

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, veselin velchev написа:

Жилата на избирача вероятно имат нужда от реглаж.

1.6 не е с жила,а със щанги.И точно там може да са за смяна гнездата на ябълковидните съединения.Или да се погледне сглобката на пръта от скоростния лост до моторния отсек.Има един болт който пристяга и може да се е разхлабил.Също може да се замислиш да смениш маслото на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, nedelcho_iliev написа:

На мен ми се струва, че съединителят не отделя. Притискателният диск нов ли е?

замисли ме ама, мисляче в комплект съединител влиза и притисквателя 


 

 

Just now, koko76 написа:

1.6 не е с жила,а със щанги.И точно там може да са за смяна гнездата на ябълковидните съединения.Или да се погледне сглобката на пръта от скоростния лост до моторния отсек.Има един болт който пристяга и може да се е разхлабил.Също може да се замислиш да смениш маслото на кутията.

От маслото възможно ли е да има такъв проблем. Като го гледах беше някакъв странен цвят и мисля ,че можеби е за смяна, но скоростите влизат просто на по ниска скорост не влизат както обясних по горе . А с междиинна газ като вкарам 2-ра на 30км в час примерно става.
Значи не е с помпи не е с жило а е с щанги този модел ауди така ли да разбирам ;? то щанги и помпа не е ли едно и също или аз съм в грешка

Редактирано от ubaka01
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпи има на съединитела,а щанги на скоростния лост за превключване.

Не мога да кажа дали маслото ще реши проблема,но няма и да навреди смяната.Все пак колата е на години и синхронизаторите ще са на някаква степен износени,те са месингови.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега вече те разбрах, мерси  ще погледна :) а евентуално от попмпата както иде реч по горе за нея. В ъзможно ли е да  има точно такива симптоми или, при нея са само когато проблема е в педала на съединителя примерно: педала потъва, отлепя ниско и т.н :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпите са 2,едната е на педала,а другата на кутията.Не мисля че проблема ще е от някоя помпа.Идва ми друго на ум в момента.Като са ти сменяли съединителя може след това да не са обезвъздушили хубаво,не знам какво и как са правили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не-мога да ти кажа и аз какво са правили понеже я закупих преди месец, и като я карах към Варна беше само извън градско, и не-мога да ти кажа преди това дали го е имал този проблем. А за майстора не-знам какви ги е вършил. Казват ,че е добър, много мои приятели се оказа ,че ходят там. Даже по моя молба работи събота и след това неделя успях да си я взема. Ако някой се сети за още нещо благодаря предварително :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да ви върна малко назад с 1 месец,проблема още не е решен. Понеже тоя месец сменях Ангренажи водни помни и т.н,  но забелязах ,че човека който ми смени съединителя ми е налял спирачна течност до края на гърлото на  казанчето. така ли трябва да е,  и ако не как по точно да го го източа . И дали е възможно заради това да-не влизат скоростите. както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен първа влиза само ако съм напълно спрял или се движа с много бавна скорост. Често ми се е случвало намалявайки скороста да се опитам да вкарам 1-ва обаче не съм намалил достатъчно и се запъва. Без да пускам съединителя, намалявам още със спирачките и в един момент лоста си влиза. Не е ли нормално по принцип предавките да влизат добре когато и колата се движи със подходящата скорост за съответната предавка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не правим крайни и поради тази причина неверни изказвания.

При движение с 10-20кмч, ако човек е малко по-търпелив, 1ва си влиза. Просто не трябва да се очаква, че ще влезне като другите скорости, а да се изчака малко синхронизаторите да си свършат работата. Движение с подходящата скорост естествено улеснява и ускорява процеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тъй като направих крайни и неверни изказвания искам да попитам защо е нужно когато колата се движи макар и с ниска скорост да се мъчим да включим първа скорост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно не съм се изказал правилно, първа неиска да влиза на спряла кола. забелязах също ,че това го прави само и единствено когато колата загрее добре. на студена кола няма абсолютно никакви проблеми със първа, а за втора студено топло я вкарвам само с междинна газ инак невлиза. 
- също така забелязах че има луфт когато вкарам предвака  на скоростния лост 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тъй като направих крайни и неверни изказвания искам да попитам защо е нужно когато колата се движи макар и с ниска скорост да се мъчим да включим първа скорост?

Колкото и да се пенявиш, изказването си остава невярно. На въпроса защо, всеки си отговаря сам. Това, че ти не намираш основание, не дава оправдание за бръщолевене. Аз например го правя, за да съм готов да потегля колкото е възможно по-скоро. Също така, ако знаеш кога да я вкараш, на практика влиза по-лесно отколкото в спряло положение. Общото ми впечатление от теб е, че няма нужда да обяснявам защо, нали?

@ubaka01, малко по-надолу от тази тема има една със заглавие за "загрели" скорости. Прегледай я, твоите симптоми много напомнят на обсъжданото там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Buddah написа:

Също така, ако знаеш кога да я вкараш, на практика влиза по-лесно отколкото в спряло положение.

За това съм много, ама много съгласен. Първа при мен влиза много по-лесно с доста ниска скорост, при намаляне и спиране на стоп, отколкото ако след като спра се опитам да я вкарам.

Луфта в лоста на скорост го имам и аз. Следи темата, която @Buddah спомена. Скоро ще ми пристигнат части за механизма и ако има решение, ще го споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Buddah написа:

 

 ако знаеш кога да я вкараш, на практика влиза по-лесно отколкото в спряло положение. 

 

Балгодаря,че ме светна.Аз с моя скромен шофьорски стаж нямаше да се сетя никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Buddah написа:

@ubaka01, малко по-надолу от тази тема има една със заглавие за "загрели" скорости. Прегледай я, твоите симптоми много напомнят на обсъжданото там.

Just now, s7r3l0k написа:

За това съм много, ама много съгласен. Първа при мен влиза много по-лесно с доста ниска скорост, при намаляне и спиране на стоп, отколкото ако след като спра се опитам да я вкарам.

Луфта в лоста на скорост го имам и аз. Следи темата, която @Buddah спомена. Скоро ще ми пристигнат части за механизма и ако има решение, ще го споделя.

- buddah благодаря но вече от няколко дена я следя и нея, момчето вика ,че му казали ,че е съединител но на мен не ми се вярва понеже моя проблем е същия а аз съм с нов съединител :)
- с7р3л0к твоя проблем е само 1-та част от моя следя те и тебе ако се окаже ,че след смяната на тая втулка се оправи клатенето на лоста ще погледна и аз моята да я сменя. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, ubaka01 said:

Аз само ще кажа,че при Punkstyle проблема най-вероятно е в съединителя,а не в кутията.При теб е обратното,защото си с калпавата кутия и вепе си сменил съединителя.Това са си мои разсъждения и не ангажирам никого с тях.За всеки случай опитай да обезвъздушиш долната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не никаква вилка не съм сменял, човека сменя някой други дребни нещенца но за вилка никои нищо, даже и аз сега разбирам за нея. какво прави тази вилка?
@vlado_tonev ще опитам утре и ще кажа какъв е резултата, но след толкова каране не би ли трябвало сама да се обезвъздуши ?
Днеска също забелязах ,че след когато колата е загряла и след това като я изгася проблема си остава и на изгасен двигател влиза от втория или третия пър първа. Незнам дали това има някакво значение но аз да си кажа :D

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ubaka01 said:

Не никаква вилка не съм сменял, човека сменя някой други дребни нещенца но за вилка никои нищо, даже и аз сега разбирам за нея. какво прави тази вилка?
@vlado_tonev ще опитам утре и ще кажа какъв е резултата, но след толкова каране не би ли трябвало сама да се обезвъздуши ?
Днеска също забелязах ,че след когато колата е загряла и след това като я изгася проблема си остава и на изгасен двигател влиза от втория или третия пър първа. Незнам дали това има някакво значение но аз да си кажа :D

Ами сама,ако има въздух в помпата-не,няма да се самообезвъздуши.

При изгасен мотор съединителя не играе роля,и това ме кара да си мисля че е нещо по лостовата система на кутията или самата кутия.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...