Jump to content

Проблем със скорости - типтроник


DJaMBaZza

Recommended Posts

Здравейте колеги ,извинявам се ако има подобна тема...търсих ,но не открих нищо свързано с моя проблем. Колата е А6 2006г. 2,7TDI типтроник ,quattro ,реални 220к. км. От известно време усещам едно тупане при сваляне на по ниска предавка, но не всеки път...когато взех колата беше на 140к км от Германия и в сервизната книжка не пишеше ,че е сменяно маслото на кутията. Като я обслужих за първи път ми казаха да не го пипам и колата си превкючва перфектно...да но от 2-3 седмици се появи този проблем и веднага реших да сменя маслото (колата е карана в БГ 4 години от мен)...днес смениха маслото в кутията ,филтър и гарнитура...казаха .че нямам нищо разбито - като тампон или нещо такова. Показала е 2 грешки ,че няма връзка с някакъв модул или компютър не разбрах точно ,но не е фатално и ставало при слаб акумулатор. Доволен си тръгнах и ми се стори ,че всичко е ОК ,но -не. Пак не е като преди...карах един час колата и ясно установих ,че го прави от 2 към 3 скорост и още повече се усеща тупане от 4 към 3...като цяло проблема е само около 3 скорост. Боксуване няма ,притрисане няма...оборотите не се менят. Сблъсквал ли се е ,някой с подобен проблем? От къде идва ,сериозно ли е? Утре ще ходя пак при майстор ,но ще съм благодарен да прочета и вашите коментари. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тупване е характерно при по-ниските предавки, обикновено от 2ра на 1ва.

 

Виж дали нямаш ъпдейт за кутията, може да помогне.

 

Ако не помогне и много те дразни, си за по-сериозна диагностика (евнтуално сваляне на кутията и отваряне).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгнал ти е "мозъка" на кутията сигурно.Ремонтира се без да се сваля кутията.Аз взех за 1600лв рециклиран с връщане на стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега когато караш примерно на 2000 оборота и започнеш да се спускаш по нанадолнище без газ какво се случва с оборотите. Играят ли между 900-1300?

Колега какво си рециклирал? За махатроника ли говориш(клапаните)?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Нямах време тези дни да я карам в сервиз за диагностика ,идната седмица ще е ,но говорих с майстор по телефона и каза ,че проблема може би идва от някакви клапанчета...странното е ,че когато колата е студена включва добре...след като загрее идва проблема. 

@zafirovp ,опитах това по нанадолнище ,но нищо притеснително не виждам...добре си държи оборотите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия клапанчета са в клапанното тяло, демек(мозъка).И при мен беше така.При студена кутия всичко беше ОК,като загрее почваше да включва с удар от 4 към 3 та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

43 minutes ago, DJaMBaZza said:

Благодаря за отговорите! Нямах време тези дни да я карам в сервиз за диагностика ,идната седмица ще е ,но говорих с майстор по телефона и каза ,че проблема може би идва от някакви клапанчета...странното е ,че когато колата е студена включва добре...след като загрее идва проблема. 

@zafirovp ,опитах това по нанадолнище ,но нищо притеснително не виждам...добре си държи оборотите. 

 

 

Сигурен ли си?

 

Говорим при спускана по нанадолнище без газ. При всяка А6ца с проблеми със скоростите го има и този проблем. Дано при теб не е така, но се съмнявам.

 

Ето и видео, забележи как играят оборотите.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако проблема е само в клапаните на мозъка,оборотите няма да му играят,поне при мен така бече,имах 2 клапана прецакани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кутия от 2 към 3 и от 4 към 3 ритАше здраво на загряла след като смених маслото се оправи

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде го смени, и по какъв начин цялото с машина или само опресняване чрез източване на колкото изтече ?

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните като соленоиди ли да го раьбирам. И как се свашат дали са тръгнали. Моята е на 90к и също удря понякога като сваля от 4 на 3. Смених маслото, но не съм правил адаптация още. Соленоидите всички седем ли се сменят или и поотделно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.02.2017 г. at 20:36, Bobo Quattro написа:

Тръгнал ти е "мозъка" на кутията сигурно.Ремонтира се без да се сваля кутията.Аз взех за 1600лв рециклиран с връщане на стария.

 

преди 39 минути, Preslito написа:

Клапаните като соленоиди ли да го раьбирам. И как се свашат дали са тръгнали. Моята е на 90к и също удря понякога като сваля от 4 на 3. Смених маслото, но не съм правил адаптация още. Соленоидите всички седем ли се сменят или и поотделно?

Соленоидите са,да,сваля се мозъка,пращаш го в МиД Варна,те имат станд на който го проверяват и се сменяват само тези които са развалени,на мен ми смениха 2,обслужено е останалото,ново масло ми смениха в сервиза в който го сваляха,крайна цена с пратката по еконт 970лв,като тук влизат 160лв масло за скорости,30лв еконт и 150лв сваляне/качване на мозъка,останалото е в МиД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз щях да те пращам при Цанко МиД-Варна ама той убива с 0-ли(нули),аз минах от там и от половин Бг ходят там,така че май и ти ще минеш оттам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 18.02.2017 г. at 14:24, zafirovp написа:

 

Колега когато караш примерно на 2000 оборота и започнеш да се спускаш по нанадолнище без газ какво се случва с оборотите. Играят ли между 900-1300?

 

Колега какво си рециклирал? За махатроника ли говориш(клапаните)?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Голега аз имам това менене на оборотите при каране поинерция, имам ли проблем и какъв е....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за нещо такова ли говорим :) и аз го имам но само на 3 предавка , на топла кола и   е около 100-150 оборота   .т.е 1000-1150 оборота .. мисля , че хидрото  е тръгнало .... 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, по същия начин.играят оборотите, но не съм.сигурен на.коя предавка бях, 5та или 6та...какво може да е, какво ще рече хидрото...?

Редактирано от Bobi 9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами представи си съединителя на колата с ръчни  все едно  , най грубо казано ..  аз се чудя дали да инвестирам в смяна на масло или да го изчакам да се скапи на цяло ... и тогава ремонт и масло :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прословутата турбина на скоростите ли става въпрос дето стои в предния край на скоростите между тях и мотора или е някъде вътре този съедините. Прекалено хубаво ще е да е истина да мине само с масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...