DJaMBaZza Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Здравейте колеги ,извинявам се ако има подобна тема...търсих ,но не открих нищо свързано с моя проблем. Колата е А6 2006г. 2,7TDI типтроник ,quattro ,реални 220к. км. От известно време усещам едно тупане при сваляне на по ниска предавка, но не всеки път...когато взех колата беше на 140к км от Германия и в сервизната книжка не пишеше ,че е сменяно маслото на кутията. Като я обслужих за първи път ми казаха да не го пипам и колата си превкючва перфектно...да но от 2-3 седмици се появи този проблем и веднага реших да сменя маслото (колата е карана в БГ 4 години от мен)...днес смениха маслото в кутията ,филтър и гарнитура...казаха .че нямам нищо разбито - като тампон или нещо такова. Показала е 2 грешки ,че няма връзка с някакъв модул или компютър не разбрах точно ,но не е фатално и ставало при слаб акумулатор. Доволен си тръгнах и ми се стори ,че всичко е ОК ,но -не. Пак не е като преди...карах един час колата и ясно установих ,че го прави от 2 към 3 скорост и още повече се усеща тупане от 4 към 3...като цяло проблема е само около 3 скорост. Боксуване няма ,притрисане няма...оборотите не се менят. Сблъсквал ли се е ,някой с подобен проблем? От къде идва ,сериозно ли е? Утре ще ходя пак при майстор ,но ще съм благодарен да прочета и вашите коментари. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Това тупване е характерно при по-ниските предавки, обикновено от 2ра на 1ва. Виж дали нямаш ъпдейт за кутията, може да помогне. Ако не помогне и много те дразни, си за по-сериозна диагностика (евнтуално сваляне на кутията и отваряне). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Тръгнал ти е "мозъка" на кутията сигурно.Ремонтира се без да се сваля кутията.Аз взех за 1600лв рециклиран с връщане на стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Колега когато караш примерно на 2000 оборота и започнеш да се спускаш по нанадолнище без газ какво се случва с оборотите. Играят ли между 900-1300? Колега какво си рециклирал? За махатроника ли говориш(клапаните)? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaMBaZza Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Благодаря за отговорите! Нямах време тези дни да я карам в сервиз за диагностика ,идната седмица ще е ,но говорих с майстор по телефона и каза ,че проблема може би идва от някакви клапанчета...странното е ,че когато колата е студена включва добре...след като загрее идва проблема. @zafirovp ,опитах това по нанадолнище ,но нищо притеснително не виждам...добре си държи оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Като е студена, маслото е по-гъсто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Тия клапанчета са в клапанното тяло, демек(мозъка).И при мен беше така.При студена кутия всичко беше ОК,като загрее почваше да включва с удар от 4 към 3 та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 43 minutes ago, DJaMBaZza said: Благодаря за отговорите! Нямах време тези дни да я карам в сервиз за диагностика ,идната седмица ще е ,но говорих с майстор по телефона и каза ,че проблема може би идва от някакви клапанчета...странното е ,че когато колата е студена включва добре...след като загрее идва проблема. @zafirovp ,опитах това по нанадолнище ,но нищо притеснително не виждам...добре си държи оборотите. Сигурен ли си? Говорим при спускана по нанадолнище без газ. При всяка А6ца с проблеми със скоростите го има и този проблем. Дано при теб не е така, но се съмнявам. Ето и видео, забележи как играят оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Ako хидрото му е здраво , а има клапани за смяна, не виждам причина да му играят оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 ако проблема е само в клапаните на мозъка,оборотите няма да му играят,поне при мен така бече,имах 2 клапана прецакани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedozeno Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Мойта кутия от 2 към 3 и от 4 към 3 ритАше здраво на загряла след като смених маслото се оправи Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) Колега, къде го смени, и по какъв начин цялото с машина или само опресняване чрез източване на колкото изтече ? Редактирано 18 Февруари 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaMBaZza Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Нямам проблем с "играенето" на оборотите ,утре ще проверя пак ,но на 90% съм сигурен ,че това е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Клапаните като соленоиди ли да го раьбирам. И как се свашат дали са тръгнали. Моята е на 90к и също удря понякога като сваля от 4 на 3. Смених маслото, но не съм правил адаптация още. Соленоидите всички седем ли се сменят или и поотделно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 На 17.02.2017 г. at 20:36, Bobo Quattro написа: Тръгнал ти е "мозъка" на кутията сигурно.Ремонтира се без да се сваля кутията.Аз взех за 1600лв рециклиран с връщане на стария. преди 39 минути, Preslito написа: Клапаните като соленоиди ли да го раьбирам. И как се свашат дали са тръгнали. Моята е на 90к и също удря понякога като сваля от 4 на 3. Смених маслото, но не съм правил адаптация още. Соленоидите всички седем ли се сменят или и поотделно? Соленоидите са,да,сваля се мозъка,пращаш го в МиД Варна,те имат станд на който го проверяват и се сменяват само тези които са развалени,на мен ми смениха 2,обслужено е останалото,ново масло ми смениха в сервиза в който го сваляха,крайна цена с пратката по еконт 970лв,като тук влизат 160лв масло за скорости,30лв еконт и 150лв сваляне/качване на мозъка,останалото е в МиД Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 И аз щях да те пращам при Цанко МиД-Варна ама той убива с 0-ли(нули),аз минах от там и от половин Бг ходят там,така че май и ти ще минеш оттам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobi 9009 Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 На 18.02.2017 г. at 14:24, zafirovp написа: Колега когато караш примерно на 2000 оборота и започнеш да се спускаш по нанадолнище без газ какво се случва с оборотите. Играят ли между 900-1300? Колега какво си рециклирал? За махатроника ли говориш(клапаните)? Sent from my iPhone using Tapatalk Голега аз имам това менене на оборотите при каране поинерция, имам ли проблем и какъв е.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 за нещо такова ли говорим и аз го имам но само на 3 предавка , на топла кола и е около 100-150 оборота .т.е 1000-1150 оборота .. мисля , че хидрото е тръгнало .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobi 9009 Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 (Редактирано) Да колега, по същия начин.играят оборотите, но не съм.сигурен на.коя предавка бях, 5та или 6та...какво може да е, какво ще рече хидрото...? Редактирано 10 Май 2017 от Bobi 9009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Ами представи си съединителя на колата с ръчни все едно , най грубо казано .. аз се чудя дали да инвестирам в смяна на масло или да го изчакам да се скапи на цяло ... и тогава ремонт и масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobi 9009 Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 За прословутата турбина на скоростите ли става въпрос дето стои в предния край на скоростите между тях и мотора или е някъде вътре този съедините. Прекалено хубаво ще е да е истина да мине само с масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване