Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, имам следния въпрос: Мога ли да сменя огледалото за обратно виждане, което е обикновено, с такова с автоматично затъмняване? Само смяна ли се изисква или и допълнителни дейности? В ebay виждам, че продават и огледало с автоматично затъмняване и сензор за светлина и дъжд, заедно с нова врътка за фаровете. Тук как стои въпроса, може ли да се настроят фаровете чрез този сензор да се пускат автоматично и евентуално функция за coming home, leaving home много ми липсва това от старата кола? Или има ли вариант да се добави тази функция на моята кола? :) 

Поздрави! Честит празник на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Страхотна тема колега. И аз ще се включа в нея. 

1. Въздуховодите в колата не светеха. Предполагам, че защото автомобила не е S-line. Вбесявах се през ноща когато се опитвах да ги напипам. Прекарах кабел и монтирах бяли светодиоди, вързаха се добре с осветлението на километража. Вбеси ме и също,че жабката няма осветление. 

2. Поставих предни паркинг датчици и изкарах графиката на дисплея.

3. Отключих Audi Drive Select ,но сега сменям само режимите от менюто на колата. Следваща стъпка е да поставя ключ.

4. Най накрая успях да подкарам Adaptive Cruise Control.

5. Поставих спортни прагове. Утре ще добавя снимки.

 

Запланувани бъдещи проекти са:

1. Вграждането на подгревни елементи на предните седалки и при възможност и на задните.

2. Иска ми се да мога да пускам видео на дисплея и да поставя 2 монитора за пасажерите отзад.

3. Да монтирам Аudi rs5 retractable spoiler в багажника.

Относно заплануваните проекти както изглежда ще се забавят,че преди 8 месеца ми се роди дъщеря,и сега всичкото свободно време и внимание са за малката принцеса,а колата мина в заден план. :flehan:

 

 

DSC_0194.JPG

DSC_0193.JPG

DSC_0214.JPG

DSC_0207.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Audi Drive Select  и Adaptive Cruise Control не трябва ли да има и наличен хардуер?

 

Къде подвърза подсветката на въздуховодите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ACC трябва, той го е монтирал. Това е дистроника и окабеляване до него.

За ADS може да се активира и да контролира само това което е инсталирано.

Какво включва стандартното оборудване? Има ли смисъл да се активира на кола без quattro и т.н.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.04.2017 г. at 10:01, Lizard написа:

За Audi Drive Select  и Adaptive Cruise Control не трябва ли да има и наличен хардуер?

 

Къде подвърза подсветката на въздуховодите?

 Колегата Congo ме изпревари с отговора. Относно въздуховодите извинявай,но не разбрах въпроса

 

На 21.04.2017 г. at 14:54, galeksiev написа:

За спойлера от РС5 си приготви 2 бона .... 

 

На 21.04.2017 г. at 14:54, galeksiev написа:

За спойлера от РС5 си приготви 2 бона .... 

Аз испуснах миналата седмица цял багажник за 250£,но съм ги виждал много скъпи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си нямал готова инсталация до въздуховодите. Въпросът ми беше от къде взе захранване за подсветката.

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/21/2017 at 3:33 AM, yanev81 said:

4. Най накрая успях да подкарам Adaptive Cruise Control.


Какво е нужно за това (хардуерно, софтуерно) - аз имам cruise control, но не е адаптивен,  и искам да му сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Lizard написа:

Предполагам си нямал готова инсталация до въздуховодите. Въпросът ми беше от къде взе захранване за подсветката.

 

Благодаря.

Нямах готова инсталация. Захранване взех от осветлението на запалката отзад. То ти позволява да намаляш яркостта от потенциометара. След това се насочих към въздуховода над нея,централня въздуховод, отнего трябва да разделиш кабела на две части към лявия и десния въздуховод. 

На 4/21/2017 at 14:05, congo написа:

За ACC трябва, той го е монтирал. Това е дистроника и окабеляване до него.

За ADS може да се активира и да контролира само това което е инсталирано.

Бог си Congo. respekt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздуховоди и аз мисля да сложа с подсветка, но искам да са фейслифтови и с фабрична такава (червена).

За сега не е на преден план това.

Иначе @yanev81 при теб се е получило добре, браво :zustimm:.

ADS може да се активира софтуерно, както са писали и по-горе и това беше едно от първите неща, които направих като купих колата, но честно казано аз не намирам особена разлика между режиимите, а съм с S tronic и би трябвало да има.

Отделно като се пусне софтуерно набива грешка за това, че липсват копчетата, но те могат да се купят и сложат (главно за красота, както казах ефекта поне за мен е пренабрежителен ако го няма хардуера).

Хардуер е необходим ако искате да активирате TPMS или hill hold assist lite.

Там вече има значение ABS модула и не става при всички.

При мен за щастие стана и си активирах и 2-те функции, полезни са.

 

На 4/12/2017 at 16:29, congo написа:

Да се включа и аз с няколко върпоса над които да помислите.

Помислил съм ги тези неща и съм описал на предишната страница защо мисля да го правя, а именно:

- по-добра визия с пиано лак-а, 2-те хромирани врътки и дисплейчето с белите символи.

- не се пуска климатроника при пускане на подгрева, а и самия подгрев е с 3 степени вместо 6, което за мен е +

Естествено, че няма да работи като двузонов и ще духа еднакво навсякъде, но аз и не искам обратното.

А3-ката ми беше с двузонов и не мога да се сетя случай в който съм го ползвал като такъв, даже едно от първите неща, които прочетох за нея е как да си синхронизирам 2-те зони.

Тук вече всеки сам си преценява и е субективно, аз така съм решил за мен.

Ще набива грешки също, но работи коректно.

Правено е по чуждите форуми и след нужните кодировки работи добре.

Аз си поръчах климатроника, но дойде в ужасно състояние и ми върнаха парите за него + климатроника остана за мен, но реално ми е безполезен освен може би за тест да му махнем компонент протекшън-а и да тестваме кодировките, но ще видим кога ще остане време за това.

 

На 4/12/2017 at 16:29, congo написа:

И въпреки всичко съм готов да обменим опит ако някой има идея как това да стане, без да се налага да се добавят и останалите части.

 

Ако не спреш да ме споменаваш бегло по някакви забутани теми опит надали ще обменим, но нещо по-първично не е изключено.

Аз не те отразявам, че въобще съществуваш и ти предлагам и ти да направиш същото.

 

Ако искаш да си наистина полезен с нещо ми кажи дали MMI контрол панела от 3g+ (с по-малкото копчета) е съвместим този от MMI 3g HIGH от преди фейслифт-а.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия ксенон си промени цвета, а отскоро започа и да гасне.

Фабричните ксенони (4300К) лично на мен ми жълтеят и реших, че като ще ги сменям поне да има и някаква разлика, а и исках да докарам цвета на LED-овете.

Спрях се на тези: OSRAM D3S 66340CBI Xenarc CoolBlue Intense.

Не се плашете, че пише, че са до 6000к, реално разликата между 6000к на производители като Philips и Osram и 6000к при китайски крушки е огромна и при тези няма грам синеене при тази температура.

Пламен също си мислеше, че ще синеят, но като ги видя на колата му харесаха как светят, на мен също ми харесват, но още не съм ги тествал на тъмно.

20170425_185434.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/24/2017 at 15:26, Prophian написа:


Какво е нужно за това (хардуерно, софтуерно) - аз имам cruise control, но не е адаптивен,  и искам да му сложа.

 

Смешно е,че аз нямах и cruise control,но след като го ретрофитнах с лекота си казах, що пък не мина на по-горния клас. АСС си заслужава за хора пътуващи дълги разстояния. Единствения минус е,че АСС при А5 работи от 30Км до 200Км,а не за съжаление като А7 и Q7 stop and go.  
Първо да отбележа доколкото знам,че при някой автомобили частите са съвместими,но при мен списъка се оказа дълъг.

 

Хардуерно;
1. Радарен сензор
2. Планка закрепяща радарния сензор към купето.
3. Решетка на бронята с отвор за АСС.
4. Кабел от радара до модулите в купето.
5. Can Gateway
6. Километраж с диодно осветление от 30Км до 200Км.
7. Модул с лостчета за мигачите,габаритите и АСС-то.
8. Частта която е закрепена за (Модула с лостчета за мигачите,габаритите и АСС-то) представлява кръгла част с спираловидна лента вътре.

 

Софтуерно;
Аз главно се натъкнах на три спънки. Първата беше премахването на component protection. Част от частите са втора употреба от Германия предимно. Много късно забелязах,но мисля,че щях да спестя 180£ когато се появи спънка номер 3 за да я оправя се наложи да закупя VAS 5054a guided functions. Не съм имал възможност да го разучавам много,но забелязах,че може да трие component protection,но това ще кажат по-разбиращите колеги.Да се върна на първата спънка. Наложи се да бъде премахнато component protection на Километража,Can Gateway-а и радарния сензор. Механика който ми премахна component protection започна да ми разиграва театър,уж не можал да ми разкодира радара,но имал такъв и ми пробута неговия за 250£. Нямах избор сега с един излишен радар трябваше да продължа напред :(. Втората спънка ми отне близо година. Кодирането на А5 е малко на кантар работата. Обърнах се за помощ в Порше София, "Безброй специалисти" дори в Audi Cardiff не успяха да ми помогнат,напълно загубих надежда след като дойде колега на механика и попита какъв е проблема... той се изсмя подигравателно и каза,че съм се опитал да ретрофитна АСС. Накрая успяха да го кодират най-добрата фирма за ретрофит в UK. След като се свързаха с колата чрез интернет човека ми звънна и ми каза,че е изненадан и не може да повярва какво съм направил. Беше гузен,че трябва да ме таксува,а аз съм направил 99%,но...след като го активира за 5 мин ме предупреди за спънка номер 3 която споменах, на нея се натъкват 80% от собствениците  на автомобили с заводско АСС. Това което ще напиша може да бъде много полезно за някого и да му спести пари. Проблема е следния. Колегите които инцидентно са разместили радара,сменяли нещо по предницата на автомобила дори има случаи при реглаж на предницата да се случи. Проблема е следния. Радарния сензор работи при диапазон от -0,8 до +0,8 градуса отклонение. След което при А5 работи 30Км разстояние и блокира. Нужен е сервиз с наличен VAS6430 ,но всеки може да разреши проблема на 90% както направих и аз. Нужен ви е VAS 5054a и равен терен. Аз смъкнах от 6,4 градуса на 0.8 от първия път,но можете да си представите какво са 0,8 градуса след 50 метра.Автомобила понякога реагира късно,но няколко процедури с 5054a може да се свали до 0,2,но аз мисля да посетя Audi София лятото когато се прибера.

 

Моля да бъда извинен пред колегата fifipaldi и всички останали ако коментара се отклонява от темата или съм прекалил, нека бъде изтрит. На всички безброй безаварийни километри           
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@yanev81, коментара ти е супер и лично за мен беше доста интересно да го прочета.

Ash от Audi Retrofits ти помогна нали?

Лично за мен тъй като не пътувам извънградско е безмислена екстра (особено с тези ограничения при А5, явно не може да се ползва по задръстванията?), но важното е, че на теб ти е била необходима и браво за труда и усилията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/26/2017 at 4:08 AM, yanev81 said:

 

....


Лол, било е едно интересно преживяване.

 

Караш ме да се замисля дали искам да минавам през всичко това; благодаря ти за поста :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 25.04.2017 г. at 2:22 PM, fifipaldi said:

@yanev81

 

Хардуер е необходим ако искате да активирате TPMS или hill hold assist lite.

Там вече има значение ABS модула и не става при всички.

При мен за щастие стана и си активирах и 2-те функции, полезни са.

 

 

Това е полезно. Имам друг въпрос, а именно - трябва ли някакъв друг ABS модул за Adaptive Brake Light (сиреч мигане на стоповете и авариините светлини).

Активирах го при мен, но след пробата авариините не се включват. Условията бяха - над 100km/h и натискане педала на спирачката докато не започне да удря ABS-а. Изпускам ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS модул не трябва.

Активирал съм го и при мен, но честно да ти кажа никога не съм го тествал, а и не ми се е налагало в релани условия за щастие.

По спомен имаше значение и времето в което ще си отместиш крака от педала на газта и ще натиснеш този на спирачката (както и силата с която ще го натиснеш).


[46 - Comfort System] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 8 
Bit 0 – Emergency Brake Flashing via Turn Lights active (1 = active) 
Bit 1 – Emergency Brake Flashing via Brake Lights active (1 = active) 

 

Така го кодира нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така е кодирано. Ще намеря място където да го тествам с бързо отместване на крака от педала на газта към спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.04.2017 г. at 8:19, fifipaldi написа:

@yanev81, коментара ти е супер и лично за мен беше доста интересно да го прочета.

Ash от Audi Retrofits ти помогна нали?

Лично за мен тъй като не пътувам извънградско е безмислена екстра (особено с тези ограничения при А5, явно не може да се ползва по задръстванията?), но важното е, че на теб ти е била необходима и браво за труда и усилията.

Не. Тогава звънях на много фирми тази мисля,че съм я пропуснал. От Kufatec ми препоръчаха Hazzy Dayz Ltd само те се наеха та ми довършат започнатото.

 

На 27.04.2017 г. at 7:16, Prophian написа:


Лол, било е едно интересно преживяване.

 

Караш ме да се замисля дали искам да минавам през всичко това; благодаря ти за поста :)

Сега ми се вижда всичко елементарно. Свързването на кабелите и отделните части е много лесно. Единственият проблем най вече при А5 е кодирането и при някои автомобили се налага нов софтуер на компютъра,а и точния код и най вече колата да го приеме. И компонент протекшъна което невярвам да е толкова голямото затруднение в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги да попитам нещо което ме вълнува:

 

1. Enable fog lamp to come on for the same side as that turn signal

2. Enable Front Turn Signals as Parking lights

3. Enable Gauge Test/Needle Sweep

4. Enable Independent Fogs control with high beams

5. Enable Release Parking Brake without putting foot on Brake

6. Enable Release Parking Brake without putting seatbelt

 Какво точно се случва от изброените функций?

Благодаря предварително! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@HUGO ме попита на лично за тези неща, но реших, че и други може да се чудят и е по-добре да ги има в темата.

Не са точно ретрофити, но все пак мисля, че им е тук мястото.

 

1. Слагам направо видео по този въпрос.

2. Отново видео.

3. Тест на стрелките на таблото. Отиват до края на скалата и се връщат преди запалване. Видео.

4. Колата не спира фаровете за мъгла при пуснати дълги светлини.

5. Можеш да пуснеш ръчната спирачка без да си натиснал педала за спирачката.

6. Можеш да пуснеш ръчната спирачка без да си сложил колана.

 

Кодировките са елементарни и всеки може да ги види в интернет, но ако някой има интерес ще ги напиша и тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото @congo.

 

Т.е. не е нужна смяната на CAN Gateway. Нямам BO, така че и радио модула не би трябвало да се сменя.

Редактирано от Lizard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...