Jump to content

Няколко питания от нов собственик на Ауди А4/Б6


dragotrd

Recommended Posts

Здравейте!

Ауди А4/Б6 2004г 1.9TDI 101ps

Интересуват ме няколко неща за сега относно тази кола.

1. Доколкото четох напред назад, тази кола няма фабрична аларма и и сирена и ще трябва да вграждам нова. Но, може ли алармата така да се направи някак си  да се привърже, че да се борави само от оригиналното дистанцонно за заключване на колата. Две дистанционни да дрънкам постоянно не е опция.

2. Как да деактивирам с VAG-COM  опцията с двойното натискане на дистанционното за отключване на всички врати. В случая сега в момента е натискаш един път- отваря се само шофьорската врата. Натискаш още един път и се отварят всички други врати.

3. Не свирят задните тонколони, радиото не е оригнално a е някакво казва се BECKER и нито малките нито големите свирят отзад а отпред всичко е наред. Не вярвам отзад да са изгорели и  четирите. Не свири също и суб буфера отзад в дясната ниша на багажника. Насочете ме къде може да се крие проблема. Гледах жиците и според мен са си наред.

Между другото търся си кората която е над акумумулатора заедно с капака на акумулатора. От две част е кората. Така че ако има някой....да драсне едно съобщение.

Другото което е намирам страшна трудност е с намирането на третия стоп който е над задното стъкло тъй като моя е пред разпад. Настина ли толкова трудно се намира?

За сега е това и предварително благодаря на отзовалите се.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако не се лъжа проблема със задните колони и буфера може да е от радиото. За третия стоп, този който вземеш може да е почти същия като твоя. Нов се предлага само оригинален и май беше 60-70лв.

Ето тук има инфо за отключването на вратите:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB6.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега и аз се съмнявам в радиото. За съжаление, нямам пластини с които да го измъкна а да видя какво става отзад. Но ще трябва да скроя някакви. Утре ще го боря.

Само една оферта намерих за стоп и той е на някаква космическа сума горе долу колкто колата.....хаххаха

Линка не ми помогна. Трябва ми някъде стъпка по стъпка с ваг кома как да изключа тази опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.1 Има такива аларми който могат да се командват и с оригиналния ключ само!

т.3 Не свирят задните колони и буфера щото са ти, ,,боднали "афтър маркет радио .С поставянето на оригинално вероятноста да свирне всичко е голяма.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А има ли оригинално радио за вграждане на AUDI което да е със CD и да чете MP3 и да има USB? И ако има в кои модели се вгаржда

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
1 hour ago, dragotrd said:

Ако това си имал в прредвид за дистанционното:

If you wanted to turn Selective Locking OFF, (so the entire car unlocks with one press of the unlock button on the remote) you would subtract 4. 

Утре ще го пробвам

 

 

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не няма, трябва допълнително устройство. Аз на моята Б6-ца й махнах оригиналното и сложих едно JVC което свиреше по-добре от оригиналното, светеше червено като интериора и беше с флашка за 100лв чисто ново и това преди 3 год.

Виж последната "таблица" там е описано кое число какво означава и виж при теб как е. Нека някой който е по в час да ти обясни, понеже аз съм малко бос на темата Vag com.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата ти е около 250-300лв с това ти изискване (ненужна ако имаш Каско)

Третия стоп го има за 30-40лв втора употреба.

Вземи си едно оригинално СД и всичко ще свирне около 120-150лв (всяко друго не стои добре на интериора)USB-то ти е около 100лв

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата и аз съм проверявал и цената която ми казаха е същата (около 300лв). За коментара че JVC за 100лв  свири по-добре от оригиналното... Освен ако оригиналното ти сериозно не е наред не ми се вярва. Аз предпочетох да си оставя Concert-a в колата и да си вържа от модулите които лъжат колата че има changer, закача му се флашка, sd карта или Aux кабел. Няма да споменавам марка за да не правя реклама, но съм изключително доволен и си ползвам без преправяния и главоболия Bose системата и се радвам на добър звук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по т.1 Карам същата А4 Б6 1,9 ТДИ 101 коня дв.АVB 2004 г и имам фабрична аларма.,Намира се в багажника зад десният стоп отдолу, има и инфра червени датчици в купето активиращисе при движение в купето. Захранването е автономно в самата аларма и много често батериите са за смяна! Дистанционното е на 433.92 Мх.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие от днес:

Относно радиото, успях да измъкна бекера. Кабелите са си като оригинално и нищо не е бърникано по тях. Попрочетох доста и разбрах смисъла на тази система с радото. Проблема не идва от радиото тъй като и това което го имам BECKER трябва всичко да свири и с него, тъй като изходите му отзад съответстват на 100 процента с тези на примерно CONCERT. Сега се съмнявам в усилватела да не е заминал нещо отзад, и затова и да не ми свирят задните колони и суббуфера. Но се стъмни и не можах да разгледам добре. Остава за утре. Нямам чейнджър и нямам подведени кабели за такъв.

Излезна и друг неочакван проблем. Не ми работят перките на радиатора. Модула за управление е заминал и сега издирвам такъв и колата е в неподвижно състояние. Трябва да ви кажа че това е абсолютна тъпотия с тоя модул. Карам Пасат Б5 1998 г и там такива щуротий няма. Както и да е ще търся тая тъпа кутия с тия 5 кондензатора вътре и 10 съпротивления. Не знам дали се отремонтирват или да си търся от морга.

Колкото до алармата....ще сваля утре задния десен стоп да видя какво има там. Четох за датчиците, пробвах да махам ръце вътре на заключена кола ама няма никой.

!00 лва за такъв трети стоп няма да дам никога!!!! Ще залепя дупката отгоре и ще си сложа вътрешен стоп от пасат или от по староро ауди. Слагам стопа и се сменява само горната кора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да сваляш десния стоп. Има се в предвид "жабката" зад десния стоп.

И това че ти съвпадат отзад "изходите", нищо не значи. Те са стандартна евро букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, dragotrd написа:

!00 лва за такъв трети стоп няма да дам никога!!!!

Интересни сте ми много! Давате куп пари за да карате ауди, а не ви се дават пари да си купите стопа?! 100 лв. струваше за моето В7, за твоето В6 може да е и по евтин, имат и малка разлика във формата. Смяната им е по един и същи начин.
Чудя се, защо ли не си купиш опел, за да са ти по евтини частите?!
 

 

Преди 7 часа, dragotrd написа:

Ще залепя дупката отгоре и ще си сложа вътрешен стоп от пасат

Аз лично такава глупост не бих сътворил! И не се заяждам, изказвам мнение на човек който иска да има и кара АУДИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пошегувах се за третия стоп.....то е ясно че оригинално си е най добре, но просто обмислях възможни варианти. Ама те ако са само тия 100 лева за тоя стоп с мед да ги намажеш.

Относно радиото....Тука не става въпрос че куплунгите са еднакви а какъв сигнал излиза от тях. Едно нъм едно е с оригиналното радио. Замерих дали идва ток на усилватела......има ток. Отворих кутията и о ужас. В окаяно състояние е. Платката така се е окислила и като го гледам, не става да се възстанови и ще трябва нов. Днес ще търся да се снабдя.

Колкото до алармата.....ами няма такова нещо в задната дясна ниша. Там е само суббуфера  и усилватела. Дайте някоя снимка да видя да знам какво да търся.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж този е 30 лв. : https://www.megaparts.bg/product/1405442368

 

2 hours ago, Niko Zombi said:

Интересни сте ми много! Давате куп пари за да карате ауди, а не ви се дават пари да си купите стопа?! 100 лв. струваше за моето В7, за твоето В6 може да е и по евтин, имат и малка разлика във формата. Смяната им е по един и същи начин.
Чудя се, защо ли не си купиш опел, за да са ти по евтини частите?!

 

Няма значение каква кола караш - да платиш 100 лв. за нещо което се продава за 50 например е разхищение на средства и не демонстрира някакво позитивно качество.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз махнах оригиналното радио и съм с пайнер само с флашка за 95 кинта и свири доволно, даже бих казал перфектно. Обаче немога да си намеря капака, за да се скрие грозната дупка, която се откри. Някой да знае от къде мога да взема такава?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По проблема ми с неработещите перки в момент на размисъл се питам...Защо вагкома досега нито един път ми не отчете че имам проблем с този модул. Да не би пък някак си да е шунтирана тая работа и затова да не дава индикация че не работи? Много странно...а уж била умна колата.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,моята кола също нямаше аларма и си сложих аларма която се управлява с оригиналното дистанционно от тука за 160лв. http://www.mivasys.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря ти колега за линка с алармата. Свързах се с хората , уточнихме нещата и ще се възползвам от услугите им. 

А сега ново 20.....не че не е работело управлението на перките.....а самите перки на радиатора и на климатроника не работят и затова ми не е давало грешка на ваг кома. Успях да намеря цялото комплект....двете перки с управлението и утре живот и здраве сменям. Утре ще пристигне и новия усилвател да видим дали ще тръгнат всичките колони по вратите и суббуфера. Ако тръгне, ще си търся радио което да може да замести успешно оригиналното но да е с USB и МP3

Преди 21 часа, gamzoff написа:

И аз махнах оригиналното радио и съм с пайнер само с флашка за 95 кинта и свири доволно, даже бих казал перфектно. Обаче немога да си намеря капака, за да се скрие грозната дупка, която се откри. Някой да знае от къде мога да взема такава?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Опитай тук:

http://www.cable.bg/index.php?cPath=110_11008

 

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за усилвателя в багажника който дава сигнал за двете колони отзад и буфера, най често му се прецаква едно реленце което всеки грамотен може да смени за 5-10лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен май няма да е само реленце то доста от компонентите вътре са клеясали и едва ли ще стане за възстановяване. Абе колеги разгледах тези неща като отделно usb което се подвключваа към оригиналното радио. Това наистина ли струва 160 лв или може да се намери някъде и по-евтино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...