Jump to content

Мнение и препоръки за ремонт на глава 1.8Т AJL


bonevstiliyan

Recommended Posts

Здравйте, колеги! Дойде време фуражомелката да спре да мели и да й оправим главицата. Преди това искам да събера мнения от хора правили тоя ремонт и с преки наблюдения, защото искам всичко да стане от един път. Решил съм да сменя стандартните неща, верига, обтегач, гумички, най-вероятно и повдигачите ще сменя, всички видове гарнитури и уплътнения, семеринги също най-вероятно. Това което гледам като части ми изглежда доста добре като цени, но имам няколко въпроса..мога ли да имам доверие на афтърмаркет частите, които са свързани с главата? Интересуваме какви марки да подбера за частите, които предстои да сменя, защото нямам никакво наблюдение и опит точно за тея карантии. Също така къде предлагате да я занеса да я шлайфат и напаснат клапаните?

Link to comment
Share on other sites

носи я в Сливен.Шлайфане надуване,напасване на клапани,смяна водачи и гумички 120-150лв за другото нека някой друг да каже

Edited by PLAMEN_79
Link to comment
Share on other sites

Джуди ООД са твоите хора, правят страшно много глави. Почти сигурно е, че ще сменяш и водачите на клапаните, защото масово се разбиват на 1.8 моторите.

Link to comment
Share on other sites

Аз не карам бензинов мотор но един път съм правил мотор на друга кола с афтърмаркет части и след това го правих пак и то доказано заради частите а не заради майстора така,че моето мнение е да не спестяваш откъм тях,защото може да дойде солен ремонта.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Брейй все си мислех, че тая тема ще има повече интерес и пишещи :D...то всичкото хубаво с тея оригинални части, ама те и там качеството няма да е цвете за мирисане, нито гаранция ще дадат, ако не го направя в ауди нито нищо..интереусват ме и още мнения по повод афтърмаркета, защото иначе ако направя главата с части от VAG, ще ми излезе много над 1000 лв.

Link to comment
Share on other sites

преди 7 минути, bonevstiliyan написа:

... мислех, че тая тема ще има повече интерес и пишещи ...

Ремонтът е нещо рутинно. Сега ако се налага смяна на РВ, установена негодна глава, някакъв тунинг с усилени клапани и тарелки да коментираме.

Един глас от мен за тези от Сливен. Пращаш и получаваш готова за монтаж.

Link to comment
Share on other sites

Ами вкарай я някъде където ще ти дадат гаранция колега.Има и такива сервизи.А представи си хем няма гаранция,хем и калпави части.За по-специфичен ремонт като тоя ти препоръчвам да е в оторизиран сервиз или поне в такъв където тази марка им е като детска играчка.Все пак по-добре 1000 с гаранция отколкото 600 без.Аз така разсъждавам.Не се заяждам,просто споделям.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Да бе съгласен съм с гаранцията и т.н...но реално колко хора тук във форума са го правили това с оригинални карантии? Интересува ме дали някой има поглед над различните марки части, защото срещам 3 вида повдигачи, два вида обтегачи и т.н...интересува ме дали афтърмаркета е ОК, защото за някои части спрямо ОЕМ-ските си е добър компромис, но за други такива не е препоръчително, та затова питам хора които са го правили, хора които имат опит и могат да кажат дали да го играя с части на FEBI примерно или нещо друго. По-хубаво от оригиналното няма, но понякога е излишно..ДА за момента колата с оригинални части си е изкарала 20 години живот почти, но аз няма да я карам още 20 години...та някак си не е рентабилно, поне от тази гледна точка. Има го и другия момент, че части ментета от път и над път, а и точно този ремонт, който е свързан пряко с едни от най-скъпите звена по колата не е препоръчително да се рискува с нещо неизвестно или некачествено..та точно тук идва момента, в който някой налива малко акъл и опит

Link to comment
Share on other sites

преди 21 минути, bonevstiliyan написа:

...защото срещам .. два вида обтегачи и т.н...

Обтегачът е съвсем отделна тема и не влиза в ремонт на главата.

Прав си с избора на частите, но питаш така все едно сам ще извършваш ремонта. Специализираните фирми за ремонт на цил. глави много добре знаят кое е качествено и едва ли ще ти сложат нещо "лошо". Изпитаният вариант е пращаш, казват ти какво ще се смени и каква е цената. Получаваш и слагаш  ... Ако искаш превантивно да смениш повдигачи, твоя воля. Проблем който не пожелавам да се окаже за "изядени" звезди на валовете.

Link to comment
Share on other sites

Влиза в моя ремонт на главата. Утре ще звъня на хората от Джуди, защото ми ги похвалиха от няколко страни и ще разберем какви аджеба са възможностите. Повдигачите искам да ги сменя, защото доста често се слчува да са запекли, като докато не видя моите няма как да стане ясно...все пак тея кошове са на по над 6-700 000 км и е съвсем нормално. Самите повдигачи на FEBI (които намерих по магазините) с отстъпктие излизат всичките около 200 лв., което не си заслужава да се разсъждава дали са за смяна или не ако самото предложение, като афтърмаркет част си оправдава парите с качество ии именно за точно тези неща е моето запитване, защото искам да чуя мнения по тоя повод..аз тая кола още 20 години няма да я карам и не ми се струва рентабилно да си купувам всички части от Ауди..пак казвам..ако хората споделят опит и кажат това и това задължително оригинално, а останалото няма нужда, ще ги послушам, но няма какво да се лъжем, че всичко оригинално е най-доброто и си заслужава всеки лев.

Link to comment
Share on other sites

Точно вчера си взех главата от Джуди: сменени изпускателни водачи , гумички , пасване, надуване и контролен шлайф 220лв без ДДС. Това при разглобени валове и обтегач на веригата .Повдигачите са ми добре. Моят съвет е да смениш и ти водачите на изпускателните клапани, защото при мен се бяха разбили и гумичките бяха заминали заради това, та ми харчеше масло 1л/1500км. На първо четене изглежда добре направена главата ,  но като събера мотора ще се види.

Edited by ivoair
Link to comment
Share on other sites

Направихме и ние едно сондиране за Джуди и те казаха, че афтърмаркета върши идеална работа...така чеее..дано само валовете са ок, всичко останало ще се прегледа, смени, почисти и напасне..че после да видим, могат ли тея 1.8Т да спрат да харчат масло, да чукат като фуражомелки и да работят мазно

Link to comment
Share on other sites

преди 55 минути, bonevstiliyan написа:

..че после да видим, могат ли тея 1.8Т да спрат да харчат масло, да чукат като фуражомелки и да работят мазно

 

Могат, могат , аз преди години минах през такава процедура само, че при едни майстори на глави във Враца +смяна на обтегача на веригата + сегменти + биелни лагери. Сега на 2м. от колата неможе да се познае дали работи мотора и разхода на масло ми е по-малък от 0,5л./10х км.

Избирай хубави семеринги за валовете, че се явяват драми след време - особенно тази срещу датчика на разп. вал. А за гарнитурите бих заложил на Елринг. 

Link to comment
Share on other sites

Какви семеринги предлагаш да взема..оня ден и компресия мерихме и единия цилиндър малко му е лошо, ама смятам ше мине по тънката лайстна :D

Link to comment
Share on other sites

Ами чесно казано незнам, но да не са от сорта на Вайко Феби и Топран, за година две просълзяват. Ако сега трябваше да избирам сигурно щях да се ориентирам към оригинални от Порше, ако не ми стане лошо от цената. Наскоро си взех оригинални о-пръстенчета за "петохуйника" от порше (за около 20лв. - 4 пръстена) надявам се да не ги сменям всяка година като на Топран. 

Незнам, може и да греша за семерингите, или да съм олучил някакви ментета страшни .........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

wxyFgBd.jpg 

 

j8HkhWA.jpg

 

Екшъна се започна, главата вече е долу. Искам да благодаря на форумния ни корифей и снабдител на части Спас @more който преди 2 години ми продаде този мотор от снимките. 100 000 км по-късно, блока е кукла, както се вижда все още с хонинг, а главата по мнение на майстора е направо, като измита от редовното сменяне на масло и карането на газ. Който разбира при Спас се спира :D..разбрахме се с Джуди, другата седмица ще им я закараме да направят тяхната магия и ще качим сникми преди и сега с новата горница

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

За всички, които се чудят къде да направят такъв ремонт, аз да похваля хората от Джуди, които се справиха с подадената им задача. Колата е съвсем друга, мотора мърка и не се чува изобщо докато работи. По повод всички оплакващи се че 1.8Т бил много шумен не знам си какво и не знам си що..ами не е шумен, просто всички такива мотори са карани много и си имат нужда от малко пвоече внимание..вчера по магистралата със 140 нищо не се чуваше от мотора..разликата е много голяма, колата осезаемо се осеща по-респонсив и върви много по-добре, а самия звук от мотора е много по-мазен и балансиран.

Link to comment
Share on other sites

Джуди са добри, още в началото на темата ги споменахме. Айде със здраве и безаварийно да си джиткаш ребилднатия тръц :dance:

Link to comment
Share on other sites

Аз да питам колко излезе целия масраф, ако не е тайна ? И освен компресия на цилиндрите мога ли да имам друг ориентир дали да скачам  и аз по главата :)

Link to comment
Share on other sites

Внимавайте със Джуди. Маркирайте си главите преди да ги дадете при тях. Аз си дадох мойта и най вероятно я смениха, щото след това повдигачите тракат дори че са нови. 

Link to comment
Share on other sites

Ами всичко в главата е чисто ново, верига, оптегач, повдигачи даже мисля че и два клапана имаше за смяна, надуване и готово..някъде към 720 лв. беше всичко мисля че

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...