Jump to content

Проблем при палене


Doncho Indzhov

Recommended Posts

Здравейте, имам един много особен проблем. Когато паля през деня, стартера върти доста преди да запали, а когато вече съм запалил 1 път, много рядко се случва да тръгне да върти, гаси всичко(целият ток пада) и пак продължава да върти. Вчера ми се случи така, че падна тока и не завъртя и не продължи да върти. Върнах ключа, завъртях пак, запали, но светна чек лампата и турбото не работеше. Предполагам това е, защото е записало грешката, че е паднал тока или няма достатъчно ток. Спрях колата през вкъщи, качих се и днес слязох да запаля. Запалих светеше чека, но всичко работеше(имаше турбо). Свърших си работата и когато се върнах пак в колата, запалих и чека изгасна. Много странна работа, дали това ще е от стартера? Да намеря ли някой друг да пробвам или да го рециклирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същите проблеми. Не ми е вадило грешка или да ми е спирало турбото, но при първо палене стартера въртеше много, а при повторно спираше да върти, гаси всичко и върти пак. Смених дюзите с нови и йок колата отказа да пали, та се оказа, че и стартера трябва да се рециклира (четките бяха заминали). От това което съм чувал от майстори и колеги, бих предположил, че трудното въртене е от стартера, а гасенето на тоците е от дюзите. И все пак най-добре е да почнеш със стартера. Рециклирането е някъде между 100 и 200лв. Не съм сигурен понеже мина с куп други работи :) Ако проблема с гасенето на тоците остане, значи е от дюзите.

 

Иначе сега нямам помен и от двата проблема.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите на диагностиак са ОК, ще започна със стартера. Иначе като грешка ми изписва едиствено, че на бая модули тоците са паднали. @kainy, да ми препоръчаш някой за рециклиране или който намеря в старазагорска област?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никва идея. При мен майстора го свали и го занесе някъде (София), така че си нямам на идея, но стартера не е нищо специално, така че почти всеки може да го прави.

 

На показанията на дюзите не им вярвай много. Аз моите даже ги свалях на стенд да ги гледат и пак казваха че са ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за София а и май за по голямата част от България се рециклират при Францискуп,аз си взех готов нов за 250лв,нов по думите на майстора,за мен е рециклиран но все тая,с 2г гаранция ми го поставиха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че става дума за рециклиран, но цената е добра. Аз за тук знам само, че Бош предлагат готови рециклирани, но не съм сигурен на каква цена. Но според мен до това трябва да се стига ако твоя е твърде заминал. Както казах моя ги правеше същите неща, като зимата се влошаваше (веднъж даже не успя да запали) и в крайна сметка бяха само четки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз го сменях в сервиза който е с автомивката на обеля 1 до игрището,предполагам го знаеш,при мен бяха разлепили магнитите и четките и разликата за ремонт и смяна на целия беше 50лв,при мен спря да върти,като заминал акумулатор,снених го и пак същото,та се оказа стартера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в такъв случай е малко все тая. При мен интересното беше че да въртеше понякога трудно, но като цяло нищо странно. След като сменихме дюзите обаче веднага отказа изобщо да върти. Мина време преди изобщо да ни хрумне, че е в него проблема. Преди имах подобен проблем, пак отказа изобщо да завърта след като е била в сервиза за нещо крайно не свързано и се оказа датчика на коляновия вал... Абе като решат могат да са забавни тея коли :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакат ме, дневни светлини, ксенони, рециклиране на фарове, направо не ми се мисли, дълга и широка и ще отскоча да го видят този стартер, че с всеки ден, все нещо ново се нарежда на опашката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми те белите хора карат колите до 5-тата година, после я взима на старо някой италианец фермер, вози вътре сено, слама, кокошки. На 10-тата година я взимаме ние и се опитваме да й вдъхнем втори живот, но това не става безболезнено, то е с цената на доста пари и прекарано време по сервизите. Най-лошото обаче е, че тъкмо я стегнеш и приведеш в някакъв вид и като я огледаш отвън-тя вече си е морално и визуално остаряла, защото е модел от 2004-та година и после има фейслифт, 4Г, фейслифт на 4Г и догодина вече ще има изцяло нова А6-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...