Justshootme Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Здравейте,доста прочетох за 2.0 ТФСИ ,защото искам да закупя такъв автомобил.Това ,което намерих като инфо е за агрегатите 1.8TФСИ И 2.0 ТФСИ 211к.с и ,то е че харчат по 1 или 2 л на 15000км.Някой може ли да сподели или ако има наблюдения за 180к.2.0ТФСИ 2009 година.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Какво си чел? Аз съм чел, че харчат 1-2литра на 1000км. Но само съм чел. Има доста писано по темата, потърси във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 За кой модел на Ауди става дума въобще? Аз съм чел за екстремно харчене на масло на всеки един двигател и марка на тази планета. Само че докато някои четат, други ги карат и повечето от тях не са и чували за четеното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Justshootme Публикувано 17 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Благодаря!Модела от ,който се интересувам е Ауди А4(Б8)2.0ТФСИ (180к.с)2009г.Комби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Ето съвсем накратко ситуацията: 2008-ма година Ауди пускат нов блок - номер ЕА888. На базата на този блок са и 1.8ТФСИ, и 2.0ТФСИ. И двата мотора са с един и същ диаметър бутала. 2.0ТФСИ има AVS (audi valvelift system). Колите на предно са 180кс, куатро 211кс. След "чип" мощностите им се изравняват, т.е. може да се приеме, че разликите са само софтуерни. Двигателите от 2008-ма до 2013 (фейслифта) са с фабричено сгрешен дизайн на буталата/сегментите. След 50-60к км в зависимост от режима на каране (градското съсипва тези мотори) и използваното масло може да се появи разход на масло (най-често се появява). До 0.5л/1000км ВАГ твърдят, че разходът е в норма. Ремонтът се състои или в смяна на сегменти, или смяна на бутала със сегменти или смяна на бутала с биели. В момента налични за полупка от ВАГ са само бутала с по-голям биелен болт, което води и до задължителна смяна на биели. Kolbensmidt (това е ОЕМ производителя на буталата) продължават да си правят оригиналните бутала (с 21мм бутален болт), но с новия дизайн на сегментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Justshootme Публикувано 17 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Благодаря robobug! При 3.2 V6 повтаря ли се ситуацията? Надежден ли е за голям агрегат?Имате ли представа при градско каране какъв е разхода?Харесъл съм едно а4 внос от Италия.Има смисъл или да продължа с търсенето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Чети тази тема и си преценявай: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Може ли мнение за конкретна обява ? Audi A4 1,6 i 102 к.с., 2002 година и тези 102 к.с. в големия данък ли отиват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Да.Колата е 75 kw./102 к.с./.Хитро написана обява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 (Редактирано) Кажи какво ти хареса в тая погърметина, моля те! Редактирано 19 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Реалните километри Но пък тея копчета как са се изтрили така, не знам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Тоя коптор са го извадили от някоя автоморга, какви реални километри, какви 5лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Тва с реалните километри как го разбра не ми стана ясно :д...до Ауди ли ходихте да ви вадят история или някой така ти е казал @автореНаТемата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 22 Април 2017 Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 On 4/19/2017 at 11:03 AM, aladin said: Реалните километри по замазаните седалки и липсата на копчета бих заложил на 400+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Април 2017 Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 Човека е снимал изтрите копчета в детайл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Представяш ли си другите Б6-ците (със сменените или нарисувани копчета) в какво състояние идват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 То може да не се пада по-ниско от това, в крайна сметка почти нищо не е останало Иначе минлата седмица каква б6-ца дизел видях....волата изтрит дотолкова, че се беше нарушила формата, седалки, копчета....9.с душегуб, пишеше перфектно техническо състояние. Тая кола от темата сигурно има интересна история Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване