Jump to content

Какво Ауди да си купя?


Recommended Posts

Здравейте,доста  прочетох  за 2.0 ТФСИ ,защото  искам да закупя такъв автомобил.Това ,което намерих като инфо е за агрегатите 1.8TФСИ И 2.0 ТФСИ 211к.с и ,то е че харчат по 1 или 2 л на 15000км.Някой може ли да сподели или ако има наблюдения за 180к.2.0ТФСИ 2009 година.Благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво си чел? Аз съм чел, че харчат 1-2литра на 1000км. Но само съм чел. Има доста писано по темата, потърси във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой модел на Ауди става дума въобще?

Аз съм чел за екстремно харчене на масло на всеки един двигател и марка на тази планета. Само че докато някои четат, други ги карат и повечето от тях не са и чували за четеното...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето съвсем накратко ситуацията:

2008-ма година Ауди пускат нов блок - номер ЕА888.

На базата на този блок са и 1.8ТФСИ, и 2.0ТФСИ. И двата мотора са с един и същ диаметър бутала.

2.0ТФСИ има AVS (audi valvelift system). Колите на предно са 180кс, куатро 211кс. След "чип" мощностите им се изравняват, т.е. може да се приеме, че разликите са само софтуерни.

Двигателите от 2008-ма до 2013 (фейслифта) са с фабричено сгрешен дизайн на буталата/сегментите. 

След 50-60к км в зависимост от режима на каране (градското съсипва тези мотори) и използваното масло може да се появи разход на масло (най-често се появява).

До 0.5л/1000км ВАГ твърдят, че разходът е в норма.

 

Ремонтът се състои или в смяна на сегменти, или смяна на бутала със сегменти или смяна на бутала с биели.

В момента налични за полупка от ВАГ са само бутала с по-голям биелен болт, което води и до задължителна смяна на биели.

Kolbensmidt (това е ОЕМ производителя на буталата) продължават да си правят оригиналните бутала (с 21мм бутален болт), но с новия дизайн на сегментите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря robobug!

При 3.2 V6 повтаря ли се ситуацията?

Надежден ли е за голям агрегат?Имате ли представа при градско каране какъв е разхода?Харесъл съм едно а4 внос от Италия.Има смисъл или да продължа с търсенето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Кажи какво ти хареса в тая погърметина, моля те!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с реалните километри как го разбра не ми стана ясно :д...до Ауди ли ходихте да ви вадят история или някой така ти е казал @автореНаТемата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може да не се пада по-ниско от това, в крайна сметка почти нищо не е останало :)  Иначе минлата седмица каква б6-ца дизел видях....волата изтрит дотолкова, че се беше нарушила формата, седалки, копчета....9.с душегуб, пишеше перфектно техническо състояние.

Тая кола от темата сигурно има интересна история :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...