Jump to content

А5 3.0тди или 2.0 тфси ?


Recommended Posts

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бензиновата 2тфси е FL

Edit: От първия пост, затова и писах, че е по-малкото зло, ако беше и тя 2010 нямаше смисъл да се репоръчва дори.

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все още ли го и а проблема с разхода на масло при бензиновия двигател мислях че след 2012 го няма вече, ето затова е хубаво да си питам като не знам :) за стария двигател бях чел 1.8 и 2.0 че до 2011 са с този проблем

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха всички хора дето познавам и се занимават с аЛуди са на мнение, че не може да дойде в бг нормална кола - или щяла да е ударена или щяла да е за скрап. Аз съм на мнение, че ако купето няма удари и колата изглежда запазена отвътре, разбирай го гадаене по седалки и скоростни лостове, другото се прави - просто трябва да имаш 1 наум, че може да има изваждане след покупката има и тотални гробпве дето за нищо не стават, но тях като ги покараш си личи веднага, че са гроб...

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз така бих направил, иначе има да се суетиш все едно ще се жениш ☺ Кола за 40 бона 2012 година все ще те вози 5 години, а според мен и 10 и повече ако се грижиш за нея и не си някой пишман шофер. Взимай смело тая 5-цата изглежда мн добре по снимки, тва е кола за кеф дори и да е мн зле и да трябва да налееш 10 бона в нея за ремонти пак ще ти е 2 3 пъти по евтино от нова. Ако само търсиш надеждност, то има марки автомобили, които ще ти вършат същата работа за много по малко пари. 

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста четене в нета стигам до извода, че е най-добре "ремонта" на 1.8/2.0 да си го направиш сам.

Ауди са пуснали няколко ревизии бутала, няколко ревизии вериги, две ревизии обтегач на веригата, няколко ревизии клапан картерна вентилация, няколко ревизии маслени пръскалки за буталата.

Освен това при гаранционен ремонт главата не се пипа (поне не намерих информация), което прави ремонта "половинчат". Има и други подробности.

Ако колата не се прави с "ауди" бутала, цените са около 800лв комплект бутала KS с 21мм болт и сегменти, като последната ревизия на сегментите е от 2017-та!!! Последна ревизия VAG верига е 150лв (от 2014-та), или 80-90лв JWIS.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да да си направиш ремонта сам стига да имаш подходящите условия, инструменти и знания... аз лично не съм вързан в ръцете но това  е непосилно за ман :) а се предната кола 2.0тди 140 2007 случих около 4 пъти на майстори понеже нямаше как да я ремонтирам в софия и дадох почти още един път цената на колата в части и пак не беше Ок , затова сега предпочитам да взема кола която е на по малко километри и по възможност не се нуждае от незабавен ремонт поради някакъв фабричен недостатък в крайна сметка май за тея пари по добре да си купя една нова нисък клас и да си джиткам псувайки я какво дърво е хахаха 

Благодаря ви за отделеното време и коментари 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешно се изразявам явно. В Ауди си имат процедура и ще подменят или ремонтират частите, които те преценят. А робо има предвид ти да си прочетеш и смениш и ремонтираш с афтърмаркет (примерно)  части всичко, дори и някои неща превантивно. Не да го правиш с твоите две ръце, разбира се))) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се състои в несмяна на масло.

Така че, всички, които са използвали оригинално масло и са го сменяли на по 30к км, без оглед на режима на ползване на колата - имат проблем. 

Тези, на които режима им е съвпаднал с проектирания, или са ползвали по-качествено масло нямат проблем.

 

Като цяло частите (само за масления проблем) са около 1000-1200лв и е безмислено да се обсъждат за автомобил, които е струвал около 100-120к лева. За 2-3к лв (зависи от сервиза) всъщност се прави пълен ребилд на мотора, който гарантира 200-300к км.

Само гумите на такава кола са над 1000лв. КАСКО-то също.

И още нещо - аз не съм сигурен, дали обслужването на V6 мотор (смяна на вериги) не подминава цената на пълен ребилд на 4 цилиндров бензинов мотор.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, robobug написа:

всъщност се прави пълен ребилд на мотора, който гарантира 200-300к км.

 

 

Дано някой мине заветните 400 000 (100к преди ремонт и още 300к след него) , за да потвърди това , което си написал. На мен ми звучи по-скоро фантастично .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, robobug написа:

Проблема се състои в несмяна на масло.

Така че, всички, които са използвали оригинално масло и са го сменяли на по 30к км, без оглед на режима на ползване на колата - имат проблем. 

Тези, на които режима им е съвпаднал с проектирания, или са ползвали по-качествено масло нямат проблем.

 

Като цяло частите (само за масления проблем) са около 1000-1200лв и е безмислено да се обсъждат за автомобил, които е струвал около 100-120к лева. За 2-3к лв (зависи от сервиза) всъщност се прави пълен ребилд на мотора, който гарантира 200-300к км.

Само гумите на такава кола са над 1000лв. КАСКО-то също.

И още нещо - аз не съм сигурен, дали обслужването на V6 мотор (смяна на вериги) не подминава цената на пълен ребилд на 4 цилиндров бензинов мотор.

Това не е вярно.Проблема няма общо с не смяната на маслото,както и отстраняването му с оригинални части не струва 1000-2000 лв.Извинявай ама да си купиш кола за 40-50 бинки и да ти гори по 5-10 литра масло аре мерси.Другото което е ако се взима кола на сравнително малко километри едва ли ще и се налага смяна на вериги и тем подобни,докато тоя маслояд и на 50к км. ще си го хапва маслото като очтче наш.Днес карах зад един новичък пасат тфси и не можех да повярвам как може да кади тази кола като стар икарус.Няма нещо което да ме накара да взема 2.0 тфси 211 коня пред 3.0 тди 245 коня при положение,че говорим за запазени здрави коли до около 100к. км.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, manchorov said:

Няма нещо което да ме накара да взема

Че защо трябва някой да те кара да правиш нещо?
И мен няма нещо, което да ме накара да взема голямата душегуба вместо 3.2... хора сме всякакви.
2 "оригинални" както ги наричаш ти дюзи, на 3.0тди, са 2к лв. Робо много пъти описа в тия 1200лв за части какво се включва и какви са частите - на същия производител, който прави и тези за Ауди, само че не са брандирани, като това са последните ревизии ...  

Да не говорим, че той и кара такава кола, щом я е купил си е направил сметката. Останалите, ето си карате 15 годишните бараки си лалате, каквото сте чели по форумите ...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manchorov На колко километра според теб се сменят вериги? Имаш ли представа колко струват "оригинални" и смяната им в официален сервиз?

Аз залагам, че можеш да направиш два ремонта на 4 цилиндров мотор на обявената цена:)

Като говорим за официални сервизи - ами ремонтът на една скоростна кутия подминава 10к лева....всъщност само смяна на маслото е над 1000лв.

 

Не можеш да си купиш кола за 40-50, която да гори масло. Просто няма такава кола.

В България се вкарват коли под 10к евро, които има защо да струват толкова.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, petrishki написа:

Че защо трябва някой да те кара да правиш нещо?
И мен няма нещо, което да ме накара да взема голямата душегуба вместо 3.2... хора сме всякакви.
2 "оригинални" както ги наричаш ти дюзи, на 3.0тди, са 2к лв. Робо много пъти описа в тия 1200лв за части какво се включва и какви са частите - на същия производител, който прави и тези за Ауди, само че не са брандирани, като това са последните ревизии ...  

Да не говорим, че той и кара такава кола, щом я е купил си е направил сметката. Останалите, ето си карате 15 годишните бараки си лалате, каквото сте чели по форумите ...
 

Да прав си всеки си има мнение.Кой е този голям душегуб?3.0 тди 245 коня ли?не съм чул видял да има този двигател някакви драми с дюзите били те и по 6к. лв.особено на коли на реално малки километри,а не на милионици каквито се обсъждат в повечето случай.Докато 2.0 тфси си е друга бира сипваш бензин и масло като на вартбург :) Иначе относно оригиналните не брандирани части няма проблеми. :) купувал съм бош със същия номер като и брандирания бош ама нъцки не е същата работа макар и оригинален.Да не говорим за съединители и какво ли не дето са уж същия производител като ом-ските.Па като гледам и ти не караш нещо много ново,та и ти явно спадаш в тия дето са чели по форумите.Не ,че е нещо лошо.Доста неща съм научил тук.А че колегата си е направил сметка спор няма сигурно е така.Просто аз виждам нещата по мой си начин и изказвам мнение.:magic:

преди 12 минути, robobug написа:

@manchorov На колко километра според теб се сменят вериги? Имаш ли представа колко струват "оригинални" и смяната им в официален сервиз?

Аз залагам, че можеш да направиш два ремонта на 4 цилиндров мотор на обявената цена:)

Като говорим за официални сервизи - ами ремонтът на една скоростна кутия подминава 10к лева....всъщност само смяна на маслото е над 1000лв.

 

Не можеш да си купиш кола за 40-50, която да гори масло. Просто няма такава кола.

В България се вкарват коли под 10к евро, които има защо да струват толкова.

 

 

 

Това според мен няма да е меродавно.Но,мисля че до към 200к. км. реални не би трябвало да има проблем.Скоростната кутия много ли е различна?При 4х4 се са С-троници демек все тая дали ще е бензин или дизел.Същото е почти и при ръчките.И двете коли имат доволен въртящ момент.Но да кажем че при дизела е повече и може би ще има по скорошно изностване.Проблема с маслото при 2.0 тфси 211 коня не знам да се влияе много от изминатите километри.Просто си го има.Съгласен съм за повечето коли който се вкарват в Бг.,но сигурен съм че си чел в нета за хора с нови коли които съдят Ауди за този проблем.Както и за това,че в щатите са го признали и са им направили сервизна акция до колкото знам за разлика от европейските клиенти който духат супата.Как да няма такива коли дето да са на малко км. и да не горят масло?Все едно да кажеш,че няма 1.4 тфси на малко километри което няма проблем с веригата. 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последната седмица попаднахме на 3 коли 245к.с. на малко над 200 000км. с проблемни дюзи, но просто проблемни, а толкова нафта връщаха, че пукаха маркучи.

Проблемът пък на 2.0ТФСИ не е заради несмяна на масло, това уникална глупост и моля когите четящи тази тема и за секунда да не вярват на това.Също така частите за отстраняаването на проблема, който реално е от калпави бутала в никакъв случай не е 1000-1200лв. За толкова пари не можеш да си купиш само буталата, да не говорим за гарнитури, силокони, около 100тин болта, ново масло, филтър и още доста неща.

Моля ви, спрете да пишете непроверени и неиздържани във времето неща.Хората четат и приемат за истина някакви суми и факти и после са мега изненадани като разберат истината.

 

Относно двата мотора, 2.0ТФСИ ако е взет ремонтиран или колата е купена на такава цена, че да се връзва да се дадът едни 4000лв. за ремонт, аз съм за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Raino ами пусни просто един списък с частите.

Аз имам "оферта" за пълен ремонт, но на немски със съответните цени. 

 

Edit: Защо мислиш, че буталата са проблемни, а не лошия дизайн на сегментите?

Първите ревизии бутала са просто с други сегменти.

 

Кутиите ги споменах, защото масово се търсят специализирани сервизи, а не официални....независимо, че при кутиите си има много повече тънкости, отколкото при една тривиална смяна на бутала.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...