Jump to content

Audi a3 2tdi 140 коня 2005 година


Recommended Posts

Има и подготовка за телефон, автоматично вътр. огледало, сензор за дъжд и светлина и май и темпомат.

Т.е. Има някакви екстри, но лошото е, че основни като FIS липсват... + неоригинално аудио.

Външно на снимките изглежда добре.

А нещата, за които питаш на последните снимки тук:

Смяна на дросел клапата

Проверка на управлението на турбото.

Ремонт на нещо неясно

Останалите позиции са монтаж/демонтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На мен честно казано ми изглежда свежа (особено за тези пари) и е доста далече от базова А3-ка.

Темпомат, подгрев, огледало с автоматична бленда, coming & leaving home (сигурно има и сензор за дъжд и светлина на стъклото), фарове за мъгла, 

Оригинално "радио" concert2 е около 100 лв. в добро състояние и нито това, нито липсата на FIS трябва да е определящо при покупка на подобна кола според мен.

Разбирам, че ви притесняват потенциалните проблеми по двигател и т.н. и тях не коментирам, за там си трябва хубава проверка в сервиз в който разбират от Ауди, но нека все пак бъдем и малко обективни, форум за Ауди сме и мисля, че хората, които пускат теми тук очакват точно това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на @Evgeni K. за историята, иначе ето ти ти някакво базово инфо.

От него можеш да видиш, че колата е 2004-та поне (както и от стъклата по нея).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за бързия отговор ,НЗ Как да се свържа с колегата . Погледнах колата и видях че на главата няма номер и е досто чиста , както и казанчето за антифриза. За това исках питах за сервизна истария . Благодаря още веднъж за отговора.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кликаш върху ника му (синьото от моя пост) след това от профила му даваш "Изпрати съобщение" и пишеш какво ти е нужно.

Той ще ти обясни каква е процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?/profile/41667-evgeni-k/

 

Цъкаш на Mеssаge и му изпращаш VIN.

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, fifipaldi said:

На мен честно казано ми изглежда свежа (особено за тези пари) и е доста далече от базова А3-ка.

Темпомат, подгрев, огледало с автоматична бленда, coming & leaving home (сигурно има и сензор за дъжд и светлина на стъклото), фарове за мъгла, 

Оригинално "радио" concert2 е около 100 лв. в добро състояние и нито това, нито липсата на FIS трябва да е определящо при покупка на подобна кола според мен.

Разбирам, че ви притесняват потенциалните проблеми по двигател и т.н. и тях не коментирам, за там си трябва хубава проверка в сервиз в който разбират от Ауди, но нека все пак бъдем и малко обективни, форум за Ауди сме и мисля, че хората, които пускат теми тук очакват точно това.

 

+1 евала колега и аз съм на същото мнение.... радиото било грозно бла бла бла.... двигателя ако е в добро състояние колата е доста добра за цената си, а на колегата ако му се кара с повече екстри и на по-малко км. ще плаща пак толкова ама в евра..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де... опираме до това кой какво търси. Ако се търси "двигател на 4 гуми с кормилна уредба" - така е.

Но се питам защо тогава Ауди... има по-евтини варианти за подобно търсене, от същия сегмент.

 

Ако се търси "автомобил" с всичко, което се очаква от него за поколението и марката, въпросът е малко по-различен. И тогава влизат в уравнението "подробности" като екстрите, музика, състояние на салон и т.н. и т.н....

 

Но да, напълно вярно - всичко си има своята цена. Тази изглежда (по снимките) значително по-свежо от много други предлагани на пазара за подобна сума. Но все пак не е без значение на първо място пробега и състоянието на двигателя и всичко прилежащо (турбо, съединител, маховик...) и все пак какво още извън един 12 годишен двигател на (поне) 5 обиколки на екватора купува човек за сумата.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 minutes ago, Moonland said:

Да де... опираме до това кой какво търси. Ако се търси "двигател на 4 гуми с кормилна уредба" - така е.

Но се питам защо тогава Ауди... има по-евтини варианти за подобно търсене, от същия сегмент.

 

Ако се търси "автомобил" с всичко, което се очаква от него за поколението и марката, въпросът е малко по-различен. И тогава влизат в уравнението "подробности" като екстрите, музика, състояние на салон и т.н. и т.н....

 

Но да, напълно вярно - всичко си има своята цена.

Хубавите афтърмаркет озвучителни системи свирят много по-добре от оригиналните, та това че няма оригинална музика може да се превърне и в предимство, ако човек вкара някой лев в озвучение... Много хора нарочно си поръчват колите без фабрично аудио, че да си направят каквото искат.

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е точно предимството над това да ъпгрейдваш от евтин, неоригинален касетофон, ако въобще решиш да ъпгрейдваш....?

По-добра стартова позиция дори за ъпгрейд от "девствена" фабрична инсталация - няма. 

Всички сме виждали "качествената" работа на автомобилни джамбази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най-голямите екстри на алуди са приятния интериор и красивия екстериор, иначе всички тия борд компютри, автопилоти и т.н. ги има и в опел дори, но като влезнеш вътре всичко ти изглежда китайско нали. Та може човек да преглътне някой неща и да си купи по-базово алуди - отколкото опел напълнен с екстри.

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте това че няма фабрично радио означава ли че и самите говорители който са вградени в купето са по слаби от тези който се слагат в купетата на коли с оригинално радио, или цялата инсталация си е същата просто няма радио?Другото което ме интересува е мога ли да разбера при огледа дали е сменяна главата вече и найстина ли са толкова проблемни тези двигатели БКД ? Един приятел който е имал такова ауди много го наплю и отделно и Ифидик сервиза също много напл'ю този двигател. Каква е причината да се пука тази глава и един път сменена има ли възможност пак да се пукне след 20-30к километри

'

Редактирано от Georgi Zhekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е сменен само касетофона при оригинални аудио компоненти. Друг е въпросът обаче как и до колко тези компоненти (напр. събууфер и задна линия) се захранват и управляват от новия касетофон. За това може само да се гадае.

 

Иначе на втория ти върпос - прочете ли темата с обща информация? Повече от написаното там трудно може да се каже без да се спекулира! Eдинствено може да се добави, че това е най-масовия двигател в A3 8P.

 

И не - нова глава (която би била нова ревизия) няма хронична причина да се пука въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата излиза без касетофон от сервиза вече собственика си е купил касетофон и го е свързал. Аз ако продам този които е в момента и сложа оригинален музиката би трябвало да си е като на другите аудита нали ? Другия ми въпрос е всички аудита ли имат буфет в багажника от ляво или то е допълнителна екстра и как се води да проверя дали това я  има 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кой "сервиз" излиза колата без касетофон!?

 

За аудиосистемите: 

П.с. не е нито необходимо, нито желателно да цитираш всяко предходно мнение.....!

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче колегата упорито отказва да прочете темата, която му се дава и в която много подробно е описано какво и къде се гледа, за да се провери дали главата е сменяна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях прочел първите 5 страници и последните 3. Ако съдя по данните на автомобила музиката е "concert"   това значи че е 140 вата :) и трябва и да има буфер в багажника. Възможно ли е понеже не е с оригинално СД , буфера да не работи 

18110805_1657681590927089_1017627787_n.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, напълно. Но ако той не работи няма да работи и задната линия (задните говорители), тъй като те се захранват от него. 

Възможно е и да са захранени, но с недостатъчна мощност. Реално всичко е възможно с неоригинално радио слагано от незнайно кой и как. :)

П.с. Отново казвам - недей да цитираш всяко предходно мнение! това е нежелателно, защото само създава ненужни пълнежи/страници! Ясно е на какво отговаряш и без да цитираш, когато отговаряш на най-последното мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише че трябва да са 10 говорителя аз ги преброявам 7 по снимките по един на всяка врата опред на таблото още 3 и другите 3 къде са

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 2 на задните врати (ниски/средни + високи (горе до дръжките)) + 2 в предните врати (ниски/средни) + 2 в гредите до предното стъкло (високи) = 8

+ 1 централен в таблото + събууфер = 10 :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДНес я карах и това свистене се получава постоянно като отпусна гъста не само над 2000 оборота иначе съединителя отлепя по-средата някаде

На тези коли може ли да им се слагат нормални ксеонови светлини   или трябва да се слага нещо допълнително както при светлините който са на номера отзадт трябало да са с някакъв допълнителен резистор че да не вади грешка за изгоряла светлина

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво разбираш под "нормални ксенонови светлини"...? Без лупа? :gruebel:

Сменят се фаровете заедно с всичко прилежащо с ксенонови такива. Има оригинални, има неоригинални. 

 

За свистенето - вече коментирахме - не е нормално и говори за състоянието на турбото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...