martin_ganev Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Здравейте колеги имам едно питане , предстой ми слагане на газов инжекцион а ауди а6 c5 1.8T .Газовата ще я слага мой познат и ми предлага изпарител шарк и рейка марка LPG Tech -Yeti а компютър и управление на Фобус с опция да се изключва бензиновата помпа. Какво ви е мнението за подбора на компонентите? Майстора който ще я монтира е кадърен и си изпипва работата.Слагал е газова на познат пак на ауди а6 но с 2.4 мотор и колегата е доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Шарка ще малее на тази кола. Според мен минимума е Romano HD или KME GOLD. Иначе от към рейка и компютър нямам забележки. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Според мен ако е стандартно 150 кс ще я захрани Shark 1500,Tech Yeti e HANA брандирана и е мн добър избор.Виж за Фобоса не съм съгласен,LPGtech,Europegas или Stag е по-добрия избор за турбо автомобил,но гледам тук във форума Фобоса е на особена почит Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 28 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Незнам аз хич неги разбирам и затова питам.Колата е заводски 150кс. До колкото знам Фобус са българско производство по някакъв лиценз.Преди около месец е била слагана такава компилация от майстора на пасат 1.8Т 150кс и за сега няма птоблем. Я кажете хубаво ли е да се изключва бензиновата помпа когато колата е на гас или не.Гледам и Quattro то е с 2 помпи в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 Колега може да е малко късно, но това може да ти помогне при избор на дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Напълно естествено е при ЛПГ дюзи да се вземе ЛПГ компютър - най-високия клас с ОБД....дори моторът да не поддържа ОБД. Втората помпа при куатро не е електрическа. Ако не се довпръсква бензин по време на работа аз лично не виждам причина помпата да работи. Досега не съм намерил смислено обяснение защо да не се спира помпата...освен от мързел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 (Редактирано) 10 hours ago, robobug said: Досега не съм намерил смислено обяснение защо да не се спира помпата...освен от мързел. по-голяма вероятност да запече, особенно на коли които директно палят на газ при топъл двигател. Аз лично бих предпочел да паля винаги на бензин и помпата да работи постоянно, разчитам че евентуалния и трансфер към вечните ловни полета ще е по-забележим Редактирано 4 Май 2017 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Ами при подаване на контакт помпата завърта винаги, после чрез реле се спира. По тази логика много по-голяма е вероятността да се повреди помпата, ако колата не се кара всеки ден...дори да няма монтиран ГИ Всъщност вредно за помпата е не спирането, а карането с лош бензин и несменяне на бензиновия филтър....както и многото моточасове. Трябва да има някаква причина да не я спират някои газаджии....но още не мога да я разбера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 (Редактирано) Колега причината я знаем всички каква е... трябва да се доплати за услугата. До колкото съм чел и съм запознат хубавите компютри управляват спирането на бензиновите инжектори с релета и транзистори (при рязко подаване и достигане тавана на газовите дюзи се допълва с бензин). Съответно според творците на софтуера има опция компютира да спира и пуска помпата в такива случаи. Лично аз на моята кола не съм я спирал и мисля че е необходимо (дори и да са две помпите както казват колегите). За мен всичко е въпрос на лични убеждения и пари. Редактирано 4 Май 2017 от avudi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Пропуснах да отбележа защо е нужно това допълване с бензин и защо аз не си спирам помпата. Формулата е: injection time (ms) = duty cycle X 120000/rpm, за пример ще взема параметрите на инжекторите HANA H2001 -> 1.2х120000/6000=24ms . На 6К тавана на инжекторите е 24ms, когато компютъра достигне максимума на инжекторите той автоматично си допълва с примерно 5ms (според нуждите на мотора) с бензин. За това и някой от колегите имат проблем с чиповете (бавни газови дюзи, лошо проектиран чип). Темата е доста обширна и аз зачеквам само малка част от материята. Съвета ми е ако искате стратегията да работи правилно за мен е най-добре да се ползва цялостна система, а не събирана на парче (дюзи, компютър и изпарител да са от една марка) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Помпата не е нужно да се спира.По-добре да имаш хубав изпарител,да не караш зимата на бензин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 13 hours ago, robobug said: Ами при подаване на контакт помпата завърта винаги, после чрез реле се спира. По тази логика много по-голяма е вероятността да се повреди помпата, ако колата не се кара всеки ден...дори да няма монтиран ГИ Всъщност вредно за помпата е не спирането, а карането с лош бензин и несменяне на бензиновия филтър....както и многото моточасове. Трябва да има някаква причина да не я спират някои газаджии....но още не мога да я разбера. Другото за което се сетих че въпросното реле не рядко е източник на проблеми. Така че аз лично предпочитам да не я спирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Да приемем, че помпата е спряна.Изпреварваш зимата ама.....няма налягане в бутилката заради ниската темп.Съответно губиш мощност, газовия комп веднага обръща на бензин....до тук добре.Лошото е, ако се случи в рейката да нямаш налягане поради някаква причина(шибана помпа, регулатор)......направо си представямч как мога да се размажа. За мен е по-добре да работи.Една система по колата, ако не се ползва дълго време и се е...ава мамата, спичат клапани, поНпи, маркучи се удървят, дюзи запичат.....тВа са моите 5 сТинки по темата. А за изпарителя потвърждавам, че е много важен.Зимата с Романо, само два пъти ми се случи да прехвърли на бензин и то при -18 и на 20% пълен бойлер.Нямам прекъсвания и проблеми 60000км. със система на Романо. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 (Редактирано) Колко часови преходи правиш без да гасиш колата, за да ти падне налягането и "спече системата"? Разбирам да си в Сибир и да не гасиш по един месец колата..... Като ти изгори помпата, в следствие на много напразни моточасове - по добре ли е? ....системата на Б6 е ретърнлес и не съм се интересувал как работи. Да, на мен ми е горяло релето, с което беше спряна помпата. Това преди 10 години, когато все още се експериментираше с ГИ. Като стана дума за релета - теоретично релето на колата също се амортизира при неспряна помпа. Редактирано 5 Май 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 5 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Е дори и да се спре помпата нали колата си пали винаги на бензин и след кстп загрее до определени градуси си обръща вече на газ.Така помпата винаги си поработва и няма да се спече от изсъхване и тн, но няма да работи и напразно. п.п Какво ви е мнението за изпарител КМЕ силвър мисшя че беше.Решихме да слагаме такъв за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Пластмасовите щуцери са предпоставка за проблеми, протичат и няма оправия. Романо HD е много по-добър изпарител от КМЕ Силвър, особено ако сте се спряли на 6 мм версията на КМЕ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 8 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Ами то вече е сложена газовата и вчера си взех колата и дори навъртях 300км на газ с нея.За сега е ок пък да видим.Майстора е направил някаква автоматична настройка на газовата каза да покарам малко така и да отида да направи точните настройки. Направи ми впечатление че бутилката ми е 47л поне това пише на нея а на ОМВ ми зардиха около 35л гас това нормално ли е за оърво пълнене на бутилката? Майстора каза че първите някалко пълнения да не я засичам че нямало да си отговаря понеже имало въздух и докато този въздух не излезел нямало каг да се освободи място за газта.Как мислите? За сега съм минал 290км малко градско и 260 извънградско но май е на свършване понеже мига последната лампичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Газовите бутилки се пълнят на 80% от пълния си капацитет. 47*0,8=37,6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 На 8.05.2017 г. at 20:05, martin_ganev написа: За сега съм минал 290км малко градско и 260 извънградско но май е на свършване.... тва с 35литра газ ли ? кво да мислим , ако е с тия литри си за гинес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Пластмасовите щуцери са предпоставка за проблеми, протичат и няма оправия. Романо HD е много по-добър изпарител от КМЕ Силвър, особено ако сте се спряли на 6 мм версията на КМЕ-то. Нормално е все пак сравнявате най-ниската версия на КМЕ с най-високата на Романо,и пак може да поспорим за топлообмена и температурата на газта при 150 кс ) Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 13 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2017 На 11.05.2017 г. at 23:48, CheFolino написа: тва с 35литра газ ли ? кво да мислим , ако е с тия литри си за гинес 315км съм изминал и свърши газчицата.Майстора каза че е направил автоматични настройки и трябвало да се правят финни и да отида когато съм свободен. Също каза че първите някалко зареждания до горе нямало как да я разбера.Аз мисля че тоя разход е добър като се има напредвид че е и quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване