Jump to content

Recommended Posts

Може да потърсих темите за 1.8т. Разликите са при фейслифта и моторите без жило и допълнителни подобрения. НО моята препоръка е да търсиш максимално запазен екземпляр без оглед фейс или не фейс. Това е основната задача. 150 коня версията без кат + чип ще се радваш пак на 180-190 кс. и ще си хепи, возейки се тънко на газчица. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да вдигна темата малко. След като баща ми си бартероса кангото за един фокус, в главата ми пак излезе дилемата за смяна на моята кола с А6-ца. Някой знае ли нещо за тази кола https://m.mobile.bg/details/11503495946695828 гледам с предница от S6, джанти и табло от S6, но други подробни снимки няма. За 2.6 съм чел, че е добър мотор, просто адски много ме гложди тази дилема. Кара ми се C4-ка и това си е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

далече е от "пълен еС пакет".

Като гледам шенкелите не са сменяни и предните колела и стоят като подарени.

Начина е - отиваш,гледаш караш и се хвърляш във филма със старите динозаври.

Но пък кеф цена няма,аз също карам Ц4 и не ми се сменя за нищо друго,вече десетина години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S пакета е ясно, че не е пълен, даже волана си е четирилъчевия, но ми харесва като кола. По принцип търся нещо с повечко екстри, тази не е такава, но ме привлече това, че е 2.6 и, че има предница от S6. Кара ми се C4-ка и мисля до края на тази година да се обзаведа отново с една такава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Колеги, искам да вдигна темата малко от прахта. 

Искам да попитам за S6 2.2Т и 4.2, разход на гориво, поддръжка. Гледам сега има едно S6 4.2i автомат, с газов инжекцион за 9900лв. Та доста ми грабна окото, но не знам какви са му болежките и разхода на гориво. За разхода е ясно че ще е голям, но ориентировъчно колко харчи. По принцип не мисля да я засилвам независимо дали е 5-ак или 8-ак. Искам ми се S6-ца от поне 3-4 години, но все не се престрашавам да си взема. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По никакъв повод не си взимай такъв ретро автомат!

Това дяволско творение убива всякаква динамика, изяжда 50 коня и вдига разхода поне с 2 литра!

За такива стари тояги - само ръчка.

 

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова ли е зле автомата, аз бях доволен от него, но на 4,2 не знам как ще е. От доста време седи обявата и сигурно е заради това, че е 4,2 с автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автомата на Ц4 С6 ли става дума, че обявата вече не е актуална? Ако да вероятно наистина е малко прекалено да се взима тоя автомат, но от 5 скоростния нагоре колкото и зле да е моето виждане, е че искаш ли автомат ще ти хареса дори и да е малко по-бавен. Ако се чудиш какво искаш то едва ли има смисъл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за тази кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11501949149756574

По принцип по съм склонен към автоматик, не съм някой състезател, нито пък ще искам да я засилвам, най много генерация да и направя за по хубав звук. Но искам да знам повече за този мотор. До колкото знам кода му е AEC, но не знам какви са му болежките, разходи и такива неща като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Като е 9900лв да е 2.2 моторът. Има и с ръчна кутия за 10хиляди  и малко отгоре. В мобилето има една-две с газова даже. Моторът е доста по сполучлив от 4.2, поне според мен де. Един чип и си на близо 300 коня. Цената на 2.2 моторът се вдига нагоре, докато за 4.2 не бих казал същото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, s7animir said:

Става дума за тази кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11501949149756574

По принцип по съм склонен към автоматик, не съм някой състезател, нито пък ще искам да я засилвам, най много генерация да и направя за по хубав звук. Но искам да знам повече за този мотор. До колкото знам кода му е AEC, но не знам какви са му болежките, разходи и такива неща като цяло.


Автомата убива всякаква динамика у мотора. Реално колата има сила над 4000, сравнима със силата на ръкча. Преди това е по-комфортна, но и по-бавна. Ако караш на ръчен режим и я държиш в подходящи обороти, можеш да се доближиш до реалната динамика, но на автоматичен режим е ужас. Това е при 5 степенния. 4 степенния е още по-зле. 
Шанса да има нужда от ремонт на 22г. кола е доста голям - 2000-3000лв. Като вземеш предвид драмите на V8 (не знам този има ли вериги на валовете, както при С5) които са за още толкова, то взимаш 22г кола за 10000лв която може да глътне още 50% от цената си в рамките на няколко месеца/година.
Ако толкова искаш Ц4 купето вземи си 2.2 - то поне е колекционерско и ако го стегнеш добре, можеш да му вземеш пари в чужбина.

Ако ще даваш 10 000лв за нещо такова, търси си S6 С5 със ръчка. То пак може да глътне едни 2к за вериги, ама е по-нов модел поне.
А ако така и така ще даваш пари за поддръжка на скъп кош, направо търси някво 4F, поне да е от това хилядолетие кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...