Jump to content

Ауди А4 B8 Sedan Помощ.


Recommended Posts

52 minutes ago, Raino said:

Не си прав в нито една от теориите си.

Колко струва смяна на веригите, това поне със сигурност го знаеш.

С частите,които ти би препоръчал и труда.

А ремонта на помпата след стружките?

А дюзите по колко лева са парчето?

За разкош може да кажеш и колко струва смяна съединител с маховик на ръчна кутия.

Тези неща сто процента са ти известни, щом имаш Ауди Сервиз и то добър и реномиран такъв.

Дай малко сухи данни да видим как са теориите ми... ?

Редактирано от BrickTop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Я чакайте че съм изпуснал нещо май ... BrickTop  новия ник на Салами ли е ? :)

Raino  яко си се объркал че B8 + 3.0TDI е супер комбинация... Ся ще дойдат форумните лаладжии дето са ги гледали тия коли само на картинки и ще ти обяснят на тебе дето имаш 100к километра навъртяни как тая кола с тоя мотор не става щот не може да завива ... Ма кво ли пък знаеш ти - слушай какво ти говорят тукашните "специалисти" !

Но па от друга страна е много интересно че с бензиновия шестак колата можела да завива перфе ... та ври го разбери ... ма какво да правиш живот ... :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, boboweb написа:

Я чакайте че съм изпуснал нещо май ... BrickTop  новия ник на Салами ли е ? :)

Raino  яко си се объркал че B8 + 3.0TDI е супер комбинация... Ся ще дойдат форумните лаладжии дето са ги гледали тия коли само на картинки и ще ти обяснят на тебе дето имаш 100к километра навъртяни как тая кола с тоя мотор не става щот не може да завива ... Ма кво ли пък знаеш ти - слушай какво ти говорят тукашните "специалисти" !

Но па от друга страна е много интересно че с бензиновия шестак колата можела да завива перфе ... та ври го разбери ... ма какво да правиш живот ... :)

 

Е ти пък сега ще разбиваш митове и легенди.Ти не разбра ли вече ,че това е новия душегуб :stupid: та даже и 3.0 тди в Б9 272 коня също е боклук най страшен :hilezh: нищо,че едва ли някой има допир с него.И да се сравнява тежестта на 3.0 тди в Б7 с тежестта на 3.0 ТФСИ в Б8 нищо че новия 3.0 тди е много по лек от стария и тежестта му е почити изравнена с 3.0 ТФСИ.Ама не с едното може да се завива с другото не :flehan:

На 16.05.2017 г. at 9:34, BrickTop написа:

(като изключим душевните мастурбации на един двама прецакали се юзъра тук).

И още няколко стотици милиона по Европа и не само.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FILE0146_zps8vzpladk.jpg

 

На мен ми изглежда скъпо, а на вас?

:hilezh:

Затова му викат новия душегуб.

Щото идват в бг на минимум 300 000км и е дошъл ред за вериги, обтегачи, маховик съединител(или автоматик), турбо, дюзи, дпф, егр и други приятни дизелови извращения.

Като добавим и отвратителния звук и неприятно тесния работен диапазон единственото хубаво нещо остава извънградския разход с 90 км/ч  :lol:

Всичко друго е много тъжно :( 

 

Така че стига сте го защитавали тоя кенеф, че ще ви повярват хората и ще си го купят. Като нов може и да е бил приемлив, сега вече е голяма грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дъра бъра.Дали ако поснеш снимка на 3.0 тфси ще е много по различно?Това горното не се ли отнася за всеки един двигател пребит от каране?И дали е кенеф или не не зависи от това дизел или бензин 2.0 или 3.0.Кенефа си е кенеф.Хубаво,че и на плюещите го няма кой да им се върже.Аз като цяло нищо хубаво не съм чел тук за който и да било двигател на ВАГ.Всичко е на приливи и отливи.Преди време само хубаво се пишеше за 3.0 тди сега обратното.Същото е и за другите двигатели.Сега са на мода 2.0 и 3.0 тфси.Нищо че при единия още в гаранция му сваляш двигателя :) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oтнася се в различни мащаби.

-Бензина (горивото) е по-скъп в европа , а като сложиш и по-високия разход, на никой не му е изгодно да върти много километри на безнин.

Затова е много по-лесно да намериш бензинова кола на реални километри ;)

-По-слабия въртящ момент на бензина тормози по малко трансмисията. Дали говорим за съединител с маховик, дали за автоматична кутия няма значение, и при двете важи същото. По-малкото вибрации на бензина и те помагат за удължаване на живота на трансмисията.

-По-лекия бензинов мотор износва по-малко окачването и спирачките.

-Всичките еко-"неща" на дизелите като дпф и егр съкращават живота на турбините. При бензина липсват.

-При четирицилиндров (бензинов) двигател имаш 2 ремъка и няколко ролки. Или една верига, и един ремък.

-При 3.0тди виждаш снимката. 4 вериги на гърба на мотора, за да се сменят трябва да се извади от коша.... но и ремък отпред също си има :hilezh:

-Дюзи?? Чувал ли си някой да се оплаква от проблемни бензинови дюзи? Като изключим тея с б4-ките с обикновена газова :hilezh:

 

Пак казвам, единственото нещо в полза на дизела е литър разлика извънградско...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Audi_FeN_1 написа:

Като добавим и отвратителния звук и неприятно тесния работен диапазон единственото хубаво нещо остава извънградския разход с 90 км/ч 

 

 

Вкус и цвят приятели няма. Толкова за отвратителният звук. 

Тесният работен диапазон за кого е тесен? За автоматичната скоростна кутия ? Не мисля :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Audi_FeN_1 написа:

Oтнася се в различни мащаби.

-Бензина (горивото) е по-скъп в европа , а като сложиш и по-високия разход, на никой не му е изгодно да върти много километри на безнин.

Затова е много по-лесно да намериш бензинова кола на реални километри ;)

-По-слабия въртящ момент на бензина тормози по малко трансмисията. Дали говорим за съединител с маховик, дали за автоматична кутия няма значение, и при двете важи същото. По-малкото вибрации на бензина и те помагат за удължаване на живота на трансмисията.

-По-лекия бензинов мотор износва по-малко окачването и спирачките.

-Всичките еко-"неща" на дизелите като дпф и егр съкращават живота на турбините. При бензина липсват.

-При четирицилиндров (бензинов) двигател имаш 2 ремъка и няколко ролки. Или една верига, и един ремък.

-При 3.0тди виждаш снимката. 4 вериги на гърба на мотора, за да се сменят трябва да се извади от коша.... но и ремък отпред също си има :hilezh:

-Дюзи?? Чувал ли си някой да се оплаква от проблемни бензинови дюзи? Като изключим тея с б4-ките с обикновена газова :hilezh:

 

Пак казвам, единственото нещо в полза на дизела е литър разлика извънградско...

Пак дъра бъра и теория на вероятностите.Разликата бензин-дизел е минимална в порядъка на 5-10 цента.Виж разхода на бензина си е ясен,там шанс няма срещу дизела.Всички закачки тук по темата разход са врели некипели.Намирането на кола на реални километри е едно и също както при бензина така и при дизела.Аз като правя сравнение с който и да било двигател го правя все едно са нови.Тия глупости тук дето си ги говорим за коли на незнайни километри карани от не знам си колко хора и тн..... с пълна глупост.Това мисля аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, netizen написа:

Тесният работен диапазон за кого е тесен? За автоматичната скоростна кутия ? Не мисля :) 

 

Прав си. Ако е дизел трябва да е автомат.

А за тракането не се прави на глух :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moдерната печка сменя предавки с честота близка до тракащия ритъм на мотора, мен лично ме изнервя крайно непрестанната смяна все едно цели едни 200об диапазон.Автомат или не физиката си е физика, а за лага да не отваремя дума, че ще стане една...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, NakoBako написа:

Пак дъра бъра и теория на вероятностите.

 

Дъра бъра лалаш ти.

Аз говоря 100% факти ;)

 

Току що специално заради тебе излязох на терасата да ти направя снимка да видиш цените.

Обачее.. има и разлика в данъците. За бензина са 2-3 пъти по-ниски. И хората вадят листа и калкулатора и правят сметката - като платиш по-високия данък на дизела, колко километра трябва да минеш за да си го "избиеш" от разхода и ниската цена на горивото.

В общия случай сметката излиза над 40-60 хил км на година.

Тоест. ако караш 20 000км на година си купуваш бензин. Ако караш 70 000км на година си купуваш дизел. Нов.

Като станат на 5 години ги пращаш в източна европа. Сега сам смятай кое колко е навъртяло :hilezh:

 

 

IMG_20170518_170436.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ли ще сравняваме круши с череши.Снимки може и да не ми даваш.Имам си очи за тая работа.Тва цените на евтината нафта и скъпия бензин ли са? :hilezh: А да правя сметка на хората в Европа колко карали какво и така на татък аре нема нужда.За данъците си прав.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех мамаму, как са се излъгали от ауди да правят дизел изобщо... трябва да Ви наемат - дъното на прослойката, да ги научите как стават работите, пък си вадете калкулатора да смятате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, NakoBako написа:

Тва цените на евтината нафта и скъпия бензин ли са? :hilezh:

 

Щом питаш кво има на снимката си твърде тъп за да разбереш какво ти обяснявам.

Първо се научи да не цитираш излишно постове и снимки, щото е грозно за четящите а и е забранено от правилата на форума.

Пък чак тогава вече може дa си говорим за коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Audi_FeN_1 написа:

 

Щом питаш кво има на снимката си твърде тъп за да разбереш какво ти обяснявам.

Така е прав си.Тъп и грозен съм.Ето ти една нормална снимка,за да не се налага хората да те питат какво има на снимката.Па ти да се правиш на много умен и да обиждаш.

20170518_173330.jpg

Редактирано от NakoBako
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, Prophian said:

Ех мамаму, как са се излъгали от ауди да правят дизел изобщо... 

90% от купувачите вероятно изобщо не е интересуват от тези технически моменти, лаг, звук и т.н. другите 10% е нормално имат претенции и също е нормално да се обсъжда по форумите. 

Лично за мен е безумно чисто нов дизел на бмв/ауди да има повече вибрации от 15годишна френска баничарка, обаче очевидно 90% от потребителите не се интересуват от този факт...безумно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, NakoBako написа:

Е ти пък сега ще разбиваш митове и легенди.Ти не разбра ли вече ,че това е новия душегуб :stupid: та даже и 3.0 тди в Б9 272 коня също е боклук най страшен :hilezh: нищо,че едва ли някой има допир с него.И да се сравнява тежестта на 3.0 тди в Б7 с тежестта на 3.0 ТФСИ в Б8 нищо че новия 3.0 тди е много по лек от стария и тежестта му е почити изравнена с 3.0 ТФСИ.Ама не с едното може да се завива с другото не :flehan:

И още няколко стотици милиона по Европа и не само.:flehan:

Да боклук е, карам го всяка седмица в 4G на няколко месеца 272кс версия. Сравнение с 3тфси може да има само по разхода на двата мотора в еднакви купета. За спирането и завиването, нека Райно каже, той мина от 3дти на 3тфси, за да не звучи пристрастно...Да и 3тфси не е цвете за мирисане в това отношение, но 3тди е трагедия.

Иначе заблудени хора е имало и винаги ще има подтикнати от корпоративните интереси и маркетиг, а БГ за 2-ра, 3-та цедка и от финансови съображения/съчетано с неинформираност/...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, DLS said:

Лично за мен е безумно чисто нов дизел на бмв/ауди да има повече вибрации от 15годишна френска баничарка, обаче очевидно 90% от потребителите не се интересуват от този факт...безумно е.

 

WHAT? Кога си карал нов дизел, че да знаеш какви вибрации има, мога да ти дам да седнеш в моя 3.0тди дето е боклук, та да видим ще усетиш ли че работи колата изобщо. Гледам половината живеете още в 90-те години.

Редактирано от Prophian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, DStealth написа:

Да боклук е, карам го всяка седмица в 4G на няколко месеца 272кс версия. Сравнение с 3тфси може да има само по разхода на двата мотора в еднакви купета. За спирането и завиването, нека Райно каже, той мина от 3дти на 3тфси, за да не звучи пристрастно...Да и 3тфси не е цвете за мирисане в това отношение, но 3тди е трагедия.

Иначе заблудени хора е имало и винаги ще има подтикнати от корпоративните интереси и маркетиг, а БГ за 2-ра, 3-та цедка и от финансови съображения/съчетано с неинформираност/...

Аз не съм казал никъде че 3.0 тди е по готин от 3.0 ТФСИ та да ми ги дрънкаш тия работи.Питам от любопитство каква е причината 3.0 тфси-то да завива по добре от 3.0 тди-то?В 4Г има ли го този дизел?

Редактирано от NakoBako
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами една кола не е само двигател, за да смяташ само неговото тегло на и пред предната ОС при Ауди, един мотор/с кола на него :) / сметнат за 440нм и такъв за 580нм имат още доста конструктивни разлики, които са на доста неподходящо място...

Може да е трудно да се разбере, но когато се карат ежедневно разликата е огромна...дори 10-20кг на неподходящо място повече, от рейки, шарнири, полуоски пред предната ОС + малкото от мотора се усещат многоо при все така лошото съотношение на Ауди там ;)

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, Prophian said:

 

WHAT? Кога си карал нов дизел, че да знаеш какви вибрации има, мога да ти дам да седнеш в моя 3.0тди дето е боклук, та да видим ще усетиш ли че работи колата изобщо. Гледам половината живеете още в 90-те години.

Или критериите са ни различни, пробвал съм много нови коли и мога да кажа, че дизелите на място си вибрират както едно време. Един ден като ме повозиха с една дърта баничарка точно след като бях карал двугодишно А6 ми стана доста тъпо как аудито имаше в пъти повече вибрация на празен ход. За съжаление нова 4цилиндрова киа също вибрира по-малко, шумна е но няма вибрация поне.

Това не го казвам на база 1-2 коли, а десетки...аз също съм много разочарован. За нещастие вече не всички бензини са без вибрации, няколко на доста под 100к километраж ги хващам как се мени празния ход и далеч от перфектния като за 6цилиндров бензин. Това да се кача в дизелов "премиум" и да не се усеща как работи е пълна фантастика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...