b0byo Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Всеки ден минавам по един и същ маршрут и никога разхода не е минавал 7-8 но от няколколко дни стана 10-11 ... 1.9 131 някой имал ли е същия проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 От климатика надали ще качи чудствително, ама от калпава нафта? Мръсен въздушен филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Или има теч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Да, това е кофти вариант. А гумите за двете замервания същите ли са? Питам само, щото на мен зимни -> летни ми дава 1.5 отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0byo Публикувано 31 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Едни и същи гуми но заредих от газпром последно а и идва време за масла и филтри И винаги си слагам добавка за дизела на кастрол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 На мен откакто ми правиха синхронизация на валовете и ми регулираха дюзите стана същото. Разхода се вдигна малко и на борда ми показва големи стойности към 9, а когато е студена 11-12 като колата върви доста по-добре от преди. Но като реален разход 8-8.5 градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0byo Публикувано 6 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 (Редактирано) Колеги, от климатика е било, реших днес да пробвам без него и разхода пак си стана 7 , свалих няколко кила в тая сауна но поне разбрах от какво е . Сега вече ще се мисли варият за поправка Редактирано 6 Юни 2017 от b0byo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 3 литра на всеки 100 км със и без климатик,това не ми изглежда нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0byo Публикувано 6 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 и аз започвам да се чудя, как този компресор ще качва толкова много, след като дори със климатика (климатроник) не усещам разлика във вървенето дали е възможно ако е намялял фреона, защото не духа много "ледено" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 не, и при мен е намалял малко,но нямам толкова голяма разлика,ако имаш съмнения за повишен разход ,наблюдавай я ,по табло,километри,моментен разход,със и без клим и ще си покаже от къде идва разликата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 Много е голяма разликата в разхода от един климатик.Това да не е трицилиндрова Корса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Климатика не може да ти качи разхода, защото компресора е постоянно зацепен, без значение дали си пуснал на студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Колега, Сигурен ли си? Зацепена е шайбата на климатика, след която има магнитен съединител, който е отворен при изключен климатик. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 На AVF шайбата няма магнит и комптрсора върти постоянно или поне така ми обясни един майстор. Също и компресора е отляво, на AWX отдясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Няма магнитен съединител на компресора,а механичен и е постоянно зацепен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 На всички А4-ки Б6/Б7 компресора на климатика е постоянно зацепен и се управлява от ел.клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 (Редактирано) И като се пусне товари двигателя и съответно увеличава разхода. Това че е зацепен постоянно не означава, че еднакво товари двигателя без значение дали е пуснат или не - за да почне да охлажда трябва да направи съответното налягане на фреона. Когато не е пуснат климатика просто компресора се върти на празен ход и не товари двигателя. Редактирано 8 Юни 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване