Jump to content

Не пали на бензин!


brok

Recommended Posts

Здравейте,колеги!Колата е А6 2000 кубика 16 клапана,бензин.Модел 1994г.

Имам следния проблем,никога не мога да я стартирам на бензин,паля я на газ.Когато е в движение и прехвърля на бензин ,колата е на скорост изминава около 100 -150м,без да подавам газ, и заработва на бензин,мисля си че и пада горивото,но не зная къде да търся проблема.Мерил съм налягането на помпата дава 6 бара,ако някой е имал такъв проблем....нека пише,ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

клапан за 10 лева,поставя се между бенз.помпа и горивния филтър,и готовоооо,ако знаеш колко майстори се изказаха от типа на "хм ,мъртвец да съживяваш" е съживих го ,и е ок!

Редактирано от brok
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги,с клапана за 10 лева бях до тук,сдаде багажа,не издържа на налягането,за 10х.км и се скапа.

Споделете ако някой е с по читав клапан!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и този клапан ли е проблема,намира се във резервоара в едно с поплавъка,каква му е ролята и как може да се провери дали е читав или не?

IMG_20171109_183920.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан на снимката по-горе е нещо като "акумулатор" за горивото - маха пулсациите от помпата. Въпросния клапан, който предпазва връщането на горивото се намира в самата помпа. Често се разваля, но помпата продължава да е изправна и не си струва да се сменя само заради това. Вариант е да се сложи външен/допълнителен възвратен клапан на горивопровода след помпата - има няколко теми по въпроса със снимки във форума. Главното е клапана да хубав, надежден (със съчма вътре), реже се маркуча, който излиза от резервоара след помпата и се закача с две скоби. Въпросния маркуч се намира между резервоара и металния горивопровод, който влиза в бензиновия филтър отпред. Трябва да се внимава да не се обърка маркуча и правилно да се спази посоката на допълнителния възвратен клапан. Това решава проблемите с първото палене в голяма степен, особено ако дюзите на инжекциона са изправни.

 

Ако се направи помпата да подкачва по-дълго време не се решава проблема защото не могат да се обезвъздушат главата на инжекциона и дюзите, има леко подобрение, но пак пали по-трудно. Като за начало поставяне на допълнителен клапан е по-добрия вариант.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,аз ще опитам с този възвратен клапан със съчма,колегата е писал,че е слагал и е изкарал една седмица но може да е бил друг тип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,така се оказа,това е клапан обиращ пулсациите на помпата,а не възвратен клапан,но поне разбрах вече къде е точно проблема ,а той е в самата помпа, а именно че в нея има клапан/съчма/която не позволява да се връща горивото в резервоара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно такъв сложих,и има няма 10х.км ми се изпорти,той явно е за по ниско налягане,отворих го и вътре е една нежна пружинка,която не смееш да докоснеш за да не се сгъне,и една гумена менбранка,колкото една стотинка...това е ,този не става....трябва някой със съчма и пружина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия еднопосочните много обичат да се запушват с боклуци от резервоара. Аз угаснах на магистралата от такъв клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеделник,ще стане ясно,като сменя помпата,дали е причината тя ,или дюзите!Макар че като я карам на бензин си върви перфектно,няма пушеци,няма колебливо работа на двигателя.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

резултата е следния,вече през деня нямам никакви проблеми с паленето,но след престой от 24 часа,не пали.Явно дюзите не държат налягане,но интересното е ,че работи перфектно на бензин,равномерно и на тих режим и когато я карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...