brok Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Здравейте,колеги!Колата е А6 2000 кубика 16 клапана,бензин.Модел 1994г. Имам следния проблем,никога не мога да я стартирам на бензин,паля я на газ.Когато е в движение и прехвърля на бензин ,колата е на скорост изминава около 100 -150м,без да подавам газ, и заработва на бензин,мисля си че и пада горивото,но не зная къде да търся проблема.Мерил съм налягането на помпата дава 6 бара,ако някой е имал такъв проблем....нека пише,ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 26 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Проблема ,решен :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Евала, честито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Сподели как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 30 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 (Редактирано) клапан за 10 лева,поставя се между бенз.помпа и горивния филтър,и готовоооо,ако знаеш колко майстори се изказаха от типа на "хм ,мъртвец да съживяваш" е съживих го ,и е ок! Редактирано 30 Юни 2017 от brok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 3 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Здравейте колеги,с клапана за 10 лева бях до тук,сдаде багажа,не издържа на налягането,за 10х.км и се скапа. Споделете ако някой е с по читав клапан! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 и този клапан ли е проблема,намира се във резервоара в едно с поплавъка,каква му е ролята и как може да се провери дали е читав или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 И аз имам същия проблем и мисля да закача принудителен + към помпата с бутонче,10-15 сек.сутрин мисля ще свършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 (Редактирано) Този клапан на снимката по-горе е нещо като "акумулатор" за горивото - маха пулсациите от помпата. Въпросния клапан, който предпазва връщането на горивото се намира в самата помпа. Често се разваля, но помпата продължава да е изправна и не си струва да се сменя само заради това. Вариант е да се сложи външен/допълнителен възвратен клапан на горивопровода след помпата - има няколко теми по въпроса със снимки във форума. Главното е клапана да хубав, надежден (със съчма вътре), реже се маркуча, който излиза от резервоара след помпата и се закача с две скоби. Въпросния маркуч се намира между резервоара и металния горивопровод, който влиза в бензиновия филтър отпред. Трябва да се внимава да не се обърка маркуча и правилно да се спази посоката на допълнителния възвратен клапан. Това решава проблемите с първото палене в голяма степен, особено ако дюзите на инжекциона са изправни. Ако се направи помпата да подкачва по-дълго време не се решава проблема защото не могат да се обезвъздушат главата на инжекциона и дюзите, има леко подобрение, но пак пали по-трудно. Като за начало поставяне на допълнителен клапан е по-добрия вариант. Редактирано 16 Ноември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Ясно,аз ще опитам с този възвратен клапан със съчма,колегата е писал,че е слагал и е изкарал една седмица но може да е бил друг тип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 да,така се оказа,това е клапан обиращ пулсациите на помпата,а не възвратен клапан,но поне разбрах вече къде е точно проблема ,а той е в самата помпа, а именно че в нея има клапан/съчма/която не позволява да се връща горивото в резервоара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Такъв ли трябва да се сложи на маркуча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 точно такъв сложих,и има няма 10х.км ми се изпорти,той явно е за по ниско налягане,отворих го и вътре е една нежна пружинка,която не смееш да докоснеш за да не се сгъне,и една гумена менбранка,колкото една стотинка...това е ,този не става....трябва някой със съчма и пружина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 От тази тема разбирам,че може и в дюзите да е проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Тия еднопосочните много обичат да се запушват с боклуци от резервоара. Аз угаснах на магистралата от такъв клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Понеделник,ще стане ясно,като сменя помпата,дали е причината тя ,или дюзите!Макар че като я карам на бензин си върви перфектно,няма пушеци,няма колебливо работа на двигателя..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brok Публикувано 19 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2017 резултата е следния,вече през деня нямам никакви проблеми с паленето,но след престой от 24 часа,не пали.Явно дюзите не държат налягане,но интересното е ,че работи перфектно на бензин,равномерно и на тих режим и когато я карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване