AALEXANDROV Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) Досега не съм проверявал на практика, но от доста мои приятели чувам, че било по-изгодно да се купят зимни гуми още от лятото. Вие на какво мнение сте? Ако коментираме гуми с еднакъв ДОТ (предполагам, че вече се пускат зимни партиди по заводите) дали е по-евтино да си купим гуми от сега или трябва да се чака до последно. На мен като че ли ще ми е по-удобно да си купя гумите сега, говоря за чисто финансов момент и предстоящи разходи наесен. Сега по-конкретно, какво интересно според вас за сезон 2017/2018? Аз си търся гуми 18" строго по спецификация - 245/40, XL. Разсъждавам над следните модели: Michelin ALPIN PA 4 XL Pirelli Winter Sotto Zero 3 XL Continental Winter Contact TS850 P (не знам дали го има усилен) Dunlop WINTER SPORT 5 XL Какво ще препоръчате? Може и различни от предложените разбира се. Много хора похвалиха Нексен като отлично съотношение цена/качество. Отстъпва ли на "премиумите"? Редактирано 4 Юни 2017 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) Вземай континентала. Има 860 модел вече.. обаче не и P. Има усилени. Това "P" е разработка за Performance моделите и е с различна шарка. Редактирано 4 Юни 2017 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Ако се спра на Контито, ще търся именно "Р". Последната зима търкалях Бриджстоун ЛМ-25, но не съм много доволен от тях. Освен забележките към пътното поведение и въпреки усиления индекс, имах два балона. Може би за негативната оценка изигра роля и факта, че взех колата по схемата "нови гуми със стар дот" - в моя случай 2012 година. Всъщност може би е редно всеки от нас да каже, какво търси в една зимна гума, защото е ясно, че универсална гума, която да е №1 във всичко, няма. Аз лично търся гума, която да е устойчива в завой и да не "изправя" (последната зима имах такъв проблем), да е относително тиха. Не държа на скоростния индекс, не ми трябва чак такава "копачка" за дълбок сняг, защото по презумция с моя клиренс няма какво толкова да търся по преспите (макар счупената малка кора под мотора друго да казва). Не карам много магистрално зимата. Съобразявам се при опасност от лед. Така че за мен идеалната зимна гума би трябвало да е тиха гума с добро поведение в завой. И да има протектор за джантата - това също е много важно. А какво мислите за асиметричните шарки на протектора? Повечето зимни са такива, но не се ли изкривяват по-лесно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 LM25 имат две качества - здрави са и не се изтриват бързо На пресен/дълбок сняг също стават. Не си заслужават цената. За новите предложение не мога да кажа нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Горе-долу се препокриваме като впечатления за гумата. За мен най-дразнещото беше, че не успяваше да държи колата в хлъзгави завои. Макар че не съм сигурен, дали ако беше по-пресен ДОТ-а, нямаше да по-добре поведението. Редактирано 5 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Mи, не. Тия са си такива. Не бих си купил повече близак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Значи вече нещо полезно за мен... Близака го елиминираме. А какво ще кажете за покупка на гуми сега, 3-4-5 месеца преди масовото купуване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 По-смислено е да си предплатиш тока за 1 година напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Аргументирай това гениално предложение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Ти сериозно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Тази зима карах S4ката с Dunlop WinterSport 5... доволен съм - тихи са, возят меко и имат борд. Отностно закупуването на зимни гуми сега - защо не? Може да се намери нещо на добра цена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 A ако след 3-4-5 месеца излезе по-изгодно предложение за по-нов/по-добър модел и марка? Апеме гАзО си ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Цените на гумите не се влияят от сезоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Съгласен съм, разликите в цените са никакви или ако има такава то е минимална. Не си струва защото : Ще караш гума по-стара с половин година (колкото и малко време да е това си е един сезон) На есен ще излязат новите модели с тестове за тях, а ти купуваш вече стар модел. Заемат излишно място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Съмнявам се за три месеца да излязат нови модели - принципно концепциите за всеки сезон са ясни още от края на миналия и да кажем през 2017 от началото до края на производството на зимните партиди моделите ще са същите за сезон 2017/2018. Ако вземем например актуалния към момента Дънлоп Уинтерспорт 5, не мисля че ще има нов модел до края на годината. Относно карането на по-стара гума, съмнявам се да можеш да изискаш гумата да е с ДОТ от преди две седмици към момента на закупуването. Например ако гумата е ДОТ 2017, какво значение има дали ще я купиш сега или през септември? Хайде, да кажем, че през септември можеш да купиш ДОТ 4017, но дали ще има някаква разлика? Не мисля. От друга страна, ако наистина цените на зимните гуми през лятото за същите като тези през есента, един довод отпада. Доводът със заемането на доста място е съществен - тук няма как да се спори. Още повече, че навярно всеки има и още четири стари зимни в гаража, които ще се "засекат" с новите. Преди 1 час, Jesus написа: Тази зима карах S4ката с Dunlop WinterSport 5... доволен съм - тихи са, возят меко и имат борд. И аз съм пристрАстен към Дънлопа и винаги съм оставал доволен, особено от летните модели. Мерси за ревюто, това е полезна оценка. А в завои как са? Ще държат ли шлепа в пътя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Не съм изпадал в ситуация да се чувствам несигурен, а си беше люта зима.... Редактирано 5 Юни 2017 от Jesus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Някой може ли да каже само едно предимство да си купиш гумите 6 месеца преди да ти потрябват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Continental е гумата, която е възможно най-добра и най-универсална зимна гума. За здравината - това е субективно, но няма как да имаш балони ако не целиш дупки. И как може да се каже коя гума е по-здрава? Трябва да минеш през една и съща дупка по един и същи начин, по един и същи ъгъл.... с две различни гуми за да ги тестваш Иначе е добре да ги пипнеш - колко са им дебели бордовете, дали имат борд за джантата и т.н. Другото добро е GOOD YEAR и DUNLOP, но това вече трябва да се гледа конкретно модели, тестове и т.н. и онова което написах по-горе Леко допълнение - обърни внимание на SEMPERIT, бях много доволен от SPEED-GRIP 2, марката е на континентал и е много близо до континентала като представяне. Не за друго, ами ще спестиш доста пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Миналата година закупих NOKIAN, не е имало драми. Аз обаче съм с добри впечатления и от континентал и бриджстон, поне моделите които съм ползвал предишните години. Карал съм и с гиславед и малоя, за тях също не мога да кажа нищо негативно. Не съм си купувал китайски, а и на този етап не бих го направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Колега, не вярвам да си карал с Континентал. Поне не и нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Вече е ясно, че работиш за Континентал ама като ни ги набиваш в очите непрекъснато барем дай някакви отстъпки да може и ние да покараме с хубави гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Не, не работя за Континентал. Колкото за отстъпите - не съм и търговец. Но съм фен на марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Защо, няма ли ги в търговската мрежа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Няма как да ги пишеш на един ред с Гиславед(пързалят се на влажно) и Малоя. За Нокиан също съм скептичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Мнението ти е по-скоро пристрастно отколкото обективно. Разбира се в никакъв случай не твърдя, че разбирам повече от когото и да било от гуми. За краткия ми стаж и километри зад волана ми е станало пределно ясно, че основния недостатък на зимните гуми е недоброто им поведение на мокра настилка при положителни температура, но след като това не се отнася за гумите на континентал... то те са пред всички останали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване