Jump to content

Закупуване на A4 1.4 TSFI


Recommended Posts

преди 40 минути, robobug написа:

Предполагам около 7 извънградско и 11-12 градско.

Ако това е разхода, означава, че на газ ще харчи извън 8 газ + 1,5 бензин = 11 лв (залагам 1 лв/л. ЛПГ, 2 лв/л. бензин за по лесни сметки), срещу 14 лв само на бензин. Инвестицията от 2000 лв, би се възвърнала след има няма 70 000 км. С нашата хубава газ, дали след 70 000 км няма да имаш нещо за смяна по газовата уредба? За мен е безмислица на тоя мотор газово. 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по газовата, да са само проблемите за тези 70к км добре...ама тоя бензин се впръсква, за да охлажда имено бензиновите инжектори, къде успешно, къде не чак толкова ;)

Иначе при подобни сметки начинанието дори без да има проблеми е напълно безсмислено.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта @martinich го каза много точно и не мисля, че има какво повече да се добави.

А колата дори да е на реални километри за мен не си струва, но всеки сам си преценява какво му е приоритетно.

Никога не съм виждал смисъл от "гол" премиум автомобил, тук реално си като в по-добре изглеждаща жига :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колата си струва, ако ще се въртят километри. Вземаш я на 40 000 км, караш 5 - 6 години по 40 - 50 хиляди на година и я засилваш на пазара. Ако ще се кара по 10-15 х.км на година, има коли с много повече екстри за тия пари, а това че са на 200-300 х.км. не е толкова важно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, martinich said:

Ако това е разхода, означава, че на газ ще харчи извън 8 газ + 1,5 бензин 

 

Тази сметка сигурни ли сме колко е реална? Питам от любопитство, не се заяждам.

Все пак бензина, който се впръсква не е само за охлаждане, той също гори. Не би ли трябвало разхода на газ при FSI-тата да е по-малък спрямо обикновените инмжекциони при положение, че и бензина "помага" при работата на двигателя?

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма универсална сметка. Ако намираш 100 октанов бензин по 1.90 е едно, ако го купуваш по 2.50 е друго. 

Ако караш с ограниченията в Северна България е едно, ако караш градско в София и със 160-180 по магистралата е друго.

 

Колата на 40к км на практика е НОВА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално, при газ на фси, на повечето места казват - поне 3 - 4 литра минимум на 100 км бензин си хапва. Един познат ми беше казал за 3.2 фси - 5 - 6 бензин и 14 - 16 газ на сто комбинация.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 3-4 години разходът на бензин е силно намален. А за ФСИ след 2013-1015 има и нови компютри.

При някои коли може и да е 0.

Много газаджии си пускат под 1400 оборота 100% бензин. Зависи и от колата, и от газовия компютър. Конкретно за 1.8ТФСИ е това, което съм написал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще вземе тази постна А4 бензинова, няма дори цветно нищо, и фарове няма нищо няма , даже мултиволан няма и ще нашие още 2 бонбона за газ и те станаха близо 27 000 лева :nixweiss::stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/7/2017 at 14:36, robobug написа:

Последните 3-4 години разходът на бензин е силно намален. А за ФСИ след 2013-1015 има и нови компютри.

При някои коли може и да е 0.

Много газаджии си пускат под 1400 оборота 100% бензин. Зависи и от колата, и от газовия компютър. Конкретно за 1.8ТФСИ е това, което съм написал.

 

При 1.8 tfsi 2013 са 2 реда дюзи и на празен ход и на равна газ разхода на бензин е точно 0. След определен товар работят бензиновите дюзи.

Иначе на бензин разхода в София е 9.5, а извънградско 7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че има дуал порт инжектори при 1.8.

ВАГ пуснаха прессъобщение преди години, че ще слагат втори ред дюзи, но после мълчание.

Може ли да кажеш при кои кодове на двигатели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 2.0 имат по две дюзи,

Новото R8 V10 също .

 

За тези знам аз със сигурност, но мисля че всички тфси-та в момента трябва да са така, за да мият нагара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, Audi_FeN_1 said:

 

Това мисля, че са Б9 двигатели.

 

7 hours ago, farfui86 said:

CJEB е моя, за другите не знам.

Може ли инфо относно миенето на нагара?

Много интересно.

Намерих го мотора. Двата реда инжектори се захранват от една помпа  HPFP Бош.

2.0T, които съм виждал, използват Hitachi и са само с едни дюзи.

По етка излиза, че канадски Q5 още 2010 имат "обикновени" инжектори.

Другото интересно нещо е, че този мотор не излиза в списъците за двигатели, които могат да се газифицират.

 

За нагара:

Стандартните инжектори пръскат в колектора. Гориво-въздушната смес минава през клапаните и се предполага, че ги почиства.

Нагар винаги има, но на двигателите с "чисто" директно впръскване може да е фрапиращо много...до степен, да пречи на клапаните да пълнят с въздух мотора. Проблемът като че ли засяга повече 6 цилиндровите мотори.....така съм чувал и не знам какво е обяснението.

Малко грозни картинки (18+): https://www.google.bg/search?q=fsi+carbon+build+up&rlz=1C1EJFA_enBG733BG733&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjk3Ie1ra_UAhUD1xQKHbZYAogQ_AUICigB&biw=1120&bih=736

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, robobug написа:

 

Другото интересно нещо е, че този мотор не излиза в списъците за двигатели, които могат да се газифицират.

 

 

За момента единственото работещо решение за тези мотори е на Prins. За моя код цената беше към 2200 евро, и колата работи само на газ.

Преди месец Stag показаха още едно решение, но то ще е на пазара към края на годината - STAG 500 DIS.

STAG-500-DIS-schemat-instalacji_LPG.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за Принс - май са пуснали софтуер, с който последната версия на "обикновения" им компютър за ГИ става за директна инжекция. Добавя се само модул за управление на бензиновите инжектори.

Стаг500 съм го пропуснал, но като че ли става дума за впръскване на течна газ през ФСИ инжекторите + обикновени газови инжектори. За Стаг400 няма добри отзиви в полския форум (доколкото разбирам с гугъл транслатора :) ) и пуска повече бензин от италианските компютри. 

Принципно на всеки ФСИ може да се спре бензина. Колко ще изкарат дюзите е въпрос на експеримент за всеки мотор :)

Аз знам за един автомобил, който вече втора година (над 20к км) се движи със спрян бензин. На друг мотор обаче дюзите са изгорели за няколко хиляди километра. Мен разхода ме устройва и бих се заиграл със спиране на газта само от любопитство.

 

7 hours ago, Audi_FeN_1 said:

Излагаш се. Б9 няма 1.8.

Аз пак за 2.0 си гледам...в два през нощта:hilezh:

Сега прегледах клипчето - най-накрая Ауди са стигнали до фрайлауф технологията на Вартбург:hilezh:

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...