ilioooo82 Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Здравейте,мотора е 2.8 30v и пали много трудно сутрин.Интересното е,че колкото по-малко бензин има,толкова по-трудно пали.За да запали горе долу нормално бензина трябва да е поне на средата.След като запали след многото въртене първоначално не може да се изфорсира, все едно се дави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 помпата и филтъра(горивния) в какво състояние са ? Дюзите какво казват ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 30 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 И при мен го имаше този проблем, направи ми впечатление че зимата(разбирай го, когато е по-студено) го правеше всяка сутрин. Сега като е топло никакви ядове, смених свещи, ламбда сонда, кабелите са ок. Помпата е сменявана от предишния собственик и винаги държа резервоара на половината или нагоре(карам на газ). Така и не успях да открия проблема. Не съм пробвал да сменя горивния филтър. Дано намериш решение, ще следя темата с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilioooo82 Публикувано 2 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Смених и помпата и филтъра,а какво общо може да има нивото на бензина за дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 4 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 Пробвай сутринта да отвориш капачката на резервоара и слуша внимателно дали ще засмуче въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilioooo82 Публикувано 4 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 Като работи колата надува през капачката .Това какво значи и това ли е причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 1. Трябва да си провериш EVAP клапана - този който е върху кутията на въздушния филтър. 2. Трабва да си провериш вентилацията на бензиновите пари - отдолу под колата има тръбичка при преден десен калник. Там обикновено се набива кал. Мисля че имаше и една при резервоара, но тя е преливник, но нищо и там огледай. 3. Вечерта като паркираш, отхлаби капачката на резервоара и я остави така през нощта и на другия ден виж как ще запали, за да сме сигурни че там е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Колега имах същия проблем едно към едно като твоя и се оправи със смяна на кабели и свещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilioooo82 Публикувано 15 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 (Редактирано) Смених ги заедно с бобината и нищо.Този проблем с надуването в капачката го оправих,но явно не е бил и там проблема.Изчистих бензиновите дюзи,помпата качва гориво до рейката(и нея смених),абе направо ще откача.Пробвах вечер да изпусна газта от тръбите да не вкарва през изпарител или дюзи и не та не. Редактирано 15 Август 2017 от ilioooo82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 (Редактирано) Датчици колянов\разпределителен вал , датчик температура охл. течност, диагностика? Редактирано 16 Август 2017 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване