bojosx Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Здравейте, преди няколко дни колата ми вдигна повече от нормалните 90 градуса, колата е а3 8L 1.9тди 131к.с.! Когато я охладих и спрях да видя какво става по обстойно, видях че голямата перка на радиоатора беше затегнала и изобщо не въртеше, защото като се опитах да я завъртя почна да скърца и не си и помисляше да се завърти. Та въпроса ми е след като смених перката с друга работеща и запалих да тествам, започна да загравя до към 96-98 градуса, спрях отворих капака и перките изобща не се въртяха, при тези градуси пуснах климатика перките се завъртяха и охладиха на 90, и въпроса е от къде идва проблема, че перките не сработват на определени градуси които незнам колко са точно, но едва ли до 98 не трябва да тръгнат? Гледал съм градусите на вагком, защото не вярвям вече на функциите на климатроника или на таблото. Също така и не показва никакви грешки на температурни датчици! П.С. Не ми е проблем да си карам с климатик постоянно, защото тогава си работят, но искам всичко да си е нормално и при изключен климатик/парно перките да си сработват когато трябва и да охлаждат както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 При бензиновите мотори в А3 8L първата степен на перките се включва там някъде 97-98 градуса, но не съм сигурен дали при дизелите ситуацията е същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Ако стрелката на таблото мръдне над 90 градуса, значи реалната температура, която ще видиш в модула на мотора през вагком е над 105 градуса. Реално не знам точно при колко мръдва, но аз над 105 не съм бил. Перките се включват на първа степен при 99-100 градуса, ако гледаш през вагком модула на двигателя. По климатроник това са около 95. През вагком от модула на двигателя можеш да направиш тест за включване на перките. Бутона е Output tests. Ако оттам не се включат има 2 варианта - връзката между модула на двигателя и контролера за перките, проблем със самия контролер. Релетата ги отхвърлям, тъй като перките се включват на климатик. Ако се включат, значи трябва да търсиш проблема в таблото или температурния датчик, който е свързан към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Ако колата ти е без температурна карта в екуто, то реално разчиташ само на датчиците за температура. И да , тогава първата степен ще се включи около 102 градуса по ваг-ком. При включен климатроник перките вземат информация от пресостата и затова заработват веднаги и винаги въртят-за да охлаждат фреона. Температурата на таблото ще се мръдне само ако температурата на антифриза отиде над 110 градуса. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Първа степен се пуска на 96 градуса, втора степен се пуска на 102 градуса за TDI мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 (Редактирано) Колегата да си провери бушоните над акумулатора!!!!!!!! Точно същия проблем преживян вече. Редактирано 7 Юли 2017 от Motty Допълнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Да забравих и за този вариант. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Ако бяха бушоните, нямаше да се пускат и от климатика. С@OkObOkO не съм съгласен за температурите на включване, това съм седял и съм го дебнал много. Тези температури ми изглеждат по-скоро като на бензинка. Или става въпрос за друга вариация на 1.9.@venomcorp Какво имаш предвид с температурната карта? Датчика е свързан към ЕКУ-то, а то дава сигнал към контролера на перките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Ами просто тези колички имат модификации. Моята например е без температурна карта в еку-то, нищо че е МГ2004 т.е. 8P. И там перките завъртат само при вклпчен климатроник или при достигане от 102 градуса. Информацията идва от двата температурни датчика G62. При температурна карта в екуто, информацията кога и как да се включат перките т.е. на какви обороти и колко време се определя и от други датчици- MAF, скорост,температура на постъпващият въздух.....и там вече нещата са по-дълбоки. Но мисля , че при TDI-то няма как ЕКУ-то да не е с програмирана температурна карта. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 (Редактирано) @Buddah Аз съм с ALH 90к.с и при мен се пуска 1-ва степен на 96гр. и втора на 102гр. Първата степен съм я проверявал многократно. Като допълнение бях гледал и стойностите на темп.датчици и т.н. и по каталозите и даваха тези градуси. Втора степен няма как да я видя на място, тъй като няма как да докарам тези градуси ако не е в движение и на някой сериозен баир. Може при помпа дюза да са различни градусите, не съм сигурен и не съм проверявал. Моята си е с роторна помпа. Редактирано 8 Юли 2017 от OkObOkO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 По принцип при нормално охлаждане, ако колата е в движение ( разбирайте да не е в режим тръгни-спри ) не би следвало перките въобще да се включват ( освен ако климатроника не е пуснат ) . Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Това е така, много пъти съм следил без климатик температурата, при нормално движение при мен варира 92-94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 12 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Колеги оправих проблема! Не е от бушон подмених релето, което управлява перките с друго и още щом изпише 98 градуса по климатроник (мисля че не е точната температура на двг) се включва 1-ва степен. 2-ра степен я тествах като включих климатроника на Lo и на макс. вентилатор, вече всичко е ток П.С. С вагком неможа да ми излезе грешка, че релето не сработва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 (Редактирано) @bojosx кое точно реле подмени? Има един управляващ блок под акумулатора, него ли подмени, или друго реле и къде точно се намира? Като се пусне климатроника, 1-ва степен на перките ли тръгва, или 2-ра степен? Аз си мислех, че тръгват директно на 2-ра степен, докато не прочетох в една друга тема, че тръгват на 1-ва степен. Редактирано 12 Юли 2017 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Тръгват на каквато е нужна според налягането в системата. Обикновено това е първа, защото при пускането налягането не е достатъчно високо за втора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 13 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 На 7/12/2017 at 22:54, AsK написа: @bojosx кое точно реле подмени? Има един управляващ блок под акумулатора, него ли подмени, или друго реле и къде точно се намира? Като се пусне климатроника, 1-ва степен на перките ли тръгва, или 2-ра степен? Аз си мислех, че тръгват директно на 2-ра степен, докато не прочетох в една друга тема, че тръгват на 1-ва степен. Точно това реле подмених, което е под радиатора. И във връзка със степените, когато изчаках да позагрее перките се включиха на 1-ва степен, а когато охладиха и пуснах климатроника на Lo и макс. степен на духане се включи 2-рата степен, която осезаемо се чуваше да обдухва по-силно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване