Муцев Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Често се случва придърпването да го има само на газ. В този случай се спира ОБД комуникацията и в реално време се следят кнок сензорите за да се види кой цилиндър шикалкави. После е лесно. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Марто, при мен (и на двете Аудита) OBD-то не го свързвахме, направиха се настройки в движение като следяха тримовете на бензиновия комп и по него настроиха газовия комп. Не съм имал "присецвания" или друго, но при теб е твърде възможно да имаш заминаваща си бобина, свещ или датчик на Хол (engine speed sensor). На бензин може да не се усеща, но газта е по-капризна и там винаги си показва ако нещо не е в ред. С какви свещи си - аз карам с тези, които ги дават по каталог, мисля иридиеви бяха, купувал съм ги от @Raino преди да сложа ГИ. Имал съм проблеми и с бобини и както предлагат по-горе - разменяш ги една по една със нова докато намериш повредената. Аз също си мисля, че ще имаш записани грешки за misfire и в двата случая. Досега на А4-ката съм сменил 2 бобини и една бобина на А6-цата, като и в двата случая се усещаше придърпване при каране и то само на газ. Относно опцията за подаване на бензин в случай на недостиг или бедна смес при каране на газ - не се усеща изобщо кога го прави, т.е. няма да видиш на ключа че минава на бензин. На моите и на двете коли тази опция е пусната от ден първи за всеки случай и не съм забелязал завишен разход на бензин от това. А6-цата минава около 2500-3000км с бензин за 50лв, а А4-ката около 1200-1500км. в зависимост от температурите навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Вальо сигурно имаш право - бобините са си оригиналните от първите още - не от последните ревизии като им гледам външния вид. Свещите са ми стандартните които свалих от колата при обслужването NGK-PFR6Q на около 2000 километра са,по принцип и на (B5)-цата ги сменях на 40.000км пробег заедно с газовия/те филтри. Ще я закача пак да погледна дали има грешки,за missfire или нещо от сорта. Рядко го прави и то само като загрее иначе проблеми няма никакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 1 hour ago, VBI said: А6-цата минава около 2500-3000км с бензин за 50лв, а А4-ката около 1200-1500км. в зависимост от температурите навън. Ами на мен ТФСИ-то ми харчи по-малко бензин (от А4-ката). Мисфайърите не е задължително да се запишат като грешка, гледат се броячите на всеки цилиндър в реално време. Което може да е проблем, при включена ОБД комуникация на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2017 Както каза стоян гледат се мисфайърите в реално време и ще се види кой цилиндър прави проблеми, после се дири от къде. Прави се да довпръсква бензин при нужда, според мен най-добре да довпръсква всеки път от 4000 оборота нагоре. Първо се слага чип и после газ, защото тея пичаги (и с тоя ник авди-мавди много ми намирисва на един друг топ мастер) ти казват, че няма да има проблем с тяхната мега яка уредба, а после почват дамрънкат, че чипа ти не става, а в същото време друга кола с друга уредба с чип писан от един и същи човек се движи перфе на газ... И да не забравяме, че това е просто едно 1.8Т за което има куп информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 16 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2017 Благодаря за внимание и милите думи колега Много над моето ниво си и не мога се меря с теб... А и не мисля да пиша в тоя раздел вече, така че давай съвети каквито искаш. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 16 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2017 Разбрах че си имал 2.7Т с Ланди и си имал проблеми, но като цяло системите и сервизите на Ланди и БРЦ са най-добри в България . Това ми е личното мнение и не го натрапвам, само споделям. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване