Jump to content

1.8Т (BFB) + Landi Renzo Omegas III OBD


Recommended Posts

1 hour ago, Audi_FeN_1 said:

Другия вариант е да имаш 2 отделни мапа за газ и бензин, но това не знам как става.

С нещо такова: http://www.revotechnik.com/product-details/accessories/serial-port-switch-sps&engineid=87

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 50 минути, ppenchev написа:

Каква е логиката за 100те октана като си с чип?

 

Имаш горивни карти оптимизирани за гориво с висока детонационна устойчивост - 103-105 октана е пропан-бутана.

И като налееш 95 се получават самодетонации при определени обороти - сместа се взривява преди да е дошла искрата, детонационния датчик се намесва  и еку-то влиза в един по-сигурен и по-скопен режим.

 

Затова ти трябва и високооктанов бензин. Или изобщо да не караш на бензин. :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и дефакто аз си я карам откакто я взех на 100 октана от ОМВ ... обаче ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а ако колата върви по-добре на бензин, а на газ е спъната и разхода е по висок с 20%, какво се случва де факто, с какъв бензин трябва да се кара и къде е проблемът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам желание да обясня, че газта е с по-висок октан ( не се самовъзпламенява толкова лесно), но е по-ниско колоритна (все едно да ядеш кюфтета от картофи и кайма...). До сега не съм срещал практика на който и да е било сервиз в Европа да правят ремап след поставяне на ГИ (това са форуми размисли). Тия който правят тия уредби са доста по-добре запознати технически от всички ни взети заедно в тоя форум, щом те не го правят мисля че има защо. Колегата се е ориентирал добре и според мен е получил доста професионален монтаж съчетан с качествена система. Поздравления

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, avudi said:

Тия който правят тия уредби са доста по-добре запознати технически от всички ни взети заедно в тоя форум, щом те не го правят мисля че има защо.

Когато си се сблъскал с чипове от ибей и си загубил дни да обясняваш на клиента, че друг го е "преебал"..... е по-лесно да обясниш, че "той проивзодителя знае по-добре от теб и всички ни заедно".

Само че, сме 2017-та година, говорим за мотор на 22 (двадесет и две) години и подобна "дискусия" е смешна.

"Дискусия" е в кавички, защото твърдението, че "някой знае по-добре  и сигурно има защо" са празни приказки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, robobug написа:

Написано е - махни си чипа:hilezh:

Това ако е за мен, то аз чип нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, avudi написа:

.....................но е по-ниско колоритна.............

колорѝтна, колорѝтно, мн. колорѝтни, прил.
1. Който е богат на багри. Колоритна картина. Колоритен пейзаж.
2. Прен. За език, стил — който е изразителен.
3. Прен. За човек — който се отличава с особени качества; който изпъква, впечатлява. Колоритна личност.

 

Вероятно става дума за "калорична", ако и това да не е точния термин в случая.

 

Авуди, ти приказките за "Тия който правят тия уредби са доста по-добре запознати технически от всички ни взети заедно" не ги споделяй така свободно из форумите, не че нещо, но на фона на масовата родна "сервизна" красота, това е смехотворно твърдение.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове каквото и да напишете не ми дреме... Няма да ви правя майстори... вие работите в сервизи и сте запознати... Аз кой съм да пиша тука. Кореспондирам директно с италианците и работя с англичани, индийци, уелсци и всякакви талибани, но какво пък. Предполагам не си давал гаранция на някой в Англия, че да ме разбереш. Стоя зад думите си. Много бих се радвал да ми предоставите координати на уважаван сервиз за ГИ които правят ремап след монтажа, за да работи двигателя по-правилно. Надявам се да ме разберете правилно, защото мисля да не спамя повече по темата... Като за правописната ми грешка. Колегата е прав че е по лесно да напиша производителя знае, а не да обяснявам 3 дена на хора който нямат работа и се заяждат за всяка запетая. :) Поздрави

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възмутен съм, че нямате милост.

Ползвате форума за безплатна реклама, момчето е наляло хиляди левове в конкретни газови уредби, търси си тази колата месеци и с такова желание....за да може едни български майстори да обяснят, че 1.8т не можело да се "чипва" и да се кара на газ:wall:

Не можеже ли просто да кажете, че не можете да направите този мотор с чип?

Или ако може да направите един реверанс и да му подскажете с кои "чипове" нямате проблеми? За такъв постоянен клиент поне това не можахте ли да направите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса не е дали става или не става чип и газ, то е ясно че става, ама после като вземе да сеца и прекъсва и т. н. - отиваш при газаджията - той казва - ааа чипа е калпав, отиваш при чипьора - той казва - ааа газовото е зле, трябва да се настрои и немил - недраг ходиш и си губиш времето. Просто е безмислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех тия тъпи БГ майстори... Еден мотор на 20 години с чип не могат да му сложат газ... Само некъдърници в тая държава. Предлагам всички да ходим вече в Гърция, Македония, Сърбия и Румъния за газови. Да видят те. Тоя форум е на това ниво... Да почна и аз малко да плюя. За какво ни е полезна информация като може да си спамим. Колегата е доволен от избора на кола и от ГИ, ама вие му обяснете как не му е наред колата щот няма чип

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От целия спор, не ми е ясно, при тези двигатели, по-добре с чип след като се монтира ГИ, или по-добре без чип?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от газаежиитез на които си даваш колата. Моята е Ланди и слагах чип след монтажа на ГИ. Даже чипа е от брезел, колата вървеше супер на бензин, на газ вървеше почти без забележки дори преди да отида за настройка. После ходих и макар с леко приплъзващ съединител ми направиха добра настройка и не съм имал ядове с вървеж на газ.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре се е получило Марто, все едно гледам моята Б7-ца. Пусната ли ти е опцията да добавя бензин в случай на нужда? При мен също почти няма разлика в ускорението на газ и на бензин.

 

Въпроса с "чиповете" е хубаво да се разисква в отделна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/30/2017 at 10:21 PM, robobug said:

Приеми, че в общия случай "на газ" една кола не може да върви като "на бензин" и не се тормози.

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, VBI написа:

Пусната ли ти е опцията да добавя бензин в случай на нужда ...

 

Незнам какво е пуснато и не е - до прекъсвач я тествах 2-3 пъти за около 2-3 секунди - не превключва на бензин нито за секунда.

Забелязвам нещо криво - като я покарам известно време се появява едно присецване на 2-ра,3-та откъкм 2000 оборота и смачкам газта ... четох тука из форума,някой пишат бобини,друг свещи,трети клапан Н75 и те така ...

- Бобините мога да твърдя че са изправни на бензин не съм установил тази аномалия

- Свещите са си стандартни за колата NGK PFR6Q на около 2000км нови.

- Грешки при диагностика няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, MAPTO7007 said:

 

- Грешки при диагностика няма.

Ако е пуснат газовия компютър да трие грешки нищо няма да видиш....и като цяло ОБД връзката с газта затруднява диагностиката в реално време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.

Аз и другото не разбрах - водят я да се самоадаптира по ЕКУ на колата и въпреки това се правят горивни карти за самия газов инжекцион - вижда ми се тъпо и нелогично всичко това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕКЮ-то на колата управлява запалването, еко-функции, следи за допълнителни консуматори, комуникира със скоростната кутия, АБС модул и прочие. 

Основното нещо, което не може да прави газовия компютър е да управлява запалването. 

 

На мен ми е интересно с какво ОБД газов компютър е по-добър в управление на смесите, когато Мотроника прави сам корекции до 20%, т.е. се "самоадаптира". Със сигурност много по-бързо и ефективно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах сецане като тебе - бобина, вземаш една здрава/нова и почваш да  сменяш наред бобините със здравата, и ще видиш дали е от това, при мен на студена кола не го правеше, само на загрял двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагайте. Диагностиката ще покаже кой цилиндър е проблемен.

А дали е бобина, свещ, дюза, клапан....или недостиг на гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да се локализира предърпването дали го има и на двете горива. След това трябва да се премахне обратната връзка по самоадаптация и ги-то да се настрои по тримове. Тея обратни връзки по самоадаптации и тем подобни са за някой капризни френски чикии, които по никакъв начин немогат да се настроят да работят нормално на газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...