Jump to content

В търсене на Ауди А4 Б7 2.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте,

 

Наскоро си продадох старата кола (Поло 1.4 MPI 2001 г.), но вече два месеца след доста ходене по автокъщи и частни лица, немога да намеря читав екземпляр на Ауди А4 Б7 2.0 TDI 2007-2008 година. Разполагам с бюджет от 12 000 само за колата. Досега съм ходил да гледам 7 автомобила главно s-line и направо съм потресен как може търговците да искат по 12 000 лева за гробниците, които предлагат! Нужна ми е помощ и съвет при търсенето, изобщо да продължавам ли да гледам s-line или да не се занимавам повече, читавите екземпляри повече от 12 000 ли струват и предложение за А4 може и да е по-старо. Не държа колата да е дизел, скоростите също нямат значение. Благодаря предварително!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно може да се ориентираш колко струват. Отваряш мобиле.де и виждаш че нормалните коли от нормални 4 звездни дилъри за тоз модел със валиден ТЮВ са на цена между 6-7к евро. Слагаш поне 1.5к евро печалба за продавача и разходи по докарването, начи под 8-8,5-9к евро няма как да струва. Според режима как я е внесъл  ако следва и да тресне ДДС отгоре, отиваш на 10к евро.

Начи тва треа да е обективната цена в БГ. От 8 до 10к евро. 

Сичко надолу е талаш.

По обратния ред за да ти я дава на 6к евро сметни сам кво е купил от Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква лекция бе, тва са цифри.

Четеш и смяташ с елката, никва философия няма. 

Единственото неизвестно е алчността на джамбазина където мое се сбърка..

:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то и по-луди има ама ако ти се занимава фани се свържи със специализиран агент по докарване ( има такива хора)  уговорете си възнаграждение и си действай. Поне ще си сигурен в произход и качество. Има тема в форума за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Mobile написа:

Начи тва треа да е обективната цена в БГ. От 8 до 10к евро. Сичко надолу е талаш.

Стига бе човек, ето ти обява за читава кола, която като платформа е класа над В7 и, която ще дойде под 10к юро https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=247825472&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&pageNumber=1&scopeId=C

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визирам покупка и доставка /около 800 euro/. Другото си го има без значение от къде е закупен автомобила.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда.

Лошото е само,че както коментирахме в другата тема - заслужава ли си за едната друга платформа - да се нашие с "базова" В8-ца като има пари за В6/В7 ... ей това е разковничето.

И визираш кола над 200.000 от незнайна автокъща на някой фес вероятно,отново с перфектния 2.0ТДИ ... за 15.000 лева което си е в долната граница.

Повярвай,немец купил си я нова,обслужвал я и карал я по книга - нема да я даде без пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора много, мнения и желания различни. Обявата дори я копирах от другата тема. Но моето лично мнение, без да целя да те обидя по какъвто и да е начин е, че водещото при изборът ми на автомобил е неговата възраст и километри и едва тогава екстрите. Голяма част от тях могат да се добавят и в последствие при желание и наличие на лев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Аз без да целя да те обидя.

Водещото на хората като теб,по-нова година (модел),ниска цена,Ауди свършва с тема: Ауди е боклук,не стават за нищо.

Защото ако си говорим истината за Нас си,95% както казват перничани: Обичат да си прескачат сянката.

 

Преди да продам учуканата си В5-ца ме заляха с ... че съм луд и че щели да си купят В6 за тия пари и че незнам накво си.

Момчето дето беше тръгнало да купува точно тая конфигурация и колегата с него (може да са ме излъгали) ми споделиха че за близки до тия пари на които взе моята,направо са се отчаяли от картинката по автокъщите.

 

Както казва в другататема Робобъг,комбинацията 2.0ТФСИ Куатро Ръчка-Автомат е перфектна,ама сайтовете преливат от такива и никой ги не иска,като 2.5ТДИ на времето,бърза справка може да се направи и в чужди сайтове,че 1.8Т държи по-висока цена от прехваления 2.0ТФСИ и не,не е заради това,че по-лесно се газифицира и че всички искат на газ да карат.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всичко изказано от теб съм съгласен, но отново ще се повторя, че че водещото при изборът ми на автомобил е неговата възраст и километри, а не ниската цена.Това за което и двамата говорим ключовата думичка е "километри" т.е амортизация. Вероятноста да се намери кола на по-малко реални километри при В8 е доста по-голяма от колкото при В7. Включих се с подобни коментари в темата на колегата търсещ Б7 2.0 TDI ,подтикнат от колегата Mobile, че видиш ли не търси под 9к-10к. в евро читава В7, а за тези пари може да се вземе и В8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, MAPTO7007 said:

бърза справка може да се направи и в чужди сайтове,че 1.8Т държи по-висока цена от прехваления 2.0ТФСИ

Това за не знам кой път го казваш вече. Бързата справка показва, че изобщо не е вярно:
1.8TQ vs 2.0TFISQ

 

Най-скъпото 1.8т комби е 11к евра. 2.0тфси от там нагоре почват хубавите, чак до към 13-14к...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е много скъпа, няма газ, а даже не е и комби. Но пък не е карана ... 

 

Off. При тези 1,8Т в купе на б7 при 150км/ч мотора бучи ли като при по-старите купета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...