rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 (Редактирано) Дайте съвет,Карам Ауди А4 Б5 2.5ТДИ автоматик,фейса,вече не знам какво да правя!Преди около месец и нещо направих ПТП и вкарах в сервиз колата!След около две седмици я взех и нещата почнаха,а именно,предно дясно и задно(мисля)колело задържаха!Отидох в сервиз в жк Дружба 1 и там ми смениха спирачната помпа(2ра употреба-рециклирана)от Ауди А8 4.2ТДИ,със същия захват,само с различни ММ!Да,ама не,оказа се,че проблема не е в нея явно,след това,маркуча видях,беше напукан предния,та смених и него,отново греда!Днес смених цялата спирачна течност от системата,като мислих,че ще е краят,но уви отново не беше!Колата,в движение започва да губи мощност до момента,в който не спре изцяло,а като спра,изгася двигателя и изчакам 20 секунди-паля и тръгвам без проблем,до след 100 метра,.След ПТП-то ,при смяната на помпата този в Дружба ми каза,че са ми наляли вместо спирачна течност в казанчето,са ми сложили хидравлично масло ДОТ 4!След смяната на помпата дойде всичко това,а със старата помпа стягаха предно дясно и задно ляво,докато сега(по думите на майстора)стяга само задно ляво!!!До ден днешен,сменил съм,маркуч преден(десен) спирачна помпа от 4.2ТДИ + спирачна течност,но проблема остава! В процеса на каране,педала постепенно става по и по и по твърд до момента в който,дори на пусната спирачка и скорост D колата седи на 1 място!П.С. - Все още не мисля за проблем с АБС-а,защото на таблото нямам никаква индикация за ABS или ESP! Редактирано 31 Август 2017 от rusinginev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Ем смени и задния маркуч, за да елиминираш и него, като вариант за задържането на колелото. Маекучите на спирачките имат склонност към раздуване н гумата, а от там и стеснение на отвора, довеждащо дори до запушвания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Днес след работа ще взема и заден маркуч,добре,а има ли вариант,ако АБС и ЕСП не светят да има и в тях проблем или щом не светят всичко е наред с тях!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Проблемите с тях се разбират от VCDS ( VAG-COM ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Предполагам това е някакъв вид диагностика....! Благодаря!Ще видя какво ще стане,дано е маркуч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Спирачната помпа от а8 е същата,ама почти и може от нея да е проблема,но тогава задържат всичките. Трябва да си сигурен дали задържат 1,2 или всичките колела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Мислиш ли,че може тя да е сега проблемната,тоя каза "Помпата е същата,разликата е че твойта е 25мм а на А8 е 28мм и ще спира по-добре" А идея как да разбера кои колела задържат,смисъл,защото те стягат..колата спира на место на пътя,някъде и щом изгася двигателя за 20 секунди и запаля няма и помен от блокирало колело?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Питай ги дали са пипали зад педала на спирачката,да са въртяли нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Ми,мисля,че не са!Но като казваш зад педала на спирачката....Имам проблем със стоп машинката,3-ния стоп ми свети постоянно и стоповете светят по-силно се едно карам на спирачка постоянно,това беше 1вото което се случи още преди катастрофата,но не ми рпечеше по никакъв начин да карам колата .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Помпата от а8 ,за да работи нормално в сервото на а4 трябва да се разпробие отзад с около 3 мм. иначе не се връща докрай ,в резултат на което ,след няколко натискания на спирачката ,апаратите блокират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 На там отиват нещата,ако не са сравнили всички размери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 (Редактирано) Преди 5 часа, turbofen86 написа: Помпата от а8 ,за да работи нормално в сервото на а4 трябва да се разпробие отзад с около 3 мм. иначе не се връща докрай ,в резултат на което ,след няколко натискания на спирачката ,апаратите блокират. Къде отзад,по какъв начин,дай малко повече инфо!За мм,как да преценя да не са повече или по-малко?! Редактирано 31 Август 2017 от rusinginev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Преди 4 часа, buzzi написа: На там отиват нещата,ако не са сравнили всички размери. Добре,а кой,къде и изобщо някой може ли да направи това с тази помпа?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Реално помпата не се връща до край като пуснеш педала, а кой и къде дано намериш кой да се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 (Редактирано) Е,няма такъв к..р,тоя в сереиза ми даде гаранция за помпата,че работи,утре ксто му кажа,да работи ама.....Изобщо не знам каква ще е реакцията му!А това разпробиване ще наруши ли в последствие работата на помпата по някакъв начин?! Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Всъщност процедурата е доста елементарна.Майстора ти,ако има представа ,като му обясниш, ще разбере. Разпробиването става лесно ,понеже е в алуминии и няма никакъв проблем след това. Ако майстора ти не е много в час ,а колата ти трябва – слагаш стандарта спирачна помпа и приключваш драмата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Абе ти сигурен ли си, че колата ти спира заради спирачките? Тази работа много ме съмнява нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 5 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 На 2.09.2017 г. at 22:44, Evgeni K. написа: Абе ти сигурен ли си, че колата ти спира заради спирачките? Тази работа много ме съмнява нещо. А де,смених маркуч,цялата течност....пред с оригиналната помпа блокираха трябваше да чакам да изстинат и да тръгна пак,сега с тая от А8-цата,блокират,спирам гася колата,чува се скърцането(отварянето)на апаратите и продължавам и след 100метра същото.... На 31.08.2017 г. at 21:11, buzzi написа: Реално помпата не се връща до край като пуснеш педала, а кой и къде дано намериш кой да се занимава. Е,няма такъв к..р,тоя в сереиза ми даде гаранция за помпата,че работи,утре ксто му кажа,да работи ама.....Изобщо не знам каква ще е реакцията му!А това разпробиване ще наруши ли в последствие работата на помпата по някакъв начин?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 Помпата вероятно е здрава,просто не е за този модел кола. Едно е взаимозаменяеми части, друго е да монтираш помпа от 2 тона кола на 1,2 тона на друга. Разпробиването би трябвало да възстанови нормалния ход на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 6 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 Преди 21 часа, rusinginev написа: Е,няма такъв к..р,тоя в сереиза ми даде гаранция за помпата,че работи,утре ксто му кажа,да работи ама.....Изобщо не знам каква ще е реакцията му!А това разпробиване ще наруши ли в последствие работата на помпата по някакъв начин?! Какво ти пука каква ще му е реакцията? Нали ти си клиента и му плащаш за да свърши определена работа. Направо го сменяй,щом ти е сменил спирачната помпа с 2ра злоупотреба и то не за твоята кола значи е типичния БГ "майстор-разбирач". Отиваш и ако ти реши проблема супер.Ако не ти го реши-нямаш работа при него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusinginev Публикувано 7 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 (Редактирано) Посредно 20,в ЕМ комплект ми казаха че е абс блока.,..помпата работила и нямало проблем щом е същия захват! Редактирано 8 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 (Редактирано) Това ,че захваща е еднакъв,не означава, че всички размери са еднакви. Карам със същата помпа от А8 и имах същия проблем,отне ми няколко дни размисли, защо блокират спирачките,след като уж всичко беше еднакво. Накрая след поредното сваляне на сервото и помпата и внимателно сравняване на всички размери,открих проблема и ти го споделям, вече ти си решаваш какво да правиш Редактирано 7 Септември 2017 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 19 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2020 Здравейте, Реално какъв е бил проблема? Защо с оригиналната помпа, са блокирали спирачките (задно ляво и предно дясно) има сходен проблем и мисля да я подкарам с кирката вече, че ми писна. Колата е а4б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване