krolp Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 (Редактирано) Здравейте.Имам проблем с перката на радиатора.Включва се на изгасен двигател,не съм сигурен коя точно,мисля че и двете въртят и то на максимални обороти. Вярно сега е жега,но колата /Б6 2.0 ALT/ я имам от 2 години и никога досега не се е случвало нещо подобно.Минавам 1-2км и паркирам до магазина и след 3-5 мин. перката включва и върти на максимум,понякога спира за малко и после пак тръгва да върти.Случвало се е и вечерта когато не е изобщо горещо.Смених датчика на охлаждащата течност,няма резултат.Не знам дали има значение марка и цена беше към 12-13лв.Термостата е BEHR сменян преди 5-6 месеца.Колата загрява на 95 градуса. Като изключа перката от нейния кабел спира,но като включа кабелите и пак тръгва да върти и ми събаря акумулатора. Точно преди да се появи този проблем ми сменяха реле-генератор на алтернатора,понеже не ми зареждаше акумулатора и майстора каза,че "пуснал кабел от някъде за не знам си къде,понеже не дозареждал акумулатора".Възможно ли е да са оа*али работата в сервиза? П.С. Отчаян съм! Вече ме еб*ват да я снимам и в Мобиле.БГ Редактирано 17 Септември 2017 от krolp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Преди 8 часа, krolp написа: ................... "пуснал кабел от някъде за не знам си къде,понеже не дозареждал акумулатора"...........са оа*али работата в сервиза..................... дублирали са ти масата вероятно, лошо няма, въпроса е как и с какво са го направили. За оа*ването как мислиш, има ли връзка със скорошния ремонт, връщай я на еладжията да си оправи бакиите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Отвори си кутията на компютъра и виж има ли вода или дали е имало вода. Ако е да, чистиш калта, отваряш реле 219 и вътре го чистиш от калта също. Ако е ръждясало, направо го сменяш. Аз съм със същия двигятел, случвало ми се е два пъти този проблем, винаги е било вода в кутията. Или по-точно, когато водата се изпари о въпросното реле се нагнете с кал и ръжда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 18 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Много благодаря за отговорите,при първа възможност ще проверя ecu-то и това реле и ще пиша дали е там проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 3 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 (Редактирано) Проблема е решен с почистване на релето с wd-40,ситна шкурка и контактен спрей.Вече почти две седмици перката не се е включвала както преди на изгасен двигател.Под компютъра пластмасата беше ръждива както и самото реле и клемите.Мислех да го сменям,но навсякъде по магазините намирам само оригинално за около 65-70лв. и се отказах.Ако пак ми направи номер ще го сменя.Прилагам и няколко снимки.Благодаря на включилите се в темата Редактирано 3 Октомври 2017 от krolp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 а разглоби ли го? Вътре също трябва да се изчисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Интересното е,че 2-3 седмици нямах проблеми и изведнъж пак започна да върти и да събаря акумулатора.Тия дни беше дъждовно,вътре кутията точно под релето беше пълна с вода,направо се чудя как се е събрала толкова от един дъжд.Пробих дупка за да изтече,понеже няма как иначе да бръкна и да подсуша хубаво.Вътре релето беше ръждиво и имаше една много ръждясала пружинка,която се беше откачила и дрънчеше,предполагам заради нея вече не работи както трябва.Ще купя ново и ще го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Задължително ново, като прегледай клемите на леглото на релето, защото ако и те са изгнили, или кабелите след това, ще имаш отново проблеми. А вода влиза там от неправилно затворен капак на кутията на компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Звъня наред на по-известните магазини за авточасти и навсякъде или го нямат това реле или имат само оригинално на цена 65+ лв. Предложете къде да търся.Има два сайта,които няма да споменавам да не излезе,че е реклама където го има релето марка VEMO за 30лв.,НО доставката е 20лв. Btw,какво ще стане ако карам на изключена от кабелите под капака перка? Ще прегрея ли двигателя? Между другото,стрелката за температурата ми не помръдва от 50 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Вероятно ще прегрее. Търси релето от морга. Аз го взех за 15 лв от Спас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Интересно ми е, тия 65 левчета толкова ли са непосилни за собственик на Ауди А4 В6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 (Редактирано) Извинявай,пропуснал съм да се отчета колко левчета/в хиляди/ до момента съм оставил за ремонти и обслужване на тая кола за двете години откакто съм "горд" собственик. И за да ти отговоря конкретно,ДА много са. Освен ако нямаш конкретно решение на питането ми моля те пропусни темата ми с пренебрежително-подигравателния си коментар. Все пак аз си решавам какво да си сложа в колата и за колко пари. Редактирано 12 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 И от тая криворазбрана "гордост", пестиш от такъв важен за двигателя датчик, с потенциално гигантски постразходи, ако евтиния/моргаджийския даде фира......, по-добре се отърви от явно некачествената марка, в това няма нищо пренебрежително-подигравателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Не знам къде прочете,че търся реле от морга.Поправи ме ако бъркам,VEMO афтърмаркет боклуци ли правят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Една елементарна логическа задачка: въпросното автърмаркет ВЕМО с голяма въпросителна към качеството на продуктите си, идва при теб на 50 лв., а "скъпият" оригинал с едни 15 лв. отгоре. Какъв е избора накрая? При положение, че с годините модерните двигатели неведнъж са доказвали нуждата си от оригинална сензорна и командна електроника, все още има неразбрали, непрочели и непопитали, но пък иначе докачливи люде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 Нико, а какво влияе на това реле, за добра или лоша работа, ако то не е наводнявано? Най-вече да обясниш, какви са тия потенциално гигантски постразходи, защото аз съм с моргаджийско реле и искам да знам какво може да се случи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 Вероятно личният ти опит говори в случая, но не си нито първия, нито ще си последния в този конкретно форум. Иначе Светльо, както поетично се изрази лошданчо малко по-рано, ако оригиналното ти, но вече възрастно(съответно рисково) моргаджийско реле сдаде багажа и без да се усетиш прегрееш мотора(а такива пропуски се случват и на най-внимателните), то разходите по ремонта ще те разтърсят душевно. И не само. Но пък от друга страна, както се изразява мъдро автора, всеки има правото .да си подържа колата и харчи (пести) парите си, както тоѝ самият намери за удачно. Тук всички сме съгласни мисля. Никой не е длъжен да слуша съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Нико, това реле управлява бубините, до колкото знам, каква му е връзката с прегряването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kristian2367 Публикувано 13 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2022 Колеги помагаите след силните дъждове тези дни започнаха да ме цакат перките колата е загасена и след 1 2 мин се вклучват перките и неспират на Вагкома и обд2 то не записва грешки от какво може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2022 Залепило реле на перките или самото им управление ако се е намокрило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване