Jump to content

Audi A6 FSI - Моля за съвет при покупка


Recommended Posts

Здравейте,

 

искам да си купя Audi межу 2006 и 2008/2009 г. (реална) , бензинов двигател, имам интерс към една от обявите това е линка към нея: https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61. (ценанта ще се коментира разбира се)

 

Искам предварително да се извиня за мoже би глупавите въпроси, но съм малко лаик в модификациите на Audi. 

Въпроите ми са:

1, Товали е Audi A6 (4F; C6)?

2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?

3. За  колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос  в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година.

4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична)

5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той?

6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....)

 

Искам предварително да благодаря на всички, които отговорят на въпросите ми и съм сигурен, че ще ми е от полза!

(бил съм член на този форум преди 10 г. и със се опитвал да помогна от моя личен опит, доколкото мога)

 

Моля ви да не говорим за дизелови двигатели( достачно се начетох във форума за и против бензин/дизел). Не че имам против дизела, но пък там съм още по зле.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

Доколкото си спомням повечето бензинови мотори бяха придружени с Multitronic автомат, а на тях мисля, че им се разболяваха мозъците, така че не знам дали е удачно. 

Този мотор е с турбо, да. Харчи масло колкото всяка бензинова кола с турбо.

Ако е с фабричен дефект, някакси до 190 000-то му километра не трябва ли да е решен ? :)

Не е задължително да правиш основен ремонт, един приятел има кола с този мотор и 50 000 км не му е сменял нищо, освен обслужвания и консумативи. Всичко е до кола.

 

 

П.С Като гледам този салон е доста голям, а големите салони са започнали да ги следят и глобяват за грешна информация на обявите. Най-вероятно това обаче е датата на първа регистрация, а не датата на производство.

П.С 2 Ако четеш по форумите за всеки мотор, модел и кутия, никога няма да си купиш кола, защото няма двигател, който да е ненаплют, независимо от марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с ръчна кутия,2.0 TFSI BPJ мотор,125 kw.

Няма проблем с висок разход на масло.Мотора е с ангренажен ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Glavanizer

 

 Благодаря ти за меннието колега, и информацията. Тоест това е модифиакация  4F; C6)?

 

Колкото до това, че всичко си е до колата (подръжка, ремонти, километри .........) съм абсолютно съгласен с теб. Чист късмет :)

Напълно съм наясно, че това е кола внесена с незнайно колко проблема и оправяна/ дооправяна тук. Виждал съм с очита си как и в какво съсояние пристигат колите в Бълагария (включително и със скоростни кутии в багажниците .........). Тук ги "оправят" , досглобяват, прбоядисват/пастират, изчистват, напудрят и айде .....Както и да е толкова можем да си позволим, това караме.:steinigung:

Обръщам се тук за мнение, защото има хора които повече разбират от мен.

 

Много се съмнявам, че колата е на 191 000 км, според мен е на около 300 000 км (+- 20 000 км.). Дали му е оправен фабричния дефект също силно се съмянвам, най-вероятно това е една от основните причини да е се появила в България на пазара:)

Притеснява ме (след четенето в този форум), че  в момента в който и сменя маслото , (което ще направя веднага след покупката, заедно със смяната на андренаж, ролки, ремък, филтри) ще константирам, че харчи 1л. масло на 200 км и ще трябва да правя основен ремонт за 4000 лв, което е извън моите възможности, време, а и разбирания.

 

Тоест според теб това е кола 2006г, като и аз си мислех и е TFSI?

Преди 1 час, Glavanizer написа:

П.С Като гледам този салон е доста голям, а големите салони са започнали да ги следят и глобяват за грешна информация на обявите. Най-вероятно това обаче е датата на първа регистрация, а не датата на производство.

Извинявай, но ако те разбирам искаш да кажеш , че с този салон наистина е година на производство 2006/2007 или искаш да кажеш, че лъжат и са монтирали този салон  тук за заблуда на купувача:nixweiss:?

Преди 1 час, Glavanizer написа:

П.С 2 Ако четеш по форумите за всеки мотор, модел и кутия, никога няма да си купиш кола, защото няма двигател, който да е ненаплют, независимо от марката.

До преди 8 г. карах Audi B4 ( бях изключително доволен от нея), до преди една седмица карах Mercedes C-180 (отново бях изключително доволен, но много ми липсваше динамиката). Преди да купя  Mercedesa , исках да си купя A4(преди 8 години), но коментарите и информацията относно "слабото" предно окачване за нашите пътища и скъпата  подръжка на предното окачване ме отказаха и се сдобих с с Мерцедес. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До tonko2.0T.

Преди 1 час, tonko2.0T написа:

Колата е с ръчна кутия,2.0 TFSI BPJ мотор,125 kw.

Няма проблем с висок разход на масло.Мотора е с ангренажен ремък.

Благодаря за информацията!

Тоест при тази модификация и този тип двигател проблема е решен?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло.

Все пак е двигател с принудително пълнене и е нормално да има минимален разход на масло.Но ако се стигне примерно до литър на 1000 км.е проблем.

Явно си чел и визираш следващите мотори FSI от серията EA888.При тях е малко по-друга работата с маслото.

Относно конкретната обява за А6 4F,не е лоша на снимки,ръчна кутия.Абстрахираш се от изминатия пробег,отиваш на място,гледаш.Ако я харесаш,писали са преглед в сервиз.Карате я там,преглед.Накрая решаваш,плащаш и си тръгваш с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Scorpio13 написа:

До Glavanizer

 

 

 

Много се съмнявам, че колата е на 191 000 км, според мен е на около 300 000 км (+- 20 000 км.). Дали му е оправен фабричния дефект също силно се съмянвам, най-вероятно това е една от основните причини да е се появила в България на пазара:)

Притеснява ме (след четенето в този форум), че  в момента в който и сменя маслото , (което ще направя веднага след покупката, заедно със смяната на андренаж, ролки, ремък, филтри) ще константирам, че харчи 1л. масло на 200 км и ще трябва да правя основен ремонт за 4000 лв, което е извън моите възможности, време, а и разбирания.

 

Тоест според теб това е кола 2006г, като и аз си мислех и е TFSI?

Извинявай, но ако те разбирам искаш да кажеш , че с този салон наистина е година на производство 2006/2007 или искаш да кажеш, че лъжат и са монтирали този салон  тук за заблуда на купувача:nixweiss:?

 

 

1. Това е бензинова кола, не е 3.0 TDI да е пукнато от каране. Не може всички до една коли в България да са на 400000 км, както си мислят всички хора. 

2. Искам да кажа, че автосалона, а не салона на колата е голям. По големите автосалони обикалят разни комисии и проверяват за достоверността на обявите. Мисля, че ги глобяваха 100 лева на кола с грешна година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, tonko2.0T said:

Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло.

Все пак е двигател с принудително пълнене и е нормално да има минимален разход на масло.Но ако се стигне примерно до литър на 1000 км.е проблем.

Явно си чел и визираш следващите мотори FSI от серията EA888.При тях е малко по-друга работата с маслото.

Относно конкретната обява за А6 4F,не е лоша на снимки,ръчна кутия.Абстрахираш се от изминатия пробег,отиваш на място,гледаш.Ако я харесаш,писали са преглед в сервиз.Карате я там,преглед.Накрая решаваш,плащаш и си тръгваш с нея.

 

 

Колега имаше такова 4Ф със сервизна история, вземано от Порше и прави мотор, защото гореше сума ти масло. Може неговата да е имала драма ама не е за подценяване този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До robobug

 

Здравей, колега,

Какво имаш в предвид с това "глупости" ? За кое мнение е насочено, че нешо загубих нишката?

 

За това, че този двигател няма този фабричен проблем със сегментите?

Преди 15 часа, tonko2.0T написа:

Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло.

 

До tonko2.0ТGlavanizer и DJANO

 

Благодаря Ви за мненията и информацията!

 

Колеги, а как е окачването на това Audi, скъпо ли е за подръжка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че с. Труд се слави като най-голямата сбирщина на скрап в България. Редом с Дупница и Горубляне. За тези места ти трябват не 2, ами 6 очи за избирането на кола ... и пак може да не са ти достатъчни.

 

Мой колега изкара преди време кола от Дупница, която не успя да стигне до София - хвърли турбината още по пътя. Друг остана между София и Варна, заради алтернатор - тоя път от Горубляне. Но това са частни случаи и не може само по тях да се изгради едно мнение за дадено място, но всеобщо е известно, че на тези места трябва да се внимава изключително много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 3.0 ТСИ е бензиновият мотор за тази кола. Тежичка е. 

Иначе и тук окачването е алуминиево, както при Б5, но в премиума вече всичко е така.

По принцип в годините в които излезе модела се лансираше и развиваше дизела, не знам дали няма по-добър вариант с дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

за Горубляне и Дупница съм наясно ( или поне так си мисля) и всички са наясно, че купуват възможно най-евтините "коли" от Германия, Италия, Швецария и т.н. Там хората се на "идиоти" и не продват колите си ей така, щот им е кеф или защото са милионери(милионерите просто не карат такива коли и да съм  са по точен не Ги возят в такива коли).  Под "евтини" коли разбирайте такива (в най-добрия случай) , на които подръжката, ремонта, данъци и застраховки, технически прегледи .....не отговартя на възможностите им и на алтерантивити в съответната държава към момента. Просто въпрос на сметка. И те си я правят много добре. Тук още много мога да пиша по този въпрос. Запaзените и хубави автомобили  се продават в автосалони (виждал съм ги с очите си) , коли преминали техните техически прегледи и цените им нямат нищо общо с тези в България, та дори и с тези в moblile. de, но не това е темата.

На Горубляне и Дупница ми е ясно, че превят разни сглобки, пребоядисване, пудрене и т.н. , предполагма, че е и в с. Труд е така. Просто са си организирали манифуктара покрай всички автокъщи в района , но както писах и вече,  това можем да си позволим това караме.

Мога да Ви опиша и пресен случай с(мен на Горубляне с "автоджмабазите"(нали гледам за кола), но пак не е в темата.

 

Това за което е питам и искам помощ и информация е:

1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? -   https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61.

2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?- Тук само  tonko 2.0 T  е дал категорично и ясно мнение по въроса "Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло" за което му благодаря!, моля за още мнения!!!!!

3. За  колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос  в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година.

4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична)

5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той?

6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....)

 

Смятам, че моите въпроси са резонни, правилно зададени и най важното, ще дадат информация за всички, които са се ориентирали към покупка на Audi А6 FSI - бензин между 2006-2008/2009 г.

Не питам за дизели.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го написа този роман?

Такава огромна кола само на предно не е добра идея.

Ето това са двигателите за този модел https://www.autoevolution.com/cars/audi-a6-2005.html#aeng_audi-a6-2005-20-tfsi

Харесай си някой друг модел на АУДИ или следващата генерация - лично мнение ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, Scorpio13 said:

Смятам, че моите въпроси са резонни, правилно зададени

това не са въпроси, а констатации....за какви проблеми питаш? 

 

Отдели си половин час и прочети. Всичко възможно е написано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До МММ1,

 

Здравей,

повярвай ми и на мен не ми се пише такивава "романи" :hilezh:, но виждам , че темата се измества към общо известни факти за бъгларските атоджамбази и автокъщи-автоморги, затова се опитвам да я върна към моите конкретни въпроси за конкретната кола за помощ и съдействие.

Напълно съм съгласен с теб, че има и по-големи двигатели и по-добри модификации и за quatro- то. Но това мога да си позволя , това ми е бюджета. 

И на мен си кара S8 quatro, 2016 g, s-tronik, mutitronik, tiptronik, quarto, full extry и не знам какво си още за,  които дори и нямам представa, какво означават:flehan:, a камоли какво правят. А да знеш кави видях днес на авосолана в София !!!!!! :flehan:

 

Колата която си посочил е супер, ENGINE SPECIFICATIONS  –  2.0 TFSI 6MT (170 HP) C6 -quatro производство 2005-2008 г. (извинявай за тъпия въпрос, ама не ли същата модификация , като в обявата за която питам(освен, че не е куатро и не е автоматик)?

https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61.

 

 Пак казвам, нъпълно съм объркан в тези модификации на Audi. Затови първия ми въпрос в началото на темата е

1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? (колата от обявата) ако, не коя е тази модифиакация?

Втори въпрос 

2. Това ли е двигателя (за колата от обявата е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До robobug

 

Здравей, 

 

извинявай, но питам съвсем конкретно:

1, Товали е Audi A6 (4F; C6)? -   колата от обявата                                                                                                            https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11505850775374190&page=1&searchres=2454gd61.

ДА/НЕ и ако не е каква е точната модификация и двигател?

2. Това ли е двигателя (по обява е 2007 г, 2000 cb, 170 коня , FSI ,не знам не трябвали да е TFSI ??? и предполагам , че колата е 2006 г. реално до колкото познавам обявите на автоджамбазите на Горубляне) , който както четох тук във форума за който се пише, че е " маслояд" - този който е сфабричен дефект със сегментите и единствания начин за разрешаването му е първоначална инвестиция след покупката от около 4000 лв. за резрешването на този проблем?- Тук само  tonko 2.0 T  е дал категорично и ясно мнение по въроса "Мотора е FSI с турбо от серията EA113,демек от първите ФСИ-та.Няма изразен голям проблем с харченето на масло" за което му благодаря!, моля за още мнения!!!!! - 

3. За  колко разход на масло на 1000 или 5000 км приблизително става на въпрос  в градско каране ( София) и възможно ли е да се кара без този основен ремонт на сегментите и без това да предизвика много сереиозен проблем на двигателя при редовна смяна на малото на всеки 10000 км и/ или на всяка година.

4. Освен този проблем имали друг сериозен пробем, който може да очаквам (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....) ? (принципно предпочитам автоматична)

5. Имали модификация на бензинов двигател в годините ( 2005-2008 г. реални) , който да не е стози проблем (2,4, 3,2......) И кой е той?

6. Какви други сериозни проблеми може да очаквам от препоръчният от вас двигател/модификация (скоростна кутия в случай, че е автоматична или в случай , че ръчна, окачване....)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До  robobug ,

 

а също и достатъчно четох във форума , но това не дава отговор на въпросите ми. Всички теми се завъртат до за или против бензин/дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- по т.1, Да, това е Audi A6 4F (точният модел е А6 - C6,4F)

- по т.2. Двигателят е 2.0T FSI, engine type ЕА113, като в A6 - C6,4F се вграждат следните два двигателя: engine code BPJ; BYK - и двата са турбо-двигатели с директно впръскване и 170к.с., и двата двигателя се монтират от началато до краят на производство на модела.

- по останалите точки - въпросите са резонни, но са много общо зададени.

 

Кучето е заровено в темата с поддръжката, ако има доказателства, че е имало такава, а и е била осъществяване на време - изненади не би трябвало да има. 

Този двигател има проблем с образуването на нагар, от което може да има разход на масло, както и други съпътстващи проблеми.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...