GalinGitsov Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Здравей,искам да попитам за един проблем,може би случвал се и при други хора,не иска да отключи от дистанцонното,изобщо не реагира,,,на таблото светят лампите за abs,акумолатора и още други,а бравата й е сменяна явно и нестава с ключа....някакви идеи от каде може да е проблема Редактирано 30 Октомври 2017 от GalinGitsov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Купи си нов акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalinGitsov Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Дам,но колата не беше карана 12 дена,запали си без проблем,в21ч съм я оставил и в 6ч. Тази сутрин е така,за 9часа да е заминал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Отвори багажника с ключа, откачи акумулатора за 1 минута и пак го закачи. Ако се оправи значи заключващия механизъм на волана дава фира. Подмяната с нов е много скъпа, правят ги, но не знам ефекта какъв е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Дистанционното има ли общо с кормилната колона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Сродни душички сме, карам я без да вадя ключа... Ей така за едното градско, колкото да врътна две три гуми.. положението е плачевно Редактирано 30 Октомври 2017 от RogerSanchez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Хора, отидете си го оправете това, да кажем тук: http://www.keyplus.bg/ Ще ви вземат парички, но няма да се молите всеки път да се извади ключа. @GalinGitsov: да не би да нямаш батерия? От дистанционното не става, а хардуерно като шибнеш ключа - става ли? След това дава ли контакт и пали ли или таблото седи тъмно, все едно няма контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Доста неприятна ситуация.Освен да викаш ключар за да ти отвори колата друг вариянт не виждам.От там нататък мериш токовите и ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 11.7 волта, бива ли? Или по - скоро ампеража е в главните роли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 11.7 волта е малко слабичко колега, нещо около 12.5 - 12.7 е по-добре да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Преди 1 час, trackersoft написа: 11.7 волта е малко слабичко колега, нещо около 12.5 - 12.7 е по-добре да е Ми то тоя акумулатор е заводския? 11 годишен... Вече му е време за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Колега, отдавна е трябвало да го смениш моя го смених като стана на 9години, сдаде багажа внезапно. Особено сега зимата наближава, нов оригинален е 450 лв. ама се намират и заместители двойно по-евтинко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Като ключа не иска да се извади, се маха пепелника, бърка се с нещо като химикалка в отвора и ключа се вади. Тази "скрита екстра" преди да я открия ходих с 2 ключа в мен. Работи винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Хаха, ех, тези акумулатори "само" по 11 години ли карат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Това е грешка от завода, не са такива хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Да, инженерът на този акумулатор още копае с голи ръце олово в някоя мина край Дортмунд... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 (Редактирано) Без да се обиждаш ама ти знаеш ли колко изкарва един нормален акумулатор . 3-5 години . Този благодарение на контролиран заряд и разряд докарва 10+ . 10 Години е максимум за оловна технология то и за LIon е същото поне за сега P.s И аз съм с оригиналния и май скоро ще ме зарадва хахаа Редактирано 31 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 То е ясно това. Ние точно обратното се шегуваме, че със сигурност си скубят косите, че не са ти продали още 1-2 акумулатора за 11 години и че такава дълготранйност със сигурност не е предвидена от производителя. Той мечтае след петата година да започнеш да подменяш всичко наред, за да имат не знам колко милиарда печалба скоро четох. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Според мене голяма роля играе също и това, че е в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 @ivo.petkov: няма от какво да се обиждам! ние често се шегуваме така с @mshbul, за програмираното остаряване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Всъщност знаят за 10 години от там на татък колкото те изкара е на късмет , Батериите на UPS висок клас са с 10 години + гаранция за експлоатация. Те затова и цената на тези акумулатори е по 2 . дали два по 5 или един на 10 :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 На 2 юпс-а APC смених акумулаторите на около 2 години, точно беше свършила гаранцията. То най-китайските ще изкарат повече. на единия преди няколко седмици и видях, че от първия едната свалена и все още здрава съм я местил във втория, и сега вече и на втория юпс смених и 2-те. А преди съм имал АПС-а които изкарват по 7-8 години. Ако и с колите така е станало за какво са ни нови коли! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 (Редактирано) APC са повече за домашно въпреки , че претендират за друг клас . Редактирано 1 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване