Jump to content

Замяна на оригинални 35w ксенон с 55w А4B6


autorazsipnik

Recommended Posts

Мен предимно ме интересува,кое е по-практично и издръжливо във времето.С фолиото нещата си ги представям така,че при евентуална повреда на самото фолио,то се сменя като консуматив,като не изключвам варианта да съм в грешка.За керамиката и тефлоновото покритие,няма да е лошо да споделиш,поне за мен са непознати като начини да си защитим фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В една безумна песен се пееше "се тая брат"

 

Тефлоново покритие или сякакъв друг вид "sealent" създава защитен слой, който с времето пада. Има покрития, на които им дават 12 месеца издържливост и гаранция. Аз лично ползвам такова като запечатвам фарове на клиенти, но и там има много условия. Ако колата се мие по 2 пъти в седмицата с безконтактно след 2 месеца няма да има и помен от покритието. Идеята е да се мие с правилните продукти не около 2 пъти в месеца или 24-30 измивания на година. Това покритие пази от мърсотия и дребни прашинки, но от голяма драскотина не пази.

 

Лакът ако е хубав и правилно нанесен може да държи и години. Лакът оригиналния е UV устойчив и на някои фарове керамичен. Затова цялата кола ако се мие на четки за 2 години става матова, а фаровете не, защото лакът им е различен. Ако не се премахне добре стария лак и не се подготви фара до 1200 шкурка, защото под 1200 се виждат следите от шкурката, то няма смисъл да се пръска с лак. Бели се лак не само от фарове, но и от детайли, когато един детайл не е добре подготвен.

 

Фолиото не е нещо магическо. Има т.н. self headling винили, които при дребни драскотинки след нагряване със сешоар или пистолет за горещ въздух изправят дребните драскотинки. Нещо голямо и дълбоко наранило фолиото няма как да бъде изправено така. Фолиот след 3 години ще е събрало доволно драскотини, за да искате да го смените. Зависи и колко се кара колата де. Ние в семейството имаме една кола, която за 2 години мина под 15 000км, така че там фолиото си седи почти като ново. Важното при фолиото е на мивките да не навират водоструйката по ръбчетата, за да не го надигнат. Аз този проблем го нямам - мия си сам колите.

 

Карамиката е по-високия левъл на лака. Реално всичко, което сте гледали по клипчета си важи за керамиката. Когато е нанесена с пистолет и печена. Цената на никой няма да му хареса. Керамиките за намазване тип вакса или гореописаното тефлоново покритие също си имат срокове, като техния е малко по-дълъг спрямо т.н. sealent.

 

И накрая - ако един фар е добре полиран, той повече няма да пожълтее. Защо? Защото жълтее лака. Когато лакът е премахнат няма какво да жълтее и пластмасата матира просто с времето. Реално след 1 година след полиране фарът трябва да е станал малко по-мътен, но вече няма лак за сваляне и няма нужда от ново жулене със шкурки и само с абразивна и финиш паста може да му се върне блясъка, така че всеки сам си преценява какво иска да прави с фаровете си. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за хвърлената светлина по темата.Винаги съм си мислил,че нелакирания фар потъмнява,понеже голата пластмаса не е устойчива на УВ лъчи,но явно съм живял в заблуда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, ShoxXx написа:

В една безумна песен се пееше "се тая брат"

 

Тефлоново покритие или сякакъв друг вид "sealent" създава защитен слой, който с времето пада. Има покрития, на които им дават 12 месеца издържливост и гаранция. Аз лично ползвам такова като запечатвам фарове на клиенти, но и там има много условия. Ако колата се мие по 2 пъти в седмицата с безконтактно след 2 месеца няма да има и помен от покритието. Идеята е да се мие с правилните продукти не около 2 пъти в месеца или 24-30 измивания на година. Това покритие пази от мърсотия и дребни прашинки, но от голяма драскотина не пази.

 

Лакът ако е хубав и правилно нанесен може да държи и години. Лакът оригиналния е UV устойчив и на някои фарове керамичен. Затова цялата кола ако се мие на четки за 2 години става матова, а фаровете не, защото лакът им е различен. Ако не се премахне добре стария лак и не се подготви фара до 1200 шкурка, защото под 1200 се виждат следите от шкурката, то няма смисъл да се пръска с лак. Бели се лак не само от фарове, но и от детайли, когато един детайл не е добре подготвен.

 

Фолиото не е нещо магическо. Има т.н. self headling винили, които при дребни драскотинки след нагряване със сешоар или пистолет за горещ въздух изправят дребните драскотинки. Нещо голямо и дълбоко наранило фолиото няма как да бъде изправено така. Фолиот след 3 години ще е събрало доволно драскотини, за да искате да го смените. Зависи и колко се кара колата де. Ние в семейството имаме една кола, която за 2 години мина под 15 000км, така че там фолиото си седи почти като ново. Важното при фолиото е на мивките да не навират водоструйката по ръбчетата, за да не го надигнат. Аз този проблем го нямам - мия си сам колите.

 

Карамиката е по-високия левъл на лака. Реално всичко, което сте гледали по клипчета си важи за керамиката. Когато е нанесена с пистолет и печена. Цената на никой няма да му хареса. Керамиките за намазване тип вакса или гореописаното тефлоново покритие също си имат срокове, като техния е малко по-дълъг спрямо т.н. sealent.

 

И накрая - ако един фар е добре полиран, той повече няма да пожълтее. Защо? Защото жълтее лака. Когато лакът е премахнат няма какво да жълтее и пластмасата матира просто с времето. Реално след 1 година след полиране фарът трябва да е станал малко по-мътен, но вече няма лак за сваляне и няма нужда от ново жулене със шкурки и само с абразивна и финиш паста може да му се върне блясъка, така че всеки сам си преценява какво иска да прави с фаровете си. 

Инфото е много полезно,искам само да попитам ,горенаписаното се отнася за външно полиране на пластмасата или греша,защото аз моите ги полирах със кита на 3М,има 2 номера шкурки,едната е 1200,и накрая с пастата,ама не съм сигурен дали има голям ефект с пръсти като пипам е много гладко,но визуално пак се виждат леки драскотини,незнам може аз да не съм го направил както трябва,и другото което искам да попитам на десният фар не виждам фокуса на св.лъч ,на какво може да се дължи,фара съм го ”къпал” с дестилирана вода с малко спирт и после обилно само с дист. вода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Passi написа:

А колко всъщност излиза рециклирането на фаровете ...?

 

Разглобяване на фара - безплатно в домашни условия

Рециклиране на рефлектора на прожектора - 18.00 лв/брой ( за ламаринен рефлектор, без транспортните разходи до Стрелча )

Почистване - безплатно в домашни условия

Сглобяване - 12.00 лева за битумно лепило за фарове

Полиране и фолиране на "стъклото" на фара - от 30.00 до 200.00 лв/бр ( зависи от материалите )

Настройка фарове - според зависи ( от 5.00 до 15.00 лв или безплатно )

 

Единственото условие е да не си с две леви ръце заврени в седалището ( това не е лично към теб, а по принцип ).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.На мен по скоро питането ми беше към хората извършващи такива услуги.Закарвам колата със примерно 100-200-300лв и след 2 дни си взимам с направени фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какви клиенти ще им коства.Казват струва 100лв на фар и на който му харесва прави.Винаги съм се чудил каква е логиката да отговаряш но 20-30-50 човека на ЛС вместо да отговориш 1 път в темата :gruebel: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, KCV написа:

 

Разглобяване на фара - безплатно в домашни условия

 

Е те тоА тънък момент ако ми го покажеш на оригиналното Валео на В5(че и 6), направо ти създавам култ към ЛичносттА!:lol:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно цени: има много голяма разлика между един и друг фар и какво точно ще се прави в него и с него, така че цялото това инфо затова минава на лични. Преди време имаше един друг във форума, който в една теба обиждаше и напираше да кажа цена за В6, защото искал точно при мен да си направи фаровете. След като ми писна и написах цената във форума, след два дни в едно друго мнение, в друга тема човека препоръча на друг форумник да си направи фаровете на друго място. Е за да се избегнат тия дребни проблеми и аз предпочитам на лично.

 

Слагането на фар във фурната е меко казано престъпление. 

 

В Стрелча за 18лв могат само да ти се изсмеят за един рефлектор.

 

Ама така като гледам колегата е подхванал темата, оставям нещата в негови ръце. Безплатни съвети имам от тук до Пловдив и обратно.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, Passi said:

Е какви клиенти ще им коства.Казват струва 100лв на фар и на който му харесва прави.Винаги съм се чудил каква е логиката да отговаряш но 20-30-50 човека на ЛС вместо да отговориш 1 път в темата :gruebel: 

 

Логиката Деспасито е, че като напишеш, че цената за фарове на Lancia Lybra е Х пари и утре ше дойде някой със завиващите фарове на Кайен и ше каже, аз знам, че ги правиш за Х пари. Е тва е логиката. Преди време слагах angel eyes на една 159-тка и в Алфа форума ме пита един колко струват ринговете и аз му казах, че са към X лв с гаранцията. Е същия тоя човек каза, че е говорил с мен и пълно рециклиране и полиране и рингове струват X лв. Ся разбирате ли що се предпочита тва лично съобщение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, ShoxXx написа:

В Стрелча за 18лв могат само да ти се изсмеят за един рефлектор.

 

Колко си сигурен в думите си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, vladimir7979 said:

Инфото е много полезно,искам само да попитам ,горенаписаното се отнася за външно полиране на пластмасата или греша,защото аз моите ги полирах със кита на 3М,има 2 номера шкурки,едната е 1200,и накрая с пастата,ама не съм сигурен дали има голям ефект с пръсти като пипам е много гладко,но визуално пак се виждат леки драскотини,незнам може аз да не съм го направил както трябва,и другото което искам да попитам на десният фар не виждам фокуса на св.лъч ,на какво може да се дължи,фара съм го ”къпал” с дестилирана вода с малко спирт и после обилно само с дист. вода

 

На 3М кита има много малко шкурки и малко паста. 

 

Относно какво си правил вътре, никой не може да знае дали не е заминало цялото покритие на рефлектора зад лупата. По принцип едно от първите неща при липса на фокус е да се види дали крушката е добре сложена, а не е поставена на криво, защото целия фокус заминава.

Just now, KCV said:

 

Колко си сигурен в думите си?

 

В безмислени полемики не ми се изпада. Ето ти телефон на Еветлак, имаш минути предполагам, звънни и питай  0887656515.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, ShoxXx написа:

 

...

 

В безмислени полемики не ми се изпада. Ето ти телефон на Еветлак, имаш минути предполагам, звънни и питай  0887656515.

 

Вярно съм се объркал, дейВа, не било 18.00 лв/бр, а 22.00 лв/бр, това е януари 2017г.

Освет инфлацията да станала огромна? :nixweiss:

 

9220669t.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от януари има промяна... ;)

 

Не казваш и че се чака две седмици

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ShoxXx написа:

 

На 3М кита има много малко шкурки и малко паста. 

 

Относно какво си правил вътре, никой не може да знае дали не е заминало цялото покритие на рефлектора зад лупата. По принцип едно от първите неща при липса на фокус е да се види дали крушката е добре сложена, а не е поставена на криво, защото целия фокус 

Наистина са малко шкурките ама него го хвалят наи-много,що се отнася до ”банята на фара”,нищо не се е променило във вътрешността на рефлекторите,поне този на дългите,за късите.незнам,не се вижда,даже бих казал една идея по чист фар,крушката няма как да се сложи на криво,отделно има и скоба която е притиска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, има! Виждал съм редовно на криво на ляво сложени крушки, виждал съм и крушки метнати вътре, без да се използват пружинките въобще. Колата има ли лупа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лупа,колата е Б6,незнам дали под”пружинки” имаш предвид скобите от закалена тел ама при мен са си на място,реглажите работят но този който е за наляво и надясно не мога да го разбера как работи,вижда се че се мести вътре  но като гледам светлината отвън нищо не се променя,това важи и за левият

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте отново,

наканих се да монтирам единия прожектор преди седмица.Подмениих само левия фар,че монтажа се оказа досаден и пипкав.Резултата не е точно според очакванията ми,но свети в пъти по-добре от изгорелите рефлектори.Засега ще кача само две снимки от телефона,че са ми под ръка:  23112017041.jpg23112017044.jpg

Само левия фар е нов.На 3-4 метра от стената се виждат и двата фара.На 6-7 коли разстояние от стената светлината от десния фар вече не се вижда.Очертанията на новия фар ги виждам по пътя през цялото време,дори по осветена улица.След монтажа трябваше да ги свалям надолу,защото бяха много вдигнати и заслепяваха.Старите фарове са били толкова слаби,че дори и вдигнати не пречеха на никой.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,този кит от началото на темата взех - "Mini D1S 3.0".Реже се малко от фара заради соленоида и малко от прожектора.Ако има plug&play кит взимайте от него по-добре.Аз не открих такъв за съжаление и за това се допитах до форума,но никой не даде идея.В сайта на моримото имаше прожектори за А6 и А8 ,но за А4 не.Планките с,които се захваща фара не бяха изчислени точно и се наложи да ги преправям.Лупата остана малко по-навътре от заводската и 3-5 мм по-надолу.Така ръба в предната част на фара правеше сянка пред колата.Не беше болка за умиралка,но исках да стане както трябва.Така изгубих още 3 часа да режа и дупча с дремел на батерия,дето спираше при най малкия натиск.Струваше си нервите все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...