Denis Uzun Публикувано 19 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2017 Здравейте, колеги наскоро си купих нов Акумулатор Варта Силвър 110 на 920 а за Ауди А6 4ф сутринта прави проблем при първо запалване,както си върти стартера рязко отказва мисля, че стартовият ток прави проблем,ако някои имал подобен случай, моля да пише. Акумулатора е на 2 седмици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2017 Като запали, забелязва ли се сивобял дим от ауспусите? Другият вариант - стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Uzun Публикувано 19 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2017 Не няма сивобял дим,провериха и стартера не е от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Виж клемите на кабелите, от към стартер и акумулатор да нямат окисляване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Uzun Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) Проверих няма,днеска прегледаха колата и ми казаха че акумулатора трябва да бъде AGM дали е така? Трябва ли Акумулатора да бъде VARTA SILVER AGM? Редактирано 21 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Каква точно е колата?Година,двигател и рама даже ако можеш да дадеш ще е полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Искат да ти вземат парите за агм. Нямаш старт/стоп система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Uzun Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Just now, nikolay80 написа: Каква точно е колата?Година,двигател и рама даже ако можеш да дадеш ще е полезно. Ауди А6 4ф 3.00тди 2006г Няма старт стоп система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 За старт стопа ясно.Не е задължително да има старт-стоп за да е с AGM оригинално.Но 2006 да е с AGM абсурд според мен.Във форума е пълно с коли с този мотор и такава година и не са с AGM-и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Uzun Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) С почти всички екстри е може би затова трябва да бъде AGM Редактирано 21 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) Колега, с почти всички екстри си става и нормален 110Ah акумулатор Редактирано 20 Ноември 2017 от trackersoft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Uzun Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) Замериха колата,замериха и акумулатора никаде няма проблем,сега времето застудя и този акумулатор не преди 1 минута, trackersoft написа: Колега, с почти всички екстри си става и нормален 110Ah акумулатор Колега незнам вече какво да правя,акумулатора е на 2 седмици Just now, Denis Uzun написа: Редактирано 20 Ноември 2017 от Denis Uzun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Uzun Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) Възможно ли е до сутринта или след няколко дни престои стартовият ток да умира? От самото начало нямаше проблем времето захладня температурите паднаха започна да прави проблем. С оригиналния акумулатор не съм имал проблеми. Какво да правя? Дали да сменя акумулатора отново? Дали да взема AGM акумулатор? video-1511199381.mp4 Редактирано 20 Ноември 2017 от Denis Uzun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Нали се правеше няква адаптация на вашите трактори като вземето нов акумулатор?И второто отиди в магазина и вземи друг акумулатор за 1-2 дена и виж дали ще прави така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Колега, няма такова нещо с падането за ден два. Ако колата е в ред и акумулатора не е съвсем умрял, без палене спокойно трябва да кара седмици. При мен даже след 3-4 седмици без палене си пали от раз. Зиме, лете, няма голяма разлика. Според мен при теб е възможно някаква утечка да има. Тука във форума имаше теми от колеги с подобен проблем. Много коварен проблем беше и трудно се засича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Uzun Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Just now, trackersoft написа: Колега, няма такова нещо с падането за ден два. Ако колата е в ред и акумулатора не е съвсем умрял, без палене спокойно трябва да кара седмици. При мен даже след 3-4 седмици без палене си пали от раз. Зиме, лете, няма голяма разлика. Според мен при теб е възможно някаква утечка да има. Тука във форума имаше теми от колеги с подобен проблем. Много коварен проблем беше и трудно се засича. Колега, От един и същ магазин вече вземам 2 акумулатор, 1 издържа 2 месеца смениха го и ми дадоха 2. Сега и втория прави същия проблем. Преди да дадат 2 акумулатор измериха за самоотечка и измериха заряда на колата, няма проблеми. Но, защо пак с 2 акумулатор се получава така? Съмняваме, че акумулаторите са застояли в някой склад, и затова е този проблем. Може би трябва да върна акумулатора, и да взема от друг магазин. До сега бях с оригиналния си акумулатор и нямаше никакви проблеми. За последно стария ми акумулатор направи същия проблем, но е нормално за 11 години. преди 35 минути, Denyo написа: Нали се правеше няква адаптация на вашите трактори като вземето нов акумулатор?И второто отиди в магазина и вземи друг акумулатор за 1-2 дена и виж дали ще прави така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Същият проблем го имам и аз, само където като падне тока и после почва, отново да върти и пали. Не мога да го намеря и аз проблема. Проверявах за отечка и няма. Някой беше споменал, че може да е от дюза, но не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Преди 2 часа, Denis Uzun написа: Възможно ли е до сутринта или след няколко дни престои стартовият ток да умира? От самото начало нямаше проблем времето захладня температурите паднаха започна да прави проблем. С оригиналния акумулатор не съм имал проблеми. Какво да правя? Дали да сменя акумулатора отново? Дали да взема AGM акумулатор? video-1511199381.mp4 Колега тва нещо, защо трака толкова? Акумулатора и моя светна индикацията днес. Ама си пали от ряз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Здравей , като я запили и поработи примерно 5 мин на място после пали ли нормално в рамките на час примерно ? Ако да може да е слаб акумулатора . Провери ли си кабелите , за лош контакт . .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ckkgk Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Колега провери за спукана клема на кабелите на акумулатора. Има един модел дето се пука и си я сваляш и слагаш и ако се не загледаш не се вижда. Научено по трудния начин. Навремето свалих сумати електрики, докато видя тази пуста клема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Стартер? И да не си за вериги, потропва си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Един да мери с уред директно на акумулатора , като ти прави парчета ако там не пада напрежението под 10 волта , проблема е 100% кабел , клеми .. ако пада вече е друго . .. стартер , някакви механични задържания и др. .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 В TecDoc-а излиза AGM за 4F и затова го дават по магазините така. Просто не се мисли понякога, а каквото даде каталога е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Той трябва да е AGM защото иначе се обезсмисля контролирането на зареждането и следене на консуматорите .. + това обикновените имат по малко цикли мисля , че бяха не повече от 50 -100 цикъла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Обикновения оригинален кара 7-8 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване