MAPTO7007 Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Не се карам,Вие съсипвате темата с глупости само,комфортно било,шестака,осмака незнам си какво си ... всеки път е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Ми това са фактите. Това че ти караш тръц не го прави автоматично най-хубавия мотор на света, нали знаеш? Шестака си има много предимства и определено е по-приятен за каране на всякакви скорости. Градско няма лаг и има сила в ниските обороти. Извънградско върви спокойно, не се напряга, не бучи и най-често има и по-дълги предавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Стига се карате, дизела е истината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Just now, sweetlioo написа: дизела е истината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoDinev Публикувано 27 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Малко ми омръзна да чета само.за 1.8т .... Няма да си взема тоя двигател не ми е интересен не е това, което искам затова ЧЕТЕТЕ какво съм написал по темата и какво ме интересува(към колегите, които развалиха темата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Е взимай 3.0 тогава. Друго смислено предложение в Ц5 няма. 2.7 е по-скъпо и проблемно, а 4.2 като мотор е хубав, но А6 с 4.2 има скъпи и редки части по купето. Челно стъкло е над 1000 лева, страничните не можеш да ги намериш, носачите и те са скъпи, мисля че и във фаровете имаше разлика спрямо нормалното А6. Отделно че ръчки с 4.2 почти няма, а автомата е мъртвец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Точно така, зимай тройката, не мисли въобще за 2.7Т. Гаден е моторът, проблемен, скъп и там каквото още се сетиш. Тия дето го караме сме мазохисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Във форума се продаваше скоро ц5 ръчка с 4.2. Но май беше правено, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Ако пусналия темата чете,което не ми се вярва щото стана бати спама...3.0I не съм имал,не мога да дам мнение, но определено съм за 2.7т 250, автомобила е супер приятен за каране с автомат , върви прилично ,разбира се това е едно голямо семейно комби и не е спортна бегачка така ,че не бива да се очаква някакво съпротивление 9ж като обслужване не е тежък, горе долу съвсем малко по от 1.8т жена ми есе с такава. Има някой неща който трябва да се имат предвид преди покупката ,вериги в главите, егт ,но не е болка за умиране, за мен големия проблем на тези коли е мега скапаните автомати, и въпреки ,че съм имал 10 аудита и сега имам 2 с ръка на сърцето твърдя ,че това са най скапаните автомати в света . Относно турбините ,аз неможах да ги гръмна тия тооооолкова трошливи турбини, разхода 19 20 градско , но като цяло автомобила предлага приятно и комфортно патуване на дълаг път, особено ако намериш екземпляр с фул екстри които работят. Пиздрави и весели празници Редактирано 28 Декември 2017 от M Petrow Грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Преди 15 часа, Audi_FeN_1 написа: Е взимай 3.0 тогава. Друго смислено предложение в Ц5 няма. 2.7 е по-скъпо и проблемно, а 4.2 като мотор е хубав, но А6 с 4.2 има скъпи и редки части по купето. Челно стъкло е над 1000 лева, страничните не можеш да ги намериш, носачите и те са скъпи, мисля че и във фаровете имаше разлика спрямо нормалното А6. Отделно че ръчки с 4.2 почти няма, а автомата е мъртвец. Челно стъкло започва от 230 лв за китаец, до около 750 за атермично Pilkington. Оригинално атермично само е 1300-1600 лв, в зависимост от отстъпката. Но да, различно е от всички други А6 и го няма навсякъде. Радиатора е скъп, калниците почти нямат намиране. Носачите никак не са скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 16 hours ago, nichirenshu said: Да, малко са ръчките на ц5 с 4.2 просто защото не съществуват. Иначе както Кучето иронично написа взимай 3.0, 2.7т е безсмислен мотор ако мислиш да го караш сток или нямаш дълбок джоб да се разправяш с проблемите му. 4.2 в це5 има ръчна кутия от завода в ес6, за А6 не знам. Ти си виден специалист, разбирач и капацитет по всичко, щом си казал нещо, гледаме да се съобразяваме и съгласяваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Такива не познавам, моето имаше проблеми и ги оправих след няколко месеца, три години го карах сток, една година с чип. Ако има такъв, дето го е карал 2-3 години в авариен режим, да си казва. Да не се окаже за пореден път, че си мислиш, че занаеш нещо, а то не е точно така? И не стигнахме до ес6, просто ти пишеш за пореден път с гъза си, че в це5 4.2 ръчка нямало, ес6, це5 ли е или не? Редактирано 28 Декември 2017 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Преди 1 час, nichirenshu написа: Ако тръгне се засилва е ясна бездънна яма дето грам не си заслужава, завършени проекти няма, всичко в даден момент се разпродава. Пишеш наизуст. Това, че не се пишат по форумите, не значи че няма. Аз имам завършен проект с 2.7 битурбо в Eс4 Б5. Колата стана брутална. А са де........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 18 hours ago, HristoDinev said: Малко ми омръзна да чета само.за 1.8т .... Няма да си взема тоя двигател не ми е интересен не е това, което искам затова ЧЕТЕТЕ как Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7: при 2.7 има в повече: една турбина; 2 ЕГТ сензора; един обтегач; 2 ламбди; 2 бобини и 2 свещи; ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8 Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор. Плюсове: В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм. 3.0 и 2.7: и двата са V-образни - по-тежко обслужване; и двата са с по 4 ламбди и катализатора; 3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7. 3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"... Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат. При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор. Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно. При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Факт е, че с 3.0 най-вероятно ще имаш по-малко грижи и по-лесно ще намериш запазена стокова кола, на малко километри. Блок може да хвърли някой милионник, каран без смяна на масло. Аз още не съм видял такава тема във форума де. А турбините са си консуматив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoDinev Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 преди 39 минути, robobug написа: Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7: при 2.7 има в повече: една турбина; 2 ЕГТ сензора; един обтегач; 2 ламбди; 2 бобини и 2 свещи; ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8 Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор. Плюсове: В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм. 3.0 и 2.7: и двата са V-образни - по-тежко обслужване; и двата са с по 4 ламбди и катализатора; 3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7. 3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"... Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат. При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор. Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно. При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок. Благодаря за съдържателния коментар. Повече такива да имаше. преди 39 минути, robobug написа: Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7: при 2.7 има в повече: една турбина; 2 ЕГТ сензора; един обтегач; 2 ламбди; 2 бобини и 2 свещи; ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8 Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор. Плюсове: В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм. 3.0 и 2.7: и двата са V-образни - по-тежко обслужване; и двата са с по 4 ламбди и катализатора; 3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7. 3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"... Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат. При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор. Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно. При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок. преди 4 минути, Audi_FeN_1 написа: Факт е, че с 3.0 най-вероятно ще имаш по-малко грижи и по-лесно ще намериш запазена стокова кола, на малко километри. Блок може да хвърли някой милионник, каран без смяна на масло. Аз още не съм видял такава тема във форума де. А турбините са си консуматив. преди 39 минути, robobug написа: Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7: при 2.7 има в повече: една турбина; 2 ЕГТ сензора; един обтегач; 2 ламбди; 2 бобини и 2 свещи; ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8 Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор. Плюсове: В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм. 3.0 и 2.7: и двата са V-образни - по-тежко обслужване; и двата са с по 4 ламбди и катализатора; 3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7. 3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"... Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат. При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор. Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно. При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) 41 minutes ago, nichirenshu said: 3 години караше със светещ чек енджин и в авариен режим, забрави ли вече? В а6 ръчки няма, сега понеже е въпроса да троленш е нормално да включиш и еС6. Ти ли ми говориш за тролене. Я кажи понеже си мега разбирач, моята S4-ка беше 99-та година с аналогов часовник, къде стои иконката за чек енджин на това табло и дали я има въобще? Чакам снимка. Знам, че в А6 няма ръчка боте, но си писал це5, не А6, виждаш ли колко си смотан. Чакам снимка на таблото, за да ми покажеш на табло с аналогов часовни на S4 B5 къде точно е ламбата за чек енджин. Още една подсказка, че си смотан, колата ми беше с гръмнали егт-та, но поради някаква причина си надуваше на 0.6 или на 0.55 като беше в "авариен режим", но работеше яко на богато. ЕГТ-тата ги смених точно на 6-ти месец. Явно ти е много тегав животеца бате, щом 6 месеца ти се струват като 3 години. Чакам снимка на таблото. Редактирано 28 Декември 2017 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Не е ли това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Това е А4 или А6 американка. Американките имат чек енджин, европейките нямат. Редактирано 28 Декември 2017 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) На фейса е у десно. Преди фейса Там нема крушка, щото нема сигнал от екуто дето да я пали. Преди фейса, ако има некви проблеми светат други ламби. Примерно при думнал дебитомер светват абс и есп, ако има и колата загасва в движение първият път като се случи. Питай ме от къде знам. Редактирано 28 Декември 2017 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Just now, nichirenshu said: Нали твоята не е била в авариен режим? Кво се оказа сега, същия кенеф като другите. И на тил не му светеше таблото като коледна елха и той не я разкара като “направи” ама хич. Много убав мотор ама да не е твой се оказа. Глупаво същество, пак отбиваш въпроса. Нали си батка и говориш с факти, още чакам да ми намериш табло от ес4 бе5 с аналогов часовни и светещ чек енджин, дете е светел при мен 3 години. Ето аз ти говоря с факти, колата не е влизала в авариен режим, надуваше си, никой не можа да ми каже защо при гръмнали егт-та надува, просто работеше по-богато заради егт-тата. Обикновено 2.7Т като влезне в истински авариен режим не надува дори на 0.1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Just now, ghostdog написа: Глупаво същество, пак отбиваш въпроса. Заклещи черното прасенце на тясно в ъгъла на кочината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Той иначе много обича да троли, ма ей така отгоре и като треа да говори с факти или некой като му говори с факти почва да променя темата. Имало две коли с проблеми и двете продадени. То, ако се гледаше така, немаше да има мотор, който да се препоръча в този форум. Много е гаден мотора, затова си зех втора кола със същия, па и със син салон отгоре на сичко. Деа маму деа и салона деа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts