Jump to content

Избор: Ауди А6 (С5) - 2.7ТТ или 3.0i


Recommended Posts

Не се карам,Вие съсипвате темата с глупости само,комфортно било,шестака,осмака незнам си какво си ... всеки път е това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми това са фактите.

Това че ти караш тръц не го прави автоматично най-хубавия мотор на света, нали знаеш? :stupid:

Шестака си има много предимства и определено е по-приятен за каране на всякакви скорости.

Градско няма лаг и има сила в ниските обороти. Извънградско върви спокойно, не се напряга, не бучи и най-често има и по-дълги предавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми омръзна да чета само.за 1.8т .... Няма да си взема тоя двигател не ми е интересен не е това, което искам затова ЧЕТЕТЕ какво съм написал по темата и какво ме интересува(към колегите, които развалиха темата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е взимай 3.0 тогава. Друго смислено предложение в Ц5 няма.

 

2.7 е по-скъпо и проблемно, а 4.2 като мотор е хубав, но А6 с 4.2 има скъпи и редки части по купето. Челно стъкло е над 1000 лева, страничните не можеш да ги намериш, носачите и те са скъпи, мисля че и във фаровете имаше разлика спрямо нормалното А6.

Отделно че ръчки с 4.2 почти няма, а автомата е мъртвец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, зимай тройката, не мисли въобще за 2.7Т. Гаден е моторът, проблемен, скъп и там каквото още се сетиш. Тия дето го караме сме мазохисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пусналия темата чете,което не ми се вярва щото стана бати спама...3.0I не съм имал,не мога да дам мнение, но определено съм за 2.7т 250, автомобила е супер приятен за каране с автомат , върви прилично ,разбира се това е едно голямо семейно комби и не е спортна бегачка така ,че не бива да се очаква някакво съпротивление 9ж :) като обслужване не е тежък, горе долу съвсем малко по от 1.8т жена ми есе с такава. Има някой неща който трябва да се имат предвид преди покупката ,вериги в главите, егт ,но не е болка за умиране, за мен големия проблем на тези коли е мега скапаните автомати, и въпреки ,че съм имал 10 аудита и сега имам 2 с ръка на сърцето твърдя ,че това са най скапаните автомати в света . Относно турбините ,аз неможах да ги гръмна тия тооооолкова трошливи турбини, разхода 19 20 градско , но като цяло автомобила предлага приятно и комфортно патуване на дълаг път, особено ако намериш екземпляр с фул екстри които работят. Пиздрави и весели празници

Редактирано от M Petrow
Грешки
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Audi_FeN_1 написа:

Е взимай 3.0 тогава. Друго смислено предложение в Ц5 няма.

 

2.7 е по-скъпо и проблемно, а 4.2 като мотор е хубав, но А6 с 4.2 има скъпи и редки части по купето. Челно стъкло е над 1000 лева, страничните не можеш да ги намериш, носачите и те са скъпи, мисля че и във фаровете имаше разлика спрямо нормалното А6.

Отделно че ръчки с 4.2 почти няма, а автомата е мъртвец.

Челно стъкло започва от 230 лв за китаец, до около 750 за атермично Pilkington. Оригинално атермично само е 1300-1600 лв, в зависимост от отстъпката. Но да, различно е от всички други А6 и го няма навсякъде. Радиатора е скъп, калниците почти нямат намиране. Носачите никак не са скъпи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, nichirenshu said:

Да, малко са ръчките на ц5 с 4.2 просто защото не съществуват. Иначе както Кучето иронично написа взимай 3.0, 2.7т е безсмислен мотор ако мислиш да го караш сток или нямаш дълбок джоб да се разправяш с проблемите му.

4.2 в це5 има ръчна кутия от завода в ес6, за А6 не знам.

Ти си виден специалист, разбирач и капацитет по всичко, щом си казал нещо, гледаме да се съобразяваме и съгласяваме. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива не познавам, моето имаше проблеми и ги оправих след няколко месеца, три години го карах сток, една година с чип. Ако има такъв, дето го е карал 2-3 години в авариен режим, да си казва. Да не се окаже за пореден път, че си мислиш, че занаеш нещо, а то не е точно така?

И не стигнахме до ес6, просто ти пишеш за пореден път с гъза си, че в це5 4.2 ръчка нямало, ес6, це5 ли е или не?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nichirenshu написа:

Ако тръгне се засилва е ясна бездънна яма дето грам не си заслужава, завършени проекти няма, всичко в даден момент се разпродава.

Пишеш наизуст. Това, че не се пишат по форумите, не значи че няма. Аз имам завършен проект с 2.7 битурбо в Eс4 Б5. Колата стана брутална. А са де........ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

18 hours ago, HristoDinev said:

Малко ми омръзна да чета само.за 1.8т .... Няма да си взема тоя двигател не ми е интересен не е това, което искам затова ЧЕТЕТЕ как

Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7:

при 2.7 има в повече:

една турбина;

2 ЕГТ сензора;

един обтегач;

2 ламбди;

2 бобини и 2 свещи;

ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8

Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор.

Плюсове:

В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм.

 

 3.0 и 2.7:

и двата са V-образни - по-тежко обслужване;

и двата са с по 4 ламбди и катализатора;

3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7.

3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"...

Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат.

При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор.

Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно.

При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че с 3.0 най-вероятно ще имаш по-малко грижи и по-лесно ще намериш запазена стокова кола, на малко километри.

 

Блок може да хвърли някой милионник, каран без смяна на масло. Аз още не съм видял такава тема във форума де.

А турбините са си консуматив.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, robobug написа:

 

Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7:

при 2.7 има в повече:

една турбина;

2 ЕГТ сензора;

един обтегач;

2 ламбди;

2 бобини и 2 свещи;

ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8

Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор.

Плюсове:

В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм.

 

 3.0 и 2.7:

и двата са V-образни - по-тежко обслужване;

и двата са с по 4 ламбди и катализатора;

3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7.

3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"...

Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат.

При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор.

Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно.

При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок.

Благодаря за съдържателния коментар. Повече такива да имаше.

преди 39 минути, robobug написа:

 

Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7:

при 2.7 има в повече:

една турбина;

2 ЕГТ сензора;

един обтегач;

2 ламбди;

2 бобини и 2 свещи;

ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8

Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор.

Плюсове:

В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм.

 

 3.0 и 2.7:

и двата са V-образни - по-тежко обслужване;

и двата са с по 4 ламбди и катализатора;

3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7.

3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"...

Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат.

При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор.

Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно.

При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок.

 

преди 4 минути, Audi_FeN_1 написа:

Факт е, че с 3.0 най-вероятно ще имаш по-малко грижи и по-лесно ще намериш запазена стокова кола, на малко километри.

 

Блок може да хвърли някой милионник, каран без смяна на масло. Аз още не съм видял такава тема във форума де.

А турбините са си консуматив.

 

 

преди 39 минути, robobug написа:

 

Ето разликите, за които се сещам, между фейсов 1.8 и 2.7:

при 2.7 има в повече:

една турбина;

2 ЕГТ сензора;

един обтегач;

2 ламбди;

2 бобини и 2 свещи;

ангренажът е на практика на същата цена като при 1.8

Допълнителни минуси - по-голямо тегло, разход и обслужване на V-образен мотор.

Плюсове:

В добро състояние моторът е перфектен. С чип е около 300кс, с генерация е около 320кс и 500Нм.

 

 3.0 и 2.7:

и двата са V-образни - по-тежко обслужване;

и двата са с по 4 ламбди и катализатора;

3.0 е с алуминиев блок и Ц5-ца с него се чувства по-лека в завои, от 2.7.

3.0 няма ангренажни вериги - скъпа смяна на ремък и много скъпи "вариатори"...

Разход - разликата между 3.0 и чипнат 2.7 е около 2 литра газ. И двете коли са с еднакви газови уредби, кутро и автомат.

При 3.0 има специфична и скъпа бензинова помпа. Има и пластмасов всмукателен колектор.

Като цяло 3.0 не е по-евтин за поддържане, а вървенето е много различно.

При 2.7 рискови са двете турбини, при 3.0 рисков е алуминиевия блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

41 minutes ago, nichirenshu said:

3 години караше със светещ чек енджин и в авариен режим, забрави ли вече? В а6 ръчки няма, сега понеже е въпроса да троленш е нормално да включиш и еС6.

Ти ли ми говориш за тролене. Я кажи понеже си мега разбирач, моята S4-ка беше 99-та година с аналогов часовник, къде стои иконката за чек енджин на това табло и дали я има въобще? Чакам снимка.

Знам, че в А6 няма ръчка боте, но си писал це5, не А6, виждаш ли колко си смотан. Чакам снимка на таблото, за да ми покажеш на табло с аналогов часовни на S4 B5 къде точно е ламбата за чек енджин.

Още една подсказка, че си смотан, колата ми беше с гръмнали егт-та, но поради някаква причина си надуваше на 0.6 или на 0.55 като беше в "авариен режим", но работеше яко на богато. ЕГТ-тата ги смених точно на 6-ти месец. Явно ти е много тегав животеца бате, щом 6 месеца ти се струват като 3 години. Чакам снимка на таблото.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е А4 или А6 американка. Американките имат чек енджин, европейките нямат.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фейса е у десно.

 

hqdefault.jpg

 

Преди фейса

audi-s4-b5-tacho-0551277059.jpg

 

Там нема крушка, щото нема сигнал от екуто дето да я пали. Преди фейса, ако има некви проблеми светат други ламби. Примерно при думнал дебитомер светват абс и есп, ако има и колата загасва в движение първият път като се случи. Питай ме от къде знам. :hilezh:

 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, nichirenshu said:

Нали твоята не е била в авариен режим? Кво се оказа сега, същия кенеф като другите. И на тил не му светеше таблото като коледна елха и той не я разкара като “направи” ама хич. Много убав мотор ама да не е твой се оказа.

Глупаво същество, пак отбиваш въпроса. Нали си батка и говориш с факти, още чакам да ми намериш табло от ес4 бе5 с аналогов часовни и светещ чек енджин, дете е светел при мен 3 години. Ето аз ти говоря с факти, колата не е влизала в авариен режим, надуваше си, никой не можа да ми каже защо при гръмнали егт-та надува, просто работеше по-богато заради егт-тата. Обикновено 2.7Т като влезне в истински авариен режим не надува дори на 0.1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той иначе много обича да троли, ма ей така отгоре и като треа да говори с факти или некой като му говори с факти почва да променя темата.

Имало две коли с проблеми и двете продадени. То, ако се гледаше така, немаше да има мотор, който да се препоръча в този форум. Много е гаден мотора, затова си зех втора кола със същия, па и със син салон отгоре на сичко. :hilezh:  Деа маму деа и салона деа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...