turbofen86 Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 (Редактирано) Ще е глупаво да си купиш помпа,без да видиш как е с твоята,просто защото и s4 е с помпа 25,4 мм. ,която се слага и при А4. Помпите са с 23.8мм. бутало и 25,4 ,предимно на фейсовите с "двойното серво". Минал съм и през двете и разликата не беше голяма. Сега съм с помпа с 27мм . бутало от А8 D3,която също става с малко заигравка. Редактирано 31 Март 2018 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Ясно. Да разбирам, че аз като съм фейслифт и съм с двойното серво помпата е същата като на S-ката? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Явно обаче ще трябва да търся други карета, понеже тези, които дойдоха с комплекта спирачки не стават за моите полуоски, с по-голям диаметър са. До колкото разбрах трябва да търся карета от A6 2.5TDI . Ще взема да ида с моите си карета + каретата от комплекта спирачки в магазина за части и да мериме и поръчаме правилните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 За да се получат нещата като си запазиш твойта кутия без стругари и прочие варианта е с полуоски от AJL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Т.е. колегата дето му гледах темата е с AJL а не AEB и на AJL-а са му е по-голям диаметър полуоските ли? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Не мога да те разбера нещо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Да изказах се малко неадекватно. Колегата дето е правил конверсията ако е с AJL за това да не му се е наложило да сменя полуоски, взел е карета за А6 2.5 тди 180кс от последните години, това ми е казал. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Защо е взимал карета след като AJL-a е с голямото каре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Не знам дали е AJL, не ми е отговорил още. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 @more Той ми каза, че е с APU. Аз намерих, че ми вършат работа карета от 2.8 . Поръчал съм ги нови и другата седмица ще докладвам дали всичко пасва, би трябвало да стане. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 5 Април 2018 Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 На кои полуоски мислиш да слагаш каретата от 2.8 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 На моите. Гледахме брой зъби и уж съвпадаха. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2018 Каретата които гледах от 2.8 не стават, смисъл стават на моите полуоски, стават на шлиците към главната, но диаметъра на самото каре е по-малък. Продължавам да си търся полуоски от А4 2.8 quattro. Иначе успях малко да напредна тия дни. Сложих нови спирачки отзад, дойдоха ми фланците с които успях да сложа едни 16-ки. Чакам един семеринг за ск. кутия от към кардана, меткам кутията и почвам мотора.. to be continued Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 На 4.05.2018 г. at 12:10, ole написа: Каретата които гледах от 2.8 не стават, смисъл стават на моите полуоски, стават на шлиците към главната, но диаметъра на самото каре е по-малък. Продължавам да си търся полуоски от А4 2.8 quattro... Не издържам психически ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 Хаххаха :)) По ваг номерата, които намерих за тия полуоски, ми намериха на много интересни цени 2-те полуоски, едната на 130лв комплект с карета, а другата за малко над 200лв и се чудех втф. Отделно чаках един колега от форума да ми даде номерата на каретата, които е взел, които стават за тоя шенкел и моите полуоски, ама нещо не влиза във форума. Проучвам всички варианти и за това не съм дошъл да взема твоите, ама явно ще трябва да дойда, ако стоят още разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 Заминаха отдавна не мога да ти помогна вече ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Като чака инфото.. ама го нЕма и се стиска за нещо тънко Прогнозирам, че до 5-6 години ще е готов проекта (при теб Спасе) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 (Редактирано) Колеги помагайте, че не мога да намеря подходящи полуоски/карета. С алуминиевите шенкели съм от S4. Четох в американски форуми, че ставало с полуоски от 2.8 quattro 5 степенна кутия, колегата Атанас Велчев ми намери полуоска от 2.8-ца, обаче каза, че С-ковото каре не влизало на тая полуоска, а в няколко американски форуми четох за този вариант. Полуоски от 1.8T AJL също не стават. Един колега ми беше пратил едни полуоски от Пасат 2.8-ца, те ставаха за С-ковото каре, обаче са за по-голямото вътрешно каре, моето е 100мм и не влизаше на тези полуоски. @gamepoint ми беше казал, че ставало с външи карета от 2.5 тди, обаче не намерих такива, които да стават на полуоските от 1.8Т AEB. Редактирано 14 Май 2018 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Няма значение дали е AJL тръца, важното е да е >2001. Цитат To swap to front B5 S4 calipers and rotors you need the following...1. B5 S4 Front Brake Calipers (w/ Carriers)2. B5 S4 Front Brake Rotors3. B5 S4 Front Brake Pads4. B5 S4 or B6 A4 Front Suspension Uprights (aka Spindles)However, there can potentially be more...1. If you picked up either B5 S4 Front Suspension Uprights that are Cast Iron you're fine, however, if you picked up either B5 S4 Front Suspension Uprights that are Aluminum or B6 Front Suspension Uprights you will also need 4 new Front Lower Control Arms (they have different taper sizes on their ball joints than the ones for Cast Iron Front Suspension Uprights).2. If your car is a 2.8l V6 or a 2001 1.8t you're fine, but if not you will need new Front Axles and new Front Axle Boltsfrom either a B5 2.8l V6 or 2001 1.8t (the S4, V6 A4s, and 2001 1.8ts all have 82mm Front Axle Hubs where as the pre-2001 1.8ts had 75mm Front Axle Hubs).So, between all of the B5 cars there are 4 different Front Suspension Uprights...1. Pre 2001 1.8t - Cast Iron - 75mm Cast Iron Upright Bearing - A4 Brake Caliper Carrier Mount - Cast Iron Lower Control Arms2. 2.8l V6 & 2001 1.8t - Cast Iron - 82mm Cast Iron Upright Bearing - A4 Brake Caliper Carrier Mount - Cast Iron Lower Control Arms3. S4 - Aluminum - 82mm Aluminum Upright Bearing - S4 Brake Caliper Carrier Mount - Aluminum Lower Control Arms4. S4 - Cast Iron - 82mm Cast Iron Upright Bearing - S4 Brake Caliper Carrier Mount - Cast Iron Lower Control Armsand a 5th possible one if you want to include the B6 A4 Front Suspension Upright...5. B6 A4 - Aluminum - 82mm Aluminum Upright Bearing - B5 S4 Brake Caliper Carrier Mount - Aluminum Lower Control Arms Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Знам, написал съм, че не става с полуоски от AJL. И да точно тая тема четох, както и в много други чужди форуми. Пише и за полуоски от 2.8-ца, но човека каза че е пробвал с-ковото каре и не става на полуоска с номер 8D0 407 271AH която намерих в нета че е лява за 2.8 quattro ръчна кутия. Има ли някакъв сайт в който мога да потърся всички номера на полуоски за конкретна модификация, понеже сигурно има няколко варианта на номерата? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Знам, написал съм, че не става с полуоски от AJL. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Коя година е бил тоя AJL? Виж catcar.info, дали няма да ти свърши работа. Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 Не знам, по-късно обърнах внимание, че стават полуоските от 1.8Т включително AJL стига да е 2001г, защото Ауди тогава почвали да слагат на всички 1.8Т големите карета. Благодаря много на Спас (@more) че намери такива полуоски, тия дни колата ще стъпи на гуми Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Баси майката, тука е отнело 1 седмица да се прочетат внимателно два реда текст Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Първо прочетох за полуоски от 2.8-ца, първо пробвахме с такива от пасат, ама явно човеко леко беше излъгал за някое от условията да е ръчна 5-степенна кутия куатро и вътрешните карета бяха по-големите. После един колега провери с други от 2.8-ца каза че не стават. И се поразчетох повече и намерих тва инфо за 1.8Т 2001г че ставали. Се тая, важното че се намериха такива които стават. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване