Krisko_A6 Публикувано 20 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2018 А4 Б5 е с по-голяма предна следа (с 19мм), т.е. с 15мм фланци отпред и 20мм отзад - предната се запазва по-голяма. Аз бих сложил само отзад (15мм). Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 21 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Аз не мога да сложа само отзад, защото отпред не влизат джантите без фланци заради спирачките Разликата в ширината между предна и задна следа променя поведението на колата. Имайте го предвид. В какво се изразява промяната? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Точно обратното, колкото повече раширяваш "следата", толкова повече стабилнист получаваш... разширяваш следата отзад, получаваш по-стабилна задница(недозавиване)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 21 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Последно? каквато и да е истината, 15/20мм няма да се промени кой знае колко и ще изглежда добре. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Правилно, докарай визия и после ако не ти харесва поведението, почваш да си играеш с щангите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2018 Щангите? Експериментирах малко с фолио на фаровете. Взех най-светлото, което намерих. Направих единия единия фар и вечерта тествах. Отпред като се погледне колата, докато светят късите все едно фара няма фолио. Отпред пред колата също няма разлика във осветеността или поне не такава, че да направя разлика. Мисля да попитам стъклата на фаровете, рециклаж на липите и двата фара с това фолио. Визията определено ми хареса. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2018 Намерих си оригинална задна S4 броня. Сложих и 20мм фланци отзад. Добре, че взех 20мм, а не 15 за отзад. Седят супер джантите! Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Август 2018 Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 (Редактирано) On 7/21/2018 at 9:35 PM, ole said: 15/20мм няма да се промени кой знае колко Сложи само 20мм отзад и покарай седмица....даже месец. Така ще добиеш представа как се променя колата. При мен на леко купе с куатро разширяването на задната следа доведе до свръхзавиване. Познат на леко купе с много тежък мотор на предно сложи 50мм фланци (отпред) и колата стоеше като на писта. Редактирано 14 Август 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Не мога да махна предните фланци, защото тия 17-ки са с голямо ЕТ и опират в апаратите. Вчера мерих компресия Това е уреда 4-те цилиндъра бяха 10, до колкото разбрах трябва да е 10.3? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Ако компресията ти е 10бара, не е добре мотора. Компресия и степен на сгъстяване са две различни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 На уреда по-горе стрелката беше на 10, на колко трябва да е според теб? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 (Редактирано) Не според мен, а според много по умни хора. Трябва да е от 10 до 13бара, като да се стреми към горната граница. Редактирано 16 Август 2018 от krisaleks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 10 бара за тоя мотор са си добре ,а и не се знае как точно е мерена,че и това е от значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 От това, която четох в нета, тоя мотор в 9.5:1, в реални тестове (като нов) е бил по-скоро 9.1:1. Което ако го сметнем по формулата тук https://www.mopedarmy.com/wiki/Convert_Compression_Ratio_to_PSI Излиза че е 133psi и 139psi за 9.1:1 и 9.5:1. Моята е 145-150psi. П.с. мерена е на загрял на 90 гр мотор. Други особености не прочетох? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Мани кво си чел по лялялниците и кви формули си изчислявал. За всеки един мотор си има еталон. И бъркаш компресия със степен на сгъстяване. 13бара нов, 7бара е долна граница. Разлика между най-висока и най-ниска компресия 3бара, и бих добавил(така ни учеха в училище... 1бар разлика най-много между съседни цилиндри. Компресия се мери на напълно студен мотор, когато хлабините са най-големи и показателни, и след съмнения за дефект/авария се сипва една супена лъжичка масло за да се локализират загубите на компресия. Акомсе вдигне налягането се търси причина в цилиндър-сегменти-бутало, ако не, главата. 10бара не е лош показател в случая, ама като се знае, че мотора е от ремонт....трябва да удари мах.13бара. Това, естествено....ако уреда е верен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Преди 10 часа, ole написа: От това, която четох в нета, тоя мотор в 9.5:1, в реални тестове (като нов) е бил по-скоро 9.1:1. Което ако го сметнем по формулата тук Както ти казаха вече, това е степен на сгъстяване. Моята като е 8.5:1 сигурно съм за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 (Редактирано) Да добавя, компресия се мери с напълно отворен дросел. Редактирано 17 Август 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Преди 9 часа, loshdancho написа: 10бара не е лош показател в случая, ама като се знае, че мотора е от ремонт....трябва да удари мах.13бара. Е той мотора, като е от ремонт, не му ли трябват едни поне 2 000 км . да се сработят частите (сегментите) малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Частите сработват на първото палене обикновено. 2000км нямаш компресия ли викаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Дали? Ти как мислиш, дали след 2 000 км примерно, компресията може да е по-висока от тази измерена след първото палене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Мисля, че няма да има 30% отклонение. 3% може, ама това е пренебрежимо малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Преди 16 часа, krisaleks написа: Ако компресията ти е 10бара, не е добре мотора... Особено ако е след ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Мерих я на топъл мотор и без отворен дросел. Утре ще я измеря Студена с отворен дросел. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Ще сваляш ли всички запалителни свещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Свалят се въздушния филтър, свещите и се мери на напълно отворен дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване