Jump to content

Грешка - какво означава?


Wengen

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Ако някой може да помогне при разчитането на една грешка, която ми дава диагностиката, а заради нея свети  и чека на двигателя, ще бъде супер!

Прилагам снимка!

 

Предварително благодаря!

IMG_8978.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи имаш бедни горивни смеси. Възможните причини са много и една от тях е настройката на газовата, в случай, че имаш такава. Възможно е и да имаш вакуумна утечка, след дебитомера, която да бърка работата на мотора или пък спорадични проблеми с бензинова помпа, а защо не и проблемни ламбда сонди. Този тип проблеми са трудни за диагностициране, поради богатата гама от възможни причини.

Редактирано от lz1kka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Нямам газова! От време на време гасне чека, но за около 40 , 50 км. после отново се пали и така по 100, 200 км и после отново гасне! :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Провери вакуум магистралите, вихровите клапи в колектора, SAI за пропуски, системата за картерни газове, EVAP. Ако всичко е наред направи водородно почистване за да профилактираш катализаторите и сондите, след това сложи една добавка OxyCat Protec! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други възможни причини за тези грешки са: неизправен дебитомер, неизправни горивни дюзи, задръстен горивен филтър, навярно има и още.

Неприятно е още това, че грешките са от типа "Мулти", т.е. горивната смес е по-бедна от необходимото при всички режими на работа на двигателя. Това означава, че проблема е за отстраняване възможно най-бързо.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите и отговорите. С кое да почна най-напред? Водородното почистване? Има ли проблем за двигателя при по бедната смес? И още, колата  се кара главно в града, не е изкарвана скоро на дълъг пробег, това може ли да има отношение?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да изчистиш двата демитомера и на мен ми даваше такава и не вървеше от време на време . Изчистиха дебитомерите и се оправиха горивните смеси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможните неизправности при тези грешки са толкова много, че едва ли някой би могъл само по описанието им да се ориентира правилно откъде да се започне. Според мен най-добре е да се отиде при читав майстор, който да види колата на място и тогава да се прецени това. Ако обаче все пак първото "налучкване" е наистина с дебитомерите, то нека те да се почистят само със специален спрей за почистване на дебитомери като CRC AIR SENSOR CLEAN или друг аналогичен.

Чета в този форум, че много от вас си чистят дебитомерите с разни разредители, спирт или други неподходящи за целта неща, а после се чудят защо "почистването" не е дало резултат или дори дебитомера е вече за кофата с боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистил съм дебитомера в читав сервиз, не е от това. Предположихме, че може да е от катализаторите, колегите от същия читав сервиз тестваха температурата им при различно натоварване и казаха, че не е от тях, защото температурата е в нормални граници дори при натоварване. А какво показва това, че от време на време чека гасне, тоест не отчита моментни грешки, но после отново светва?

Ще трябва да ходя в Порше да видим какво ще кажат те!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, cvetan83 написа:

 

Провери вакуум магистралите, вихровите клапи в колектора, SAI за пропуски, системата за картерни газове, EVAP. Ако всичко е наред направи водородно почистване за да профилактираш катализаторите и сондите, след това сложи една добавка OxyCat Protec! 


Понеже и аз съм в същия филм от няколко месеца, би ли ме светнал как се диагностицират вихровите клапи във всмукателния колектор? Ако вакуумите отпред са читави, то къде би могъл да е проблема?

И друго... Какво повече можеш да ни кажеш за SAI (Secondary Air Injection)? До колкото виждам това чудо представлява нещо като духалка, която при нашите коли съм виждал точно до печката (долу пред десен подкалник) и в интерес на истината винаги съм си мислил, че е част от нея. Ако това чудо не работи, не би ли трябвало да записва грешка? И въобще как функционира?

EDIT: Относно SAI, чета че има отношение към изгорелите газове и по-конкретно към вредните емисии. Т.е. помага на изгорелите газове да доизгорят оптимално преди да бъдат изхвърлени. Но така или иначе изглежда, че при диагностика би следвало да се появи грешка за неизправност във вентилатора, каквато аз нямам, а вероятно колегата също...

Редактирано от lz1kka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ъпдейтна темата! :) 

Посетих момчетата в Порше! Бяха много любезни и отзивчиви! Според тях, чека свети заради проблем в семеринга между коляновия вал и скоростната кутия. Оттам "гълта" въздух и прави по бедна сместа и затова чекчето свети. При това положение, за да се смени този семеринг, нали се сещатe какво трябва да се направи! :) 

Ще я видим ние тая работа! :)

Поздрави! 

P.S. Защо не духа топло отзад от задните духалки, тази работа ме тревожи, не ми дава мира и не мога да спя. Въртя са в леглото и сънувам кошмари. Как ледените ръце на зимата ме сграбчват рано сутрин в аудито изстудяват ме, като пиле във фризер, а аз протягам ръце към духалки и...нищо! :)

Колегите от D-Bros дали могат да предложат цена за този ремонт?

Редактирано от Wengen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите които насочват въздуха са повече от две и някое моторче като не работи коректно може в половината кола да духа топло а в другата студено.Ако си от София се обади в сервиз Елбатрон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел, който има сервиз съм го виждал да оправя тоя проблем със студените духалки на 2-3 8мици, плюс на неговата

Бисер се казва и номерът му е 0878896046

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/1/2018 at 15:32, Wengen написа:

Според тях, чека свети заради проблем в семеринга между коляновия вал и скоростната кутия. Оттам "гълта" въздух и прави по бедна сместа и затова чекчето свети. При това положение, за да се смени този семеринг, нали се сещатe какво трябва да се направи! :) 

 

:huh::huh::huh:

Това как точно са го установили? За пръв път чувам за такава шашма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, lz1kka написа:

 

:huh::huh::huh:

Това как точно са го установили? За пръв път чувам за такава шашма...

1+ 

Ако е така масло ше тече напоразия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...