Wengen Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Здравейте, колеги! Ако някой може да помогне при разчитането на една грешка, която ми дава диагностиката, а заради нея свети и чека на двигателя, ще бъде супер! Прилагам снимка! Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) С две думи имаш бедни горивни смеси. Възможните причини са много и една от тях е настройката на газовата, в случай, че имаш такава. Възможно е и да имаш вакуумна утечка, след дебитомера, която да бърка работата на мотора или пък спорадични проблеми с бензинова помпа, а защо не и проблемни ламбда сонди. Този тип проблеми са трудни за диагностициране, поради богатата гама от възможни причини. Редактирано 31 Януари 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Благодаря! Нямам газова! От време на време гасне чека, но за около 40 , 50 км. после отново се пали и така по 100, 200 км и после отново гасне! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Провери вакуум магистралите, вихровите клапи в колектора, SAI за пропуски, системата за картерни газове, EVAP. Ако всичко е наред направи водородно почистване за да профилактираш катализаторите и сондите, след това сложи една добавка OxyCat Protec! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) Други възможни причини за тези грешки са: неизправен дебитомер, неизправни горивни дюзи, задръстен горивен филтър, навярно има и още. Неприятно е още това, че грешките са от типа "Мулти", т.е. горивната смес е по-бедна от необходимото при всички режими на работа на двигателя. Това означава, че проблема е за отстраняване възможно най-бързо. Редактирано 31 Януари 2018 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Благодаря на всички за съветите и отговорите. С кое да почна най-напред? Водородното почистване? Има ли проблем за двигателя при по бедната смес? И още, колата се кара главно в града, не е изкарвана скоро на дълъг пробег, това може ли да има отношение? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4olakov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Пробвай да изчистиш двата демитомера и на мен ми даваше такава и не вървеше от време на време . Изчистиха дебитомерите и се оправиха горивните смеси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Възможните неизправности при тези грешки са толкова много, че едва ли някой би могъл само по описанието им да се ориентира правилно откъде да се започне. Според мен най-добре е да се отиде при читав майстор, който да види колата на място и тогава да се прецени това. Ако обаче все пак първото "налучкване" е наистина с дебитомерите, то нека те да се почистят само със специален спрей за почистване на дебитомери като CRC AIR SENSOR CLEAN или друг аналогичен. Чета в този форум, че много от вас си чистят дебитомерите с разни разредители, спирт или други неподходящи за целта неща, а после се чудят защо "почистването" не е дало резултат или дори дебитомера е вече за кофата с боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Чистил съм дебитомера в читав сервиз, не е от това. Предположихме, че може да е от катализаторите, колегите от същия читав сервиз тестваха температурата им при различно натоварване и казаха, че не е от тях, защото температурата е в нормални граници дори при натоварване. А какво показва това, че от време на време чека гасне, тоест не отчита моментни грешки, но после отново светва? Ще трябва да ходя в Порше да видим какво ще кажат те! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) Преди 19 часа, cvetan83 написа: Провери вакуум магистралите, вихровите клапи в колектора, SAI за пропуски, системата за картерни газове, EVAP. Ако всичко е наред направи водородно почистване за да профилактираш катализаторите и сондите, след това сложи една добавка OxyCat Protec! Понеже и аз съм в същия филм от няколко месеца, би ли ме светнал как се диагностицират вихровите клапи във всмукателния колектор? Ако вакуумите отпред са читави, то къде би могъл да е проблема? И друго... Какво повече можеш да ни кажеш за SAI (Secondary Air Injection)? До колкото виждам това чудо представлява нещо като духалка, която при нашите коли съм виждал точно до печката (долу пред десен подкалник) и в интерес на истината винаги съм си мислил, че е част от нея. Ако това чудо не работи, не би ли трябвало да записва грешка? И въобще как функционира? EDIT: Относно SAI, чета че има отношение към изгорелите газове и по-конкретно към вредните емисии. Т.е. помага на изгорелите газове да доизгорят оптимално преди да бъдат изхвърлени. Но така или иначе изглежда, че при диагностика би следвало да се появи грешка за неизправност във вентилатора, каквато аз нямам, а вероятно колегата също... Редактирано 1 Февруари 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) Да ъпдейтна темата! Посетих момчетата в Порше! Бяха много любезни и отзивчиви! Според тях, чека свети заради проблем в семеринга между коляновия вал и скоростната кутия. Оттам "гълта" въздух и прави по бедна сместа и затова чекчето свети. При това положение, за да се смени този семеринг, нали се сещатe какво трябва да се направи! Ще я видим ние тая работа! Поздрави! P.S. Защо не духа топло отзад от задните духалки, тази работа ме тревожи, не ми дава мира и не мога да спя. Въртя са в леглото и сънувам кошмари. Как ледените ръце на зимата ме сграбчват рано сутрин в аудито изстудяват ме, като пиле във фризер, а аз протягам ръце към духалки и...нищо! Колегите от D-Bros дали могат да предложат цена за този ремонт? Редактирано 1 Февруари 2018 от Wengen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Не духа топло защото моторчето което движи клапата не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 А защо духа яко на студено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Защото клапата за студено работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Ясно! Много колеги съобщават за същия проблем, но не съм знаел, че са две клапи - за топло и студено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Клапите които насочват въздуха са повече от две и някое моторче като не работи коректно може в половината кола да духа топло а в другата студено.Ако си от София се обади в сервиз Елбатрон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Мой приятел, който има сервиз съм го виждал да оправя тоя проблем със студените духалки на 2-3 8мици, плюс на неговата Бисер се казва и номерът му е 0878896046 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 На 2/1/2018 at 15:32, Wengen написа: Според тях, чека свети заради проблем в семеринга между коляновия вал и скоростната кутия. Оттам "гълта" въздух и прави по бедна сместа и затова чекчето свети. При това положение, за да се смени този семеринг, нали се сещатe какво трябва да се направи! Това как точно са го установили? За пръв път чувам за такава шашма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 преди 4 минути, lz1kka написа: Това как точно са го установили? За пръв път чувам за такава шашма... 1+ Ако е така масло ше тече напоразия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване