mshbul Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 150 е много, въобще над 100 е много, освен, ако няма нещо умишлено сложено допълнително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Е нали съм писал, че има допълнително сложено ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Имах друго предвид - че е много даже и с допълнително. Обаче, ако е нещо, което си наясно, че консумирара 100ма и ти трябва въпреки това е друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 За 45-60 ah акумулатор ако имаш консумация на 30ма мисля ,че правеха проблем за гаранции за тези да е два пъти най много .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Няма такова нещо, винаги са ми заверявали гаранцията без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Току-що замерих утечка та точно както бе описано от Милански и ми дава 38 Мили ампера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 ако винаги е така значи проблемът е с акумулатора, ако си изключил алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 (Редактирано) Може ли три акумулатора да са проблемни? Някъде четох и ми каза автомеханик, ча ако диодите на алтернатора са кофти, може да черпи ток от акумулатора . 38 мили ампера са очевидно много Редактирано 20 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 не са много, идеално са. Ако е зареден акумулатора след 2 седмици ще запали. За алтернатора ти писах, че трябва да се изключи като причина. Може и е много често. Те диодите са си част от него. Не помня на теб ли ти писах докато караш да гледаш колко е напрежението. Има вероятност тази консумация в покой да се променя в някакъв момент и да е много повече. Не знам какво би могло да го предизвика. Вземи изключи алтернатора като причина и тогава мисли за друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Това е идеално консумация , за диодите ако не са ок няма да вади над 14 в.. може да пробваш като я запалиш отпред на клемите за подаване на ток да мериш напрежение но само , че променливо ако има пробили диоди би трябвало да показва някакво напрежение повече от волт.... стига да не се окаже голям филтър акумулатора и да го неутрализира.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 (Редактирано) Утечка от 38ма е напълно в нормите, няма как да пада акумулатора от нея. Остави по-дълго време да работи мултицета - поне 1 час, много е възможно, както казва @mshbul да се променя консумацията след време. При мен също самоволно нарастваше след определено време и ми сваляше акумулатора. Проблем с диодите на алтернатора също е много възможен в предвид на това, че няма как да хванеш утечката с мултицет - просто тя е вътре в самия алтернатор. За целта трябва да откачиш дебелия кабел на алтернатора и да НЕ палиш двигателя и да оставиш колата една вечер примерно за да видиш дали ще е ОК акумулатора. Другия вариант е да закачиш мултицета между дебелия кабел и винта, където е бил закачен на алтернатора - така ще се види дали самия алтернатор не черпи ток. Имай в предвид, че по дебелия кабел на алтернатора, който ще откачиш има непрекъснато 12В и трябва да го изолираш да не се опре някъде защото ще стане голямо късо и може да се подпали ел. инсталацията! Редактирано 20 Февруари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 не знаех, че може да окъсява през алтернатора в покой и да пада акумулатора. Аз имах предвид, че може да не зарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Ако някой от диодите не е в ред почва да пропуска ток в двете посоки и през статорната намотка почва да сваля акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Ами ако пробие сваля през намотките но то и няма и да зарежда , както трябва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Да, ще зарежда по-лошо, но в предвид мощността на нашите алтернатори ще е достатъчно за да се зарежда акумулатора. Проблема ще е, че самата утечка ще свали акумулатора след по-дълъг престой. Другото неприятно нещо е, че може да почне да вкарва променлива съставна в напрежението заради "пробива" на диода/ите, което не е добре за електрониката на колата, акумулатора ще филтрира по-голямата част, но въпреки всичко има риск за електрониката на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Да , аз затова писах да мери за променливо напрежение .. проблем е за кондензаторите загряват и леко пукват .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 (Редактирано) Преди 15 часа, Лъчезар Шишков написа: Може ли три акумулатора да са проблемни? Някъде четох и ми каза автомеханик, ча ако диодите на алтернатора са кофти, може да черпи ток от акумулатора . 38 мили ампера са очевидно много Колега наред си!! До 0.050А е на повечето,така както ти писах и преди СУТРИН мериш директно на клемите на акумолатора точно 14.4V ( не по-малко),ако е така вклюлваш всилки консуматори,фарове на дълги,отваряш поне една врата каквото се сетиш и гледаш не трябва да падне под 14V, за да изолираме като ВИНОВНИК алтернатора,на някой може да падне и до 13.8V но не по ниско. Редактирано 20 Февруари 2018 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 20 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 2 hours ago, ivo.petkov said: Ами ако пробие сваля през намотките но то и няма и да зарежда , както трябва . Зарежда добре според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Аз съм мерил променливо напрежение и съм изкарвал над 20в. Обаче четох, че е нормално, а и беше преди 2 години. Даже мисля, че и на друга кола мерих и пак беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Преди 1 час, lubolalev написа: Колега наред си!! До 0.050А е на повечето,така както ти писах и преди СУТРИН мериш директно на клемите на акумолатора точно 14.4V ( не по-малко),ако е така вклюлваш всилки консуматори,фарове на дълги,отваряш поне една врата каквото се сетиш и гледаш не трябва да падне под 14V, за да изолираме като ВИНОВНИК алтернатора,на някой може да падне и до 13.8V но не по ниско. Хайде малко по сериозно 14.4 няма как да измериш на тази кола , фаровете на дълги и къси имат еднаква консумация ... нормално е на празен ход да няма повече , от 14.1, 14.2 волта .. като вдигнеш обороти в студеното време се включват подгреви и други и волтажа пада под 14.. Проверяваш дали е постоянно тази консумация 0.035 и проверяваш на празен ход дали е над 14в. ако е така проблема е другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Извинявам се но това мисля е 380ма...което си е доста ?,допустимото е 0.05-6ма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 (Редактирано) 0,038А=38МА ти кажи нормално ли е на променливо напрежение да се мери над 20V Утре ще премеря без да е запалена колата, че ми се струва, че пак дава променливо напрежение. Редактирано 20 Февруари 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Преди 2 часа, sunshai написа: Извинявам се но това мисля е 380ма...което си е доста ?,допустимото е 0.05-6ма За мен показанието на мултицета е 38mA,а не 380mA,което си е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Утечка с мултицет на тази кола поне аз не успях да замеря. Нали при отворен багажник колата дърпа мнооого повече, даже и да се щракне багажника веднага щом се свърже мултицета колата пак започва да дърпа много и докато се нормализира мултицета вече се е изключил понеже има защита след 20 сек. Поне моя беше така. За мен само с амперклещи може да се замери като хората. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 променливо 20v мисля , че не е ок .. ако можеш са му измериш честота ако е 100hz сигурно има заминал диод от изправителя. ако е друга честота може да е паразитно .Най сигурно е ако мериш последователно ток към акумулатора ако там отчетеш променлив ток имаш проблем .. Точно пък на ампер клещите не вярвам за хващане на отечка ако ти покажат 50ма със сигурност е повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване