Jump to content

Искам смяна на Audi B3 с Audi Avant с климатик


Recommended Posts

Пак ще задам този въпрос, щото не получих отговор, а е интересен:

 

"Не съм съвсем наясно как се процедира при нов внос, но реализиран от физическо лице. Фирмените автоджамбази издават фактури. Физическите какво ще ми издадат? И рисковете не са ли по-големи?"

 

Ако някой е наясно, ще бъда благодарен за помощта.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 162
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За 3500лв или трябва да смениш марката или да дебнеш.Може и да мине повече време.Има хубави коли,но те излизат рядко.И обикновено забелязвам, че за около 2 дена и вече ги няма.Щом като искаш на 100% да е ауди,то за тия пари едно а4 от първите.

Ако не ти се разхожда поне в радиус 100 км то трудно ще стане,не че не може.

Сега европата се чисти яко,може и да излезе нещо.

Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам и аз малко идеи за размисъл.Минал съм през 100тица.Б-5 АДR.Вмомента имамА-6 1,8т и А-3 1,6.Първоначалното обслужване +регистрация+ комплект носачи няма да ти хареса.Мисля,че не е оправдано за толкова малък пробег.От всичките,които съм обслужвал досега най щади джоба срещу това,което предлага тройката .А за лагуната помисли колко може да стигне само с една евентуална смяна на комплект съединител,да не дава господ и някоя турбинка.Успех.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, aldygreen said:

"Не съм съвсем наясно как се процедира при нов внос, но реализиран от физическо лице. Фирмените автоджамбази издават фактури. Физическите какво ще ми издадат? И рисковете не са ли по-големи?"

Какво рискуваш? Неизрядни номера на рама/двигател - рискът е еднакъв.

Принципно физическото лице не може да ти продаде колата, преди да я регистрира. Тук риск за документи няма....приемаме, че няма запор на "нов внос".

Казвам "принципно", защото все пак има схеми.

Примерно се преправя договорът от чужбина с твоите данни.

В местния кат може да ти кажат и законен начин, но е въпрос на добра воля.

Това е моята информация отпреди 2-3 години.

....а и винаги може "физическото" лице да ти издаде фактура от фирма-вносител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето пазарът не е това което беше, цените са нагоре. Едно време (2001-2002) Б4-ката като я купувахме беше към 8000 лв. Та тогава е било 7 годишно Ауди, АБК (най-масонското:hilezh:) с клима, 4 ел. стъкла, щора, оригинални ляти джанти 15, авант.

Сега шанса е нулев да вземеш 7 годишно Ауди от тоя клас за 8к.

Ерго и дъртите 14+ годишни коли не са на тия пари вече.

Ауди за 3500 крайна цена, значи да го купиш за 2700-800 което ще е мортал стопроцентов.

Обикалях една година за кола, вдигни си бюджета или смени критерия и класа на колата.

Можеш да вземеш доста прилично Опелче за тези пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес срещнах VW Variant B4 с някакъв странен мотор 1.9 TDI 110 к.с., който по динамика е равен на 1.9 TDI 90 к.с. Що за недоносче е този мотор? Или просто данните в autodata са грешни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, cokesucker написа:

Можеш да вземеш доста прилично Опелче за тези пари.

Точно това никога няма да направя. Опел, Форд и някои други не ща. :hilezh:

Като няма нищо подходящ, ще си карам Б3-то. Няма драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Опелите ти си знаеш. 

 

Ето ти една обява на Б4 комби в Пловдив, през телeфона на снимки ми изглежда добре... дори да трябва да се прави и двигателя можеш да и отвориш до 3500 бюджет.

https://m.cars.bg/offer/c2517194

 

Иначе двигателя на пасата дето питаш е с код AFN. Писали са хората по горе, монтира се и в A4 Б5, добър мотор, ако не е с няколко милиона км пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

37 minutes ago, aldygreen said:

Днес срещнах VW Variant B4 с някакъв странен мотор 1.9 TDI 110 к.с., който по динамика е равен на 1.9 TDI 90 к.с. Що за недоносче е този мотор? Или просто данните в autodata са грешни?

 

Изобщо не е недоносче, а и по динамика не е равен, но не е и много далеч. Потърси инфо - 90 к.с. с и без променлива геометрия, 110 е само с променлива геометрия на турбината, теми бол за такива стари двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AFN моторът е ясен. На Ауди Авант прави 192км/ч за 11.5сек. Защо на стария VW Variant му дават 173км/ч и 14.4сек., затова се чудя.

Колкото до обявите, ами гледаме по едни и същи места... :hilezh:

Маркирал съм към десетина обяви, част от които са за много читави, според снимките и анонсите, VW Variant. Всичко това трябва да се обиколи, прегледа, пипне, попазари и т.н.

Преди всичко държа на външния вид. Ако по тенекето няма побитости, раждиви точки и петна, боята да е без петна, купето и седалките да са чисти и запазени, неизтрита шофьорска седалка и т.н.

Следва двигател, спирачки, окачване. Ако всичко е в нормата и автомобилът е с регистрация, не би трябвало да има големи изненади. Много рядко се случва мърляв автомобил да не е и в мърляво техническо състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво разбираш пЪ ти от дизеляци бреее, доускорението е важно, там избухват нютоните....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми който не верва, да гледа autodata24.com:

https://bg.autodata24.com/audi/a4/a4-avant-8db5/19-tdi-110-hp/details

 

Това, което е публикувано в autodata се повтаря по всички останали сайтове. Вярно или не, ориентирам се по тези данни.

По-горе писах, какви са ми намеренията по търсенето на нова "тачка". А сегашната ми преди 3 месеца мина през пълно техническо обслужване, смяна на ангренажен комплект, смяна на масло, смяна на филтри, смяна на гуми и сега безгрижно мога да откарам едни 10 000км, което по моите мащаби отива над 3 години. Но това не отменя задачата за търсене на заместител... :lupe:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от причините за тия търсения е посочена по-горе - Б3-ката заминава за София като учебен автомобил, след което синчето да си купи кола според джоба. В момента той кара от време  на време едно хилаво Поло и като се качи на бащиния си автомобил, е много доволен. Та, с един куршум два заека... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти недей вЕрва на тая аутодата, че тва е навес на дваесе годин ... не очакваш да покрива показатели като за състезания, налЕ? Плюс тва не знам кво точно си гледал (линка по-долу) :verweis:

 

https://bg.autodata24.com/compare?first=4406&second=13987&third=0&fourth=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, aldygreen said:

AFN моторът е ясен. На Ауди Авант

Дизелов двигател на 20-годишен автомобил от високия ценови клас (т.е. със сравнително скъпи части) при малък пробег и сипване на нафта от колонка......да не излезе накрая, че по-евтино с такси :) 

Да приключа темата с Б4 - единственият разумен двигател в твоя случай е АБК 2.0/115кс. С бюджет от 3000лв и време за търсене може да излезе такъв.

Б5 може да се търси с 1.8....а ако си по-смел и с 2.6, 1.8т, 2.8, 2.4 (в този ред).

1.8 е може би най-масовия мотор, който не блести с нищо. Затова има вероятност да излезе нещо запазено с него, на прилична цена. Следващите (v6) мотори - и те така :), но са по-тежки за обслужване, с неразумно по-висок разход (ако ще се карат само на бензин). 

2.6 е интересен мотор, монтира се на Б4 и първите години на А4. Не съм много запознат с него, но бивши собственици са доволни. Ако ти харесва концепцията - потърси повече инфо.

 

Видях някъде, че си склонен и на друга марка. Познат взе наскоро перфектен Ситроен Ц4/1.6Д. Без следа от използване, тих, усеща се бърз, разхода по борд няма да спомена:), на по-малко от 10 години, нов внос....и всичко това за 3999лв.

Щом си склонен и на дизелов мотор, значи не би те притеснил шума на бензинова японска кола - казват, че имало Мазди, които не ръждясват :), има Тойоти, Хонди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, aldygreen написа:

Това, което е публикувано в autodata се повтаря по всички останали сайтове. Вярно или не, ориентирам се по тези данни.

0-100 км/ч - 11,9 секунди, максимална скорост 192 км/ч.

Ако толкова добре се ориентираш при избора на кола, по добре си карай старата.

@robobug Скоро търсил ли си дебитомер за АБК?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, aldygreen написа:

Маркирал съм към десетина обяви ... Всичко това трябва да се обиколи, прегледа, пипне, попазари и т.н.

Месеците януари и февруари са най-зле по продажби в автокъщите. Подходящ момент е да се коментират цени ... Друг е въпроса останаха ли такива пълнолетни в тях.:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Германия. Изпращаш твоя и ти изпращат чисто нов-рециклиран.:hilezh: Но инфото е от преди няколко години, сега нищо чудно да е дисконтинюед положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, цялата данданиа със смянана на колата е следствие от пощуряването на малкия ми син да взима една стара барака Мерцедес за 1500лв, та едва го спрях.

Едва ли има смисъл в тази тема да коментираме autodata. Хората са систематизирали огромен обем данни, много от които са безспорни.

Относно дизелите - склонен съм към 1Z, но коли с такъв двигател са преди всичко разни по-стари и по-нови VW. Ауди Б5 са най-вече с AFN, със скъпите части. Кои са те? Турбината едно на ръка. Какви са другите капани?

За Б4, чисто хипотетично - има две на пазара с мотор ADA, 1.6, по на 300 000км тия слаби двигатели трябва да са издъхнали. Едва ли има смисъл дори да се гледат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...