Jump to content

Покупка Audi A4 B6 1.8T 150кс. 4x4


Recommended Posts

Здравейте,

насочил съм се към този модел Ауди комби. Семеен съм и търся по-голяма и надежна кола. Сега съм с голф и като простор, място за багаж и комфорт за дълъг път - не съм доволен. Спрял съм се на този модел:

https://auto-schweiz.mobile.bg/

колата ще се кара повече градско. и затова смятам че бензиновият агрегат е по-удачен вариант.Няма да му монтирам газова уредба.

Колата като цяло заслужава ли си? Или да се насоча към друг модел?Какво да гледам при покупката?

Редактирано от vesselino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 57 минути, NIKO написа:

Успех!

Успех!

Така вече може, има въпрос/и.

Гледай да пали студена от оборот-два, да държи минута около и малко над 1000 оборота и плавно да слезе до 860, да работи гладко без вариации на оборотите на празен ход, да се форсира адекватно бързо на кикдаун, да има съответната за модела мощност при различните ситуации на пътя, да не шуми кутията/окачването на свободна и на скорост, при пълен ляв/десен да.няма чукане/тракане/придърпване, да няма шум от хидравликата, както и почукване от рейката, да няма шумове при преминаване през неравности, да гасне при теста на съединителя, да е чисто казанчето с антифриз(да е бистър), хидравлчната течност да не е мътна/кафява, а бистра и зелена, да не дърпа на една страна при спиране и каране направо без  ръце, да пали топла при помирисване на ключа, да не се чува бучене от горивната помпа, всички панели да са с нормални луфтове, без разлика в боята, да не е мит мотора, да не е омаслена отдолу, да няма луфтове по окачването(при проверка на подемник с лоста). Да няма сериозни грешки при диагностика, както студена, така и топла след тестдрайва.

И още много, много неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2 думи кола няма да си вземеш, ако очакваш всичките тия неща да са наред... Поне 100% не и от автокъща.

 

Напълно нормално е тая кола да няма акумулатор, изобщо да не запали и от там да избие 4-500 грешки в компютъра. 

Бистър антифриз значи, че ей сега е наливан, ама защо - преди това не е имала ли? Моя е на 2 месеца и не е идеално бистър! 

Хидравличната течност както може да е зелена, така може и да е жълта. Моята беше сменяна в Швейцария с жълта и така си я карах 1 година, преди да я сменя миналия месец. 28лв е оригиналната течност - аз не бих се отказал от кола, защото й е за смяна течността. 

Наъплоно нормално е 16 годишна кола да има луфтове и разлики по боята на броните. Това не значи, че е тотал, а че просто не се е движила във вакуум!

Със стария горивен филтър при мен почти не се чуваше горивната помпа, но като сложиш новия Ман стана доста по-шумна. Питах в Д-брос, казаха ми че не е нещо необичайно, да си карам и да не се параноясвам за глупости. 

Нормално е при 1.8T да сълзи масло от капака на клапаните, даже ще е странно ако не е така. 

Нормално е на студен старт мотора да изтрака за секунда - две. Това че не трябва да трака е важало като е била нова в представителството 2002г. Ако трака повече от 1-2 сек тогава не е добре, но до 2сек е напълно нормално. 

Това за кикдауна звучи добре на теория, но едва ли ще ти дадат да я караш извън двора на автокъщата. А и не очаквай страшен вървеж. Преди 2600/2700 оборота нема никой.... 

 

Ако ти хареса на пръв поглед, измисли някакв начин да я замъкнете на сервиз да я погледнат. 

 

Успех! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест всяка една гробница на четири колела е подходяща за покупка, така както го представи.^_^

Никой не е казал, че автомобил се купува задължително от автокъща, това което съм описъл съм го срещнал във втората кола, която гледах и веднага купих(от частник), а аз знам какво да гледам.

Да, антифриза трябва да бъде бистър, панелите без разлика и оттенъци, това показва в известна степен отношението на собственика(бившия или настоящия) към автомобила, нюанси които само знаещо око усеща и разбира.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти хареса на пръв поглед, измисли някакв начин да я замъкнете на сервиз да я погледнат. 

 

Успех! 

 

Начина е 70лв с тяхно камионче. Миналата година поне беше така.

В тая къща редовно си зареждат 1.8Т в Б6 купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

харесах и  тази обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521194574329472&slink=6if7wq

но повече ми допада тази:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11519994077629531&slink=6ibwmd

ако има някой колега от София да дойде с мен да я погледнем? Аз съм от Казанлък и много много не разбирам от коли. Може спокойно да не излъжат. И да закарат колата в техен сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, NIKO написа:

...

 

В случая и двамата коментирахме екземпляр в автокъща, нали? Какво отношение, на какъв собственик.... ?

Кажи кой от тия проблеми прави една кола гробница? Съвкупността от всички тия неща не е добре :hilezh: , но всяко само по себе си е бял кахър... 

 

На моята, долната часто на предната броня отзява 1mm повече отдясно.... да я карам директо в надин, за да й взема 300-400лв, a? :D 

 

 

 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, vesselino написа:

 Сега съм с голф и като простор, място за багаж и комфорт за дълъг път - не съм доволен.

Ауди А4Б6 е с по голямо вътрешно пространство от Голф 4 и по малко  от Голф 5. Ако са комби и трите багажника е идентичен. Във всичко друго Аудито е по напред .. Включително недозавиване и поддръжка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Chitatelia написа:

В тая къща редовно си зареждат 1.8Т в Б6 купе.

 

Дам, и аз бях ходил да гледам май там една.. 

Тази също е там:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11520878911971401&slink=6ig089

 

FIS-а нещо не е ok, но като цяло ми харесва по снимки. Най-добрия салон кожа+алкантара :) 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, aRobben написа:

 

 

Кажи кой от тия проблеми прави една кола гробница

 

 

 

Абсолютно никого не задължавам да се съобразява с казаното от мен, това са си мои правила и мое виждане по въпроса, досега не съм сбъркал нито веднъж в избора си. Всеки купува автомобил втора употреба на свой собствен риск.

Не говоряц за единични дребни проблеми на една кола, съвкупността от няколко по-сериозни говори за състоянието като цяло, има важни възли и места, които ако са проблемни, значи колата не става. Но трябва да се знае къде, какво и как да се гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора е хубаво да знае, че може да се наложи да извади още няколко хиляди за да подкара новото ауди. Не е задължително, но го има като вероятност.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди а4 Б6 нищо че е комби в багажника  не е много голям,онзи ден купувахме бебешка количка, сгъната в багажника се побира,но до там,ако трябва да сложиш  и един куфар...може и да не го събереш(зависи колко е голям) :)

Все пак комбитата на ауди са направени да изглеждат добре а не да побират багаж (мое мнение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е с много ръжда , километри и други кусури , според някои , със съвсем малко козметични подобрения за 200-300 лв.  може да стане лъскачка  на реални километри  и да я пуснат на 12500 лв. ,дето половината разбирачи по снимки ще точат лиги и ще се обясняват как ще садят екстри и е баси манията на яката цена ,щот нали според тукашния ценоразпис такива  13 г. коли с митичния 1.8 Т са поне по 15 хил. лв. ,а може и нагоре като станат форумни и обгрижени ..... :hilezh:. .Според мен си заслужава да се огледа обстойно и ако с тва се изчерпват кусурите и се направи цена ,нищо и няма на колата ......за който чак толкова си припада по 1,8 Т .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Аз щях да изкоментирам въпросната В7-ца,че не са това километрите.

Неизбежна е ръждата при модела и то внос от тези страни.

Моята е от Северна Германия и отдолу винтовете на кората и по предната греда къде буквално е най голямата топлина и влага има корозия,но това го знаех още преди да отида да я докарам.

По-вратите и калниците нямам,а очаквах да има ... по вратите имам миниатюрни луспички върху лака,които ще обработя задължително затопли ли се времето.

Най-неприятното място на Авант-а и то подчертавам С-лайн е отзад при 3-тия стоп и спойлера ... при завихрянето на водната,снежната струя всичко отива там и под спойлера и корозира повърхностно поне при мен за тези 10 години експлоатация там.

За целта да не я правя си взех нов капак от италянка за да не се притеснявам,че ще правя ръжда.

 

Общо взето колегата Нико е наистина педантичен към избора на кола,в което няма нищо лошо.

Ако случиш на реални километри т.е около 200.000 най-вероятно ще ти се наложи да подмениш някоя бобина (най-добре превантивно всичките + свещи) или някой датчик било то температурен или на вала/овете.
Това са нормални болежки за 1.8Т от тези години.
Но ако даваш 9000 лева за В6-ца по-добре търси някоя от последните с (BFB) 163к.с и 6-степенна ръчна скоростна кутия.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двете също ми харесват....по снимки. Дали някой има наблюдения над тях.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11519024816241342&slink=6itgmg

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11519921864399305&slink=6itgmg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...