Милчев Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Здравейте, някой слагал газ на въпросния мотор 1.8 TFSI и останал доволен, да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Април 2018 Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 Ако кода на мотора го има в таблицата на АЕБ, то всяка италианска уредба ще работи. http://www.aeb.it/Portals/0/Lista_newDI_AEB.PDF Романо и БРЦ мисля, че имат собствени компютри....които също работят Според таблица на полска система различните мотори искат различно довпръскване на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2018 Насочил съм се към Романо - отзиви или мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Април 2018 Доклад Share Публикувано 6 Април 2018 Мисля, че ако няма да слагаш чип, всичко ще работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 6 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2018 Нямам намерение да правя промени по мощнастта.Искам да си карам колата колкото може повече(естествено на газ).Карам на газ от 1995г. Така че. .и на тази ще сложа, но искам да е по ,,истински"монтажа да няма драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farfui86 Публикувано 7 Април 2018 Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 Коя година е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 7 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 7 Април 2018 Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 Газ + Tfsi = Драма. Бих я продал и да си купя такава която става без да върви и на бензин. Чувал съм че някои им махат инжекторите и карат дамо на газ, но доколко е решение незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Април 2018 Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 Единствената "драма" е, че харчи и бензин....но за сметка на това разходът на газ е доста нисък. За 1.8Т е реален разход от около 8 газ и 1-1.5 бензин....зависи от режима на каране - повече "изрязвания", ускорения - повече бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 7 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 Съвсем поносимо си е 8 газ и 1-2 л бензин-смесено де.Само да върви нормално(без претрисания и от тоя род..)Занам пе няма да е кой знае каква икономия ама мисля че си заслужава примерно 5 лв/100 кмпри полужение, че се кара около 2000+км на месец. Това са си едни 100лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 Е смесено За по-сигурно приеми, че разходът на газ е колкото на бензин + довпръскването. Вече има доста направени такива коли и газаджиите може да ти кажат какво може да се очаква като разход и съотношение конкретно за твоя код на мотора.... Газовата уредба на практика е абсолютно същата, като за конвенционални дюзи. Разликата е в компютъра.... а Принс даже си ползват същия компютър, с допълнителен модул за по-мощните инжектори за директно впръскване. За "обикновено" 1.8т сметките са горе-долу същите: разход на бензин 8, разход на газ 10. Само че, тук трябва да се добави и бензина за загряване, който при по-старите мотори е повече. Разликата е около 5-6лв, хубава уредба с ОБД е около 1300-1500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 8 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 Да знам, че по малка ще е икономията, но в дългосрочен план си е нещо.Да знам ,че и цената е над 1500-1600 и ще се ,,избие "за около 30.000км ,което за мен е около година и малко каране.Така че се надявам да попадна на правилните хора за монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Ето нещо интересно: http://gazeo.com/automotive/products/STAG-500-DIS-more-than-sixth-generation,article,9761.html Бях чул за полска уредба, която била универсална за всеки мотор с директно впръскване. Основната разлика със "стандартните" е, че вместо бензин, довпръсква LPG през оригиналните инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farfui86 Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Точно това чакам и аз от април миналата година, когато я показаха за първи път. Уж до края на годината(тогава) щеше да е на пазара, ама .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 (Редактирано) Днес засякох разход за последните 1500км, от които под 100км е градския пробег. Средният ми разход на газ е между 9 и 10, на бензин е точно 1.5. Колата е 2.0, куатро, автомат, чип. Половината е в Сърбия, където съм карал с под 120км/ч (и даде 8 газ), другата половина е в БГ, където е карано с около 160 по магистрала и с изпреварвания до прекъсвач по второстепенни пътища. Редактирано 9 Април 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bim2 Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 Кой ли ще ти повярва?Прочети я на ВАК кома или всички грешки са занулени от газовия комп!!!Не е реално според мен.Мое мнение не ангажирам никой да ми вярва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 На 5.04.2018 г. at 10:30, robobug написа: Ако кода на мотора го има в таблицата на АЕБ, то всяка италианска уредба ще работи. http://www.aeb.it/Portals/0/Lista_newDI_AEB.PDF Проста проверка показва че това твърдение не е точно. Тук и тук както листат предоставена от колегата показват че има разлика. Нека всеки сам прецени дали всички италиански уредби са еднакви. На 8.04.2018 г. at 9:04, robobug написа: по-мощните инжектори за директно впръскване. Колега би ли ми обяснил повече за по-мощните инжектори? На 9.04.2018 г. at 12:32, farfui86 написа: Точно това чакам и аз от април миналата година, когато я показаха за първи път. Уж до края на годината(тогава) щеше да е на пазара, ама .... Колега предполагам си разглобявал стар изпарител каран с наша газ? Какво ще се случи с бензиновите инжектори като през тях премине "чистата" газ (дори да не слагаме помпите)? преди 24 минути, bim2 написа: Кой ли ще ти повярва?Прочети я на ВАК кома или всички грешки са занулени от газовия комп!!!Не е реално според мен.Мое мнение не ангажирам никой да ми вярва! Колега много ти е хаотична мисълта и нищо не ти разбрах Може ли да обясниш какво имаш предвид? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Сега трябва да се обсъжда кой колко често си обновява сайта и какво е електрическа мощност. Няма по-реално засичане на разход от вагкома....това пълно-празно, минаването на много километри е бошлаф работа......Няма такива тролове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Значи са виновни обновленията на сайта и не може да си объркал? За електрическата мощност ме грабна определено, би ли споделил подробно какво имаш предвид колега? Засичане с вагком за първи път чувам да ви призная Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bim2 Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Колега АVUDI,мисълта ми беше,че в гореописания пост за разхода на гориво бензин-газ на ръчка до макс бензина се лее и не е реално.Смесите са бедни!А колегата не е казал колко време и к-м е каралсамо със120.При последната скорост която споменах впръскването наистина е минимално.РС засичане с вак ком предполагам е борд компютър,нека се изкажат по запознатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 За 4 цилиндровите мотори с директно впръскване АЕБ имат два компютъра: AEB3000 и DI60. Масово (с изключение на брц, романо, стаг, принс) се използват тези компютри. Останалата окомплектовка от системата е "стандартна" и произволна. Ако някой си мисли, че към стандартен компютър може да закачи ФСИ дюзи е свободен да пробва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Колега bim2 за мен дори една и съща кола (двигател и година) не са еднакви при тия системи. При тия коли има много голямо значение общото състояние на горивната система, понеже километрите на всички коли не са еднакви. Но като цяло си много прав за стила на шофиране... една и съща кола може да гори различно количество бензин при различен стил. За мен АЕБ са фабрика която бълва хардуер. Пример мога да дам с интел които правят процесори, но това означава ли че всички компютри са еднакви? Ауди също използват едно и също купе за А4, С4, РС4, но колите не са едни и същи (все едно да твърдим ауди, шкода, сеат и фолксваген са еднакви коли). Моето мнение е че щом се ползва еднаква основа крайния продукт не винаги е еднакъв. Не разбрах обаче за мощните дюзи и електрическата мощност тезата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Да обясня на този, който ми трие мненията: господата горе тролят, защото нямат никаква представа от двигателя, който се обсъжда в темата (ЕА888), нямат идея какво е компютър, процесор, софтуер и ток. Описал съм достатъчно точно каква кола, при какви условия какъв разход дава. Мисля, че италианските компютри също са изяснени. Цените са ясни, всеки може да си направи сметката за себе си. Специфичното в ГИ за ФСИ е само компютъра, т.е. всичко друго е достатъчно коментирано. Какво още трябва да има в тази тема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 (Редактирано) Преди всичко искам да благодаря за квалификациите. Колега за да намалим невежеството би ли обяснил най-после какво е "мощни дюзи" и по какъв начин свързваш големината на тока за определяне на дюзите? Много ще съм благодарен ако приложиш осцилограма и разясниш наистина подробно за какво говориш. Писано е и всеки сам си преценява не е отговор за мен. Редактирано 13 Април 2018 от avudi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 (Редактирано) Не знам за какво "писано" говориш. Пусни си тема с въпросите (които нямат връзка с темата) и ще ти отговоря, даже и осцилограми на ФСИ дюзи ще ти намеря. А може и да пофилосовстваме за "състоянието на горивната система", триенето на грешки, какъв софтуер ползват "различните" според теб компютри и прочие. Редактирано 14 Април 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване