Jump to content

Препоръки газаджия за TFSI на В8


Recommended Posts

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако кода на мотора го има в таблицата на АЕБ, то всяка италианска уредба ще работи.

http://www.aeb.it/Portals/0/Lista_newDI_AEB.PDF

 

Романо и БРЦ мисля, че имат собствени компютри....които също работят :)

Според таблица на полска система различните мотори искат различно довпръскване на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение да правя промени по мощнастта.Искам да си карам колата колкото може повече(естествено на газ).Карам на газ от 1995г. Така че. .и на тази ще сложа, но искам да е по ,,истински"монтажа да няма драми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ + Tfsi = Драма. Бих я продал и да си купя такава която става без да върви и на бензин. Чувал съм че някои им махат инжекторите и карат дамо на газ, но доколко е решение незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената "драма" е, че харчи и бензин....но за сметка на това разходът на газ е доста нисък.

За 1.8Т е реален разход от около 8 газ и 1-1.5 бензин....зависи от режима на каране - повече "изрязвания", ускорения - повече бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем поносимо си е 8 газ и 1-2 л бензин-смесено де.Само  да върви нормално(без претрисания и от тоя род..)Занам пе няма да е кой знае каква икономия ама мисля че си заслужава примерно 5 лв/100 кмпри полужение, че се кара около 2000+км на месец. Това са си едни 100лв 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е смесено :)

За по-сигурно приеми, че разходът на газ е колкото на бензин + довпръскването.

Вече има доста направени такива коли и газаджиите може да ти кажат какво може да се очаква като разход и съотношение конкретно за твоя код на мотора....

 

Газовата уредба на практика е абсолютно същата, като за конвенционални дюзи. Разликата е в компютъра.... а Принс даже си ползват същия компютър, с допълнителен модул за по-мощните инжектори за директно впръскване.

За "обикновено" 1.8т сметките са горе-долу същите: разход на бензин 8, разход на газ 10. Само че, тук трябва да се добави и бензина за загряване, който при по-старите мотори е повече.

Разликата е около 5-6лв, хубава уредба с ОБД е около 1300-1500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам, че по малка ще е икономията, но в дългосрочен план си е нещо.Да знам ,че и цената е над 1500-1600 и ще се ,,избие "за около 30.000км ,което за мен е около година и малко каране.Така че се надявам да попадна на правилните хора за монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо интересно: http://gazeo.com/automotive/products/STAG-500-DIS-more-than-sixth-generation,article,9761.html

 

Бях чул за полска уредба, която била универсална за всеки мотор с директно впръскване.

Основната разлика със "стандартните" е, че вместо бензин, довпръсква LPG през оригиналните инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това чакам и аз от април миналата година, когато я показаха за първи път. Уж до края на годината(тогава) щеше да е на пазара, ама ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес засякох разход за последните 1500км, от които под 100км е градския пробег.

Средният ми разход на газ е между 9 и 10, на бензин е точно 1.5.

Колата е 2.0, куатро, автомат, чип.

Половината е в Сърбия, където съм карал с под 120км/ч (и даде 8 газ), другата половина е в БГ, където е карано с около 160 по магистрала и с изпреварвания до прекъсвач по второстепенни пътища.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ли ще ти повярва?Прочети я на ВАК кома или всички грешки са занулени от газовия комп!!!Не е реално според мен.Мое мнение не ангажирам никой да ми вярва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.04.2018 г. at 10:30, robobug написа:

Ако кода на мотора го има в таблицата на АЕБ, то всяка италианска уредба ще работи.

http://www.aeb.it/Portals/0/Lista_newDI_AEB.PDF

 Проста проверка показва че това твърдение не е точно. Тук  и тук както листат предоставена от колегата показват че има разлика. Нека всеки сам прецени дали всички италиански уредби са еднакви.

На 8.04.2018 г. at 9:04, robobug написа:

 по-мощните инжектори за директно впръскване.

Колега би ли ми обяснил повече за по-мощните инжектори?

На 9.04.2018 г. at 12:32, farfui86 написа:

Точно това чакам и аз от април миналата година, когато я показаха за първи път. Уж до края на годината(тогава) щеше да е на пазара, ама ....

Колега предполагам си разглобявал стар изпарител каран с наша газ? Какво ще се случи с бензиновите инжектори като през тях премине "чистата" газ (дори да не слагаме помпите)?

преди 24 минути, bim2 написа:

Кой ли ще ти повярва?Прочети я на ВАК кома или всички грешки са занулени от газовия комп!!!Не е реално според мен.Мое мнение не ангажирам никой да ми вярва!

Колега много ти е хаотична мисълта и нищо не ти разбрах :) Може ли да обясниш какво имаш предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега трябва да се обсъжда кой колко често си обновява сайта и какво е електрическа мощност.

Няма по-реално засичане на разход от вагкома....това пълно-празно, минаването на много километри е бошлаф работа......Няма такива тролове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи са виновни обновленията на сайта и не може да си объркал? За електрическата мощност ме грабна определено, би ли споделил подробно какво имаш предвид колега? Засичане с вагком за първи път чувам да ви призная

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега АVUDI,мисълта ми беше,че в гореописания пост за разхода на гориво бензин-газ на ръчка до макс бензина се лее и не е реално.Смесите са бедни!А колегата не е казал колко време и к-м е каралсамо със120.При последната скорост която споменах впръскването наистина е минимално.РС засичане с вак ком предполагам е борд компютър,нека се изкажат по запознатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4 цилиндровите мотори с директно впръскване АЕБ имат два компютъра: AEB3000 и DI60.

Масово (с изключение на брц, романо, стаг, принс) се използват тези компютри. Останалата окомплектовка от системата е "стандартна" и произволна.

Ако някой си мисли, че към стандартен компютър може да закачи ФСИ дюзи е свободен да пробва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега bim2 за мен дори една и съща кола (двигател и година) не са еднакви при тия системи. При тия коли има много голямо значение общото състояние на горивната система, понеже километрите на всички коли не са еднакви. Но като цяло си много прав за стила на шофиране... една и съща кола може да гори различно количество бензин при различен стил. За мен АЕБ са фабрика която бълва хардуер. Пример мога да дам с интел които правят процесори, но това означава ли че всички компютри са еднакви? Ауди също използват едно и също купе за А4, С4, РС4, но колите не са едни и същи (все едно да твърдим ауди, шкода, сеат и фолксваген са еднакви коли). Моето мнение е че щом се ползва еднаква основа крайния продукт не винаги е еднакъв. Не разбрах обаче за мощните дюзи и електрическата мощност тезата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обясня на този, който ми трие мненията:

господата горе тролят, защото нямат никаква представа от двигателя, който се обсъжда в темата (ЕА888), нямат идея какво е компютър, процесор, софтуер и ток.

 

Описал съм достатъчно точно каква кола, при какви условия какъв разход дава. Мисля, че италианските компютри също са изяснени. Цените са ясни, всеки може да си направи сметката за себе си.

Специфичното в ГИ за ФСИ е само компютъра, т.е. всичко друго е достатъчно коментирано.

Какво още трябва да има в тази тема?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди всичко искам да благодаря за квалификациите. Колега за да намалим невежеството би ли обяснил най-после какво е "мощни дюзи" и по какъв начин свързваш големината на тока за определяне на дюзите? Много ще съм благодарен ако приложиш осцилограма и разясниш наистина подробно за какво говориш. Писано е и всеки сам си преценява не е отговор за мен.

Редактирано от avudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за какво "писано" говориш. 

Пусни си тема с въпросите (които нямат връзка с темата) и ще ти отговоря, даже и осцилограми на ФСИ дюзи ще ти намеря.

А може и да пофилосовстваме за "състоянието на горивната система", триенето на грешки, какъв софтуер ползват "различните" според теб компютри и прочие.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...