Любомир Ватафов Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 2.4 A6 C5! Тропа и никъде не могат да открият причината. Ходих вече в 3 сервиза, носачи, накрайници, рейка всички казват че са Ок. Тропането е само при ниска скорост и през малки неравности, най-вече при леко завъртян волан (десен волан - тропа от ляво, ляв волан тропа от дясно). Тропането е силно, все едно нещо ще изпада! На място колкото и да я лашкаш не издава и звук. Някой може ли да ми препоръча сервиз с тресачка в София? Пробвал ли е някой в Дунав Мотор Спорт? Приемам насоки къде да търся проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Вижте моста дали е стегнат добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Имам същия проблем. Смених всички носачи и пак има тропане, но не е толкова силно и е само от дясно. Сякаш е от горен тампон на амортисьора, но не съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 29 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 На тресачка дали ще излезе от къде е според вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor_ Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 (Редактирано) Виж си и рейката подробно, може и от там да тропа. Моята един път тропаше почти незабележимо, друг път все едно както казваш - ще изпадне. Редактирано 30 Май 2018 от victor_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 30 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 То въпроса е че всичко е гледано и уж няма проблем, но има. Затова се замислям за тия тресачки. Но ще има ли резултат или е т*шак работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Вътрешни кормилни накрайници, гледани ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 30 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 (Редактирано) Да, здрави са, единия беше тръгнал и е сменен. Нямаше промяна! Всички носачи за които имаше съмнение че са тръгнали, също са заменени. Чудя се амортисьори, въпреки че нямам усещане за люлеене и нестабилност. Редактирано 30 Май 2018 от Любомир Ватафов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Ако много е омекнал тампона на амортисьора, като се вдигне колата на крик и се повдигне цялото колело нагоре, има луфт около сантиметър. Също, при свалена на земята кола, като се погледне ботуша, около тампона също има луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Не се чуди а ги смени ако искаш да спре да тропа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 На с5 е корав тампона от горе, по скоро рейка, вдигаш колата, заставаш от страни на гумата, подпираш с щъркел, (крик за скоростни кутии) леко и внимателската, удряш с ръка твърдо при лек десен волан лявата гума от страната на шофьора и чуваш гадното чукане. При толкова гледане по сервизи няма какво друго да е. Ако се качаваш с десен волан на малък бордюр, чукането ще е от ляво, еднократно при скорост от 5 км в час. Пробвай и пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 31 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 15 hours ago, Passi said: Не се чуди а ги смени ако искаш да спре да тропа. Кое? Тампоните ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Амортисьорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 31 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 (Редактирано) 12 hours ago, buzzi said: На с5 е корав тампона от горе, по скоро рейка, вдигаш колата, заставаш от страни на гумата, подпираш с щъркел, (крик за скоростни кутии) леко и внимателската, удряш с ръка твърдо при лек десен волан лявата гума от страната на шофьора и чуваш гадното чукане. При толкова гледане по сервизи няма какво друго да е. Ако се качаваш с десен волан на малък бордюр, чукането ще е от ляво, еднократно при скорост от 5 км в час. Пробвай и пиши. Точно това е тропането, преминаване през по-остър легнал полицай тип бордюр с лек десен волан, пръво да се качи лява гума се чува тропането, винаги при много ниски скорости - 5 - 10 км. Тропането се чува отчетливо от страната на гумата, ако е рейка няма ли да се чува по-скоро в средата? Ще отида тези дни, на тресачка за да съм сигурен какво е! Явно рейка или амортесьори, аз се надявам някой тампон да е Ще пиша като има резултат! Редактирано 31 Май 2018 от Любомир Ватафов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 В Младост - Мото Пфое имат тази услуга. Но тя е по-скоро да ти кажат дали амортисьорите са за смяна. В твоят случай едва ли ще ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 31 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 За такава тресачка имах предвид. http://www.dunevmotorsport-r21.com/diagnostika-na-hodovata-chast-na-avtomobila/ Уж е за цялото окачване. Затова се интересувах някой дали е ходил и дали има изобщо смисъл да се ходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Нямаш нужда от такива работи, рейка. Не тропа в средата, никога, или поне аз не съм чувал, блъска стержена в кожуха, няма как да е по средата, ако натегнеш леко може и да изчезне, ама не пипай по добре. Това горе леко набълбукатор ми мяза, нещо космическо ще да е, хващат дядо Кочо за макарите, на чисто нови закс амортесьори бяка казали че са 67%,смех,щом носачи хващат...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 1 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 (Редактирано) Писах им на тия смешници и ми отговориха това: -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Здравейте! Това, което можем да предложим е проверка на ходовата част, която струва 25 лева и тест на амортисьорите, който струва 45 лева. Така ще придобием пълна представа относно техническото състояние на Вашият автомобил. Необходимо е да се докара при нас без записване на час. При нормални обстоятелства в рамките на около 1 работен час ще бъдем готови. Поздрави Дунев Мотор Спорт ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Множко ще им дойдат 70 лв. на тия клоуни! Ще си диагностицирам проблема сам, то е ясно. Като цяло рейката не губи хидравлична течност седи си на средата! Ако е от нея тропането може ли да ме пребие някъде, не чувствам никакви негативи в управлението на самата кола. Редактирано 1 Юни 2018 от Любомир Ватафов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Няма нищо да а се случи, след някакво време ще протече, не е ясно в маншона колко масло има, може леко да се натегне, нО, гайката ще е като заварена, ако обаче не е може да постигнеш ефект, само дето трябва да се пипа мн внимателно, щото може да заклини, а това е голяма беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Аз със леко натягане обрах луфта и си ми е добре,да натегне малко и да пробва....като свали гумата и отстрани става да не се мъчи отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 27 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2018 Още не съм открил проблема, усещам още един симптом: като колата е в задръстване по нанадолнище, като отпусна спирачката колкото да се търкалят гумите и ако натисна рязко спирачка тупка/бумка отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentinhan Публикувано 28 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2021 (Редактирано) Колега ! Откри ли проблема за който казваше??? Знам че е стара дискусията ... но и аз имам същия проблем ... тропа ми както описваш в по горе... При мен тропа и от двете страни НО по силно в ляво. Като при мен заради това смених първо цялата предница - т.е. : 1. Горни долни носачи. 2. Биалетки. 3. Сменени вътрешни и в последствие външни накрайници (от скъпите) Абе няма щангичка и шарнирно болтче да не съм сменил ... И пущината си почуква и това си е .... Казаха ми както казват и тука - "Рейка ще да е ..." Смених и нея - Пълен Рециклаш с Тестване !! Ще знаете не е от рейката !!!!! Следва Натам Още ! Проверих тампоните на стабилизиращата щанга - Не са Мръднали !!! Проверих Тампони на Двигателя - е там бяха скъсани и ги Смених - "Ламфюрдер" (все тая от марката).. И пак си потропва по нашите хубави селски пътища .... ☹️ .... Направо се видях у чудо ... 😢 Нещо помощ МОЛЯ !!! 🙏 Редактирано 29 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentinhan Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 Така ! Решение на проблема е намерен. След всичко сменено и рейка рециклирана се стигна до съвсем логичното заключение на единственото останало не сменено – АМОРТЕСЬОРИ !!! След като го свалих се оказа, че са били сменянй (вероятно) и двата … Сложени са на Саш – десния дори бяха сменили и ударния тампон ( от там се усъмних, че са сменени и двата амортисьора защото бяха една марка/модел) с тампон които не му е мястото там т.е. вместо да сложат спортен ударен тампон са сложили стандартен ударен тампон който е с 10~12 мм по голям (дълъг) …. След като се установи, че има намеса прибягнах към проверка на амортесьорите. Левия беше заминал – т.е. стегнат без странични луфтове (поне при опит с ръка) но не се връща – Тотал Щета !!! Десния имаше малко хляб в него – по трудно се натискаше и поне се връщаше … но и там нямаше „хляб” в него според моите строги изисквания – Направо го писах Бегал и него !!! Поръчах от Германия, че се оказа тук в България няма такива – нито имат налични нито могат да доставят – Под Секва …. 😲 От Германия поръчах тези: Излязоха ми малко под 600лв. ! А тука Искаха За ЕДИН около 400лв .........😣...! Пристигнаха по някое време (поръчани през Декември месец на 2020г. и ми казаха че нямат налични но ще ми ги изпратят до 6 седмица на новата 2021г. ) ... /Що пък не хванал си се на хорото - на страницата им пишеше налични 3 комплекта - ама друг път .. и Те Така !!!/ Ее Дойдоха: Преди обявения срок - "Гъбарите" ги докараха за няма и седмица от Германия !!! Бях се подготвил и бях купил тампони на пружините - Нови - както и ударни тампони + прашници !!! Яката работа - бяха махнали скапаните метални подложки и бяха сложили анодизирана алуминиева подложка !!! 😮 😏 Следва монтаж : https://photos.app.goo.gl/JTbhpyAp54sVWuNL8 И Оо Изненада - Спря Да Тропа !!! П.П. И няколко Думи за така наречените - Майстори - щото не им знам имената !!! То не беше носачи, то не беше тампони, кормилни накрайници - вътрешни и външни - то накрая не беше и кормилна рейка!!! Таа - Майстори сложете си ръцете там дето Слънце не Огрява - Щото с това и мислите !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване