Jump to content

Тропане незнайно от къде! Тресачка окачване???


Recommended Posts

2.4 A6 C5! Тропа и никъде не могат да открият причината. Ходих вече в 3 сервиза, носачи, накрайници, рейка всички казват че са Ок.

Тропането е само при ниска скорост и през малки неравности, най-вече при леко завъртян волан (десен волан - тропа от ляво, ляв волан тропа от дясно).

Тропането е силно, все едно нещо ще изпада!

На място колкото и да я лашкаш не издава и звук.

 

Някой може ли да ми препоръча сервиз с тресачка в София? Пробвал ли е някой в Дунав Мотор Спорт?

Приемам насоки къде да търся проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем. Смених всички носачи и пак има тропане, но не е толкова силно и е само от дясно. Сякаш е от горен тампон на амортисьора, но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си и рейката подробно, може и от там да тропа. Моята един път тропаше почти незабележимо, друг път все едно както казваш - ще изпадне.

Редактирано от victor_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То въпроса е че всичко е гледано и уж няма проблем, но има.

Затова се замислям за тия тресачки. Но ще има ли резултат или е т*шак работа? :nixweiss:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да, здрави са, единия беше тръгнал и е сменен. Нямаше промяна!

Всички носачи за които имаше съмнение че са тръгнали, също са заменени.

Чудя се амортисьори, въпреки че нямам усещане за люлеене и нестабилност.

Редактирано от Любомир Ватафов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако много е омекнал тампона на амортисьора, като се вдигне колата на крик и се повдигне цялото колело нагоре, има луфт около сантиметър.

Също, при свалена на земята кола, като се погледне ботуша, около тампона също има луфт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На с5 е корав тампона от горе, по скоро рейка, вдигаш колата, заставаш от страни на гумата, подпираш с щъркел, (крик за скоростни кутии) леко и внимателската, удряш с ръка твърдо при лек десен волан лявата гума от страната на шофьора и чуваш гадното чукане. При толкова гледане по сервизи няма какво друго да е. Ако се качаваш с десен волан  на малък бордюр, чукането ще е от ляво, еднократно при скорост от 5 км в час. 

Пробвай и пиши. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
12 hours ago, buzzi said:

На с5 е корав тампона от горе, по скоро рейка, вдигаш колата, заставаш от страни на гумата, подпираш с щъркел, (крик за скоростни кутии) леко и внимателската, удряш с ръка твърдо при лек десен волан лявата гума от страната на шофьора и чуваш гадното чукане. При толкова гледане по сервизи няма какво друго да е. Ако се качаваш с десен волан  на малък бордюр, чукането ще е от ляво, еднократно при скорост от 5 км в час. 

Пробвай и пиши. 

Точно това е тропането, преминаване през по-остър легнал полицай тип бордюр с лек десен волан, пръво да се качи лява гума се чува тропането, винаги при много ниски скорости - 5 - 10 км.

Тропането се чува отчетливо от страната на гумата, ако е рейка няма ли да се чува по-скоро в средата?

 

Ще отида тези дни, на тресачка за да съм сигурен какво е! Явно рейка или амортесьори, аз се надявам някой тампон да е :D

Ще пиша като има резултат!

Редактирано от Любомир Ватафов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Младост - Мото Пфое имат тази услуга. Но тя е по-скоро да ти кажат дали амортисьорите са за смяна. В твоят случай едва ли ще ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такава тресачка имах предвид. http://www.dunevmotorsport-r21.com/diagnostika-na-hodovata-chast-na-avtomobila/

Уж е за цялото окачване.

Затова се интересувах някой дали е ходил и дали има изобщо смисъл да се ходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш нужда от такива работи, рейка. Не тропа в средата, никога, или поне аз не съм чувал, блъска стержена в кожуха, няма как да е по средата, ако натегнеш леко може и да изчезне, ама не пипай по добре. Това горе леко набълбукатор ми мяза, нещо космическо ще да е, хващат дядо Кочо за макарите, на чисто нови закс амортесьори бяка казали че са 67%,смех,щом носачи хващат...... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Писах им на тия смешници и ми отговориха това:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Здравейте!

 

Това, което можем да предложим е проверка на ходовата част, която струва 25 лева и тест на амортисьорите, който струва 45 лева. Така ще придобием пълна представа относно техническото състояние на Вашият автомобил. Необходимо е да се докара при нас без записване на час. При нормални обстоятелства в рамките на около 1 работен час ще бъдем готови.

 

Поздрави

Дунев Мотор Спорт

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Множко ще им дойдат 70 лв. на тия клоуни!

Ще си диагностицирам проблема сам, то е ясно. 

Като цяло рейката не губи хидравлична течност седи си на средата!

Ако е от нея тропането може ли да ме пребие някъде, не чувствам никакви негативи в управлението на самата кола.

Редактирано от Любомир Ватафов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо да а се случи, след някакво време ще протече, не е ясно в маншона колко масло има, може леко да се натегне, нО, гайката ще е като заварена, ако обаче не е може да постигнеш ефект, само дето трябва да се пипа мн внимателно, щото може да заклини, а това е голяма беля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със леко натягане обрах луфта и си ми е добре,да натегне малко и да пробва....като свали гумата и отстрани става да не се мъчи отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Още не съм открил проблема, усещам още един симптом: като колата е в задръстване по нанадолнище, като отпусна спирачката колкото да се търкалят гумите и ако натисна рязко спирачка тупка/бумка отпред.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

 

 

Колега !
Откри ли проблема за който казваше???


Знам че е стара дискусията ... но и аз имам същия проблем ... тропа ми както описваш в по горе...

При мен тропа и от двете страни НО по силно в ляво.
Като при мен заради това смених първо цялата предница - т.е. :
1. Горни долни носачи.

2. Биалетки.

3. Сменени вътрешни и в последствие външни накрайници (от скъпите)

Абе няма щангичка и шарнирно болтче да не съм сменил ...

И пущината си почуква и това си е ....
Казаха ми както казват и тука - "Рейка ще да е ..."

Смених и нея - Пълен Рециклаш с Тестване !!
Ще знаете не е от рейката !!!!!

Следва Натам Още !
Проверих тампоните на стабилизиращата щанга - Не са Мръднали !!!
Проверих Тампони на Двигателя - е там бяха скъсани и ги Смених - "Ламфюрдер" (все тая от марката)..

И пак си потропва по нашите хубави селски пътища .... 

....

Направо се видях у чудо ... 😢

Нещо помощ МОЛЯ !!! 🙏

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Така !
Решение на проблема е намерен.

След всичко сменено и рейка рециклирана се стигна до съвсем логичното заключение на единственото останало не сменено – АМОРТЕСЬОРИ  !!!
След като го свалих се оказа, че са били сменянй (вероятно) и двата …

 Сложени са на Саш – десния дори бяха сменили и ударния тампон ( от там се усъмних, че са сменени и двата амортисьора защото бяха една марка/модел) с тампон които не му е мястото там т.е. вместо да сложат спортен ударен тампон са сложили стандартен ударен тампон който е с 10~12 мм по голям (дълъг) ….

643968131_.thumb.jpg.fdecccba476b7d8de8b30fa19c6972f2.jpg

 

След като се установи, че има намеса прибягнах към проверка на амортесьорите.
Левия беше заминал – т.е. стегнат без странични луфтове (поне при опит с ръка) но не се връща – Тотал Щета !!!

Десния имаше малко хляб в него – по трудно се натискаше и поне се връщаше … но и там нямаше „хляб” в него според моите строги изисквания – Направо го писах Бегал и него !!!

Поръчах от Германия, че се оказа тук в България няма такива – нито имат налични нито могат да доставят – Под Секва …. 😲

От Германия поръчах тези:
203415110_24-065085.jpeg.79c8f011d33ee8b201f6e68f3c28a790.jpeg

 

Излязоха ми малко под 600лв. !
А тука Искаха За ЕДИН около 400лв .........😣...!
Пристигнаха по някое време (поръчани през Декември месец на 2020г. и ми казаха че нямат налични но ще ми ги изпратят до 6 седмица на новата 2021г. )

... /Що пък не хванал си се на хорото - на страницата им пишеше налични 3 комплекта - ама друг път .. и Те Така !!!/

 

Ее Дойдоха:
1102879471_1.thumb.jpg.35944918a579f31587fe9554d3a0b5d7.jpg

 

Преди обявения срок - "Гъбарите" ги докараха за няма и седмица от Германия !!!

1066864405_2.thumb.jpg.0536990a7d5e6e2c904613aaf22a4c17.jpg

 

846453720_3.thumb.jpg.c7c4366f21c4d439016211e8a4f2ab43.jpg

 

261466223_4.thumb.jpg.8695936961b67ffd4d6cf507f712204f.jpg

 

1911769805_5.thumb.jpg.1ec18569dcd4b4ea9ffcc290d95fb36d.jpg

 

Бях се подготвил и бях купил тампони на пружините - Нови - както и ударни тампони + прашници !!!

 

61388361_6.thumb.jpg.b906a0437c0a7c4befa4b1d117c669d3.jpg

 

Яката работа - бяха махнали скапаните метални подложки и бяха сложили анодизирана алуминиева подложка  !!! 😮 😏

 

622086428_7.thumb.jpg.6bb87b09cf9b48c0619241cc4a92a590.jpg

 

Следва монтаж :

https://photos.app.goo.gl/JTbhpyAp54sVWuNL8

 

И Оо Изненада - Спря Да Тропа !!!

 

П.П.
И няколко Думи за така наречените - Майстори - щото не им знам имената !!!
То не беше носачи, то не беше тампони, кормилни накрайници - вътрешни и външни - то накрая не беше и кормилна рейка!!!
Таа - Майстори сложете си ръцете там дето Слънце не Огрява  - Щото с това и мислите !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...