Jump to content

Мение за бензиново А3 8PA & 8V


Recommended Posts

Добър вечер колеги, брат ми иска да си купи кола и се спря на следните модели. Моля споделете Вашите мнения за бензиново А3.. кой двигател е надежден и безпроблемен. Главно се интересува от 1.8tfsi (160к.с.) 8pa facelift, 1,4tfsi (150к.с.) 8V  и 1.5tfsi (150к.с) 8V facelift. Целта е да не надвиши 163к.с. и задължително бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом може да си позволи, задължително да взима новия модел (8в).

 

вече дали преди или след фейслифта, не знам

Само знам, че първия 1.8тфси е проблемен мотор - масларник, а 8п е голф 5 от 2003 година...

 

Другия голям плюс за мен е, че 8в има и вариант седан, който е супер красив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана е симпатичен доста, но хечбеците са си грозновати, 8P беше много по изпипано като модел и фейслифта е все още актуален.

Иначе е ясно, че е по-добре да вземе по-новата генерация ако може да си го позволи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм чувал, 1.4T бил смотан мотор с малък ресурс и са го пооправили като са извадили 1.5 Т 

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря @Diaksi доста полезна информация :zustimm: а това за малкия ресурс не го притеснява, гледа коли на около 40-50-60к км. и той за 3-4 години ако му направи едни 60-70к км.  мисля, че няма да има проблем. Не вярвам чак толкова да е смотан, да не може да издържи до 120-140к км :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами истината е , че за жалост не може. И наистина продължават си имат проблеми с веригите тези ламаринки. Ама то с колата макар и новичка пак си е на късмет работата. Важното е да те грабне още от първият поглед. Другото пари да имаш...просто е.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в подобен филм [emoji2] при 8V sedan[emoji848]!!!

Аз стигнах до извода че е по добре направо да се скача на S3 (2.0 ТFSI),ако ще е бензинов двигател,(Quattro) е включено, има и доста бройки с ръчна скоростна кутия.

Сега дилемата между pre & facelift моделите е голяма:

-задната Долна броня на при фейса не ми харесва

-предницата и лед фаровите на facelift версията са по -добри

- задните стопове на facelift ми харесват как светят и динамичния мигач също,но визуално когато не работят нещо загрозняват.

-новият волан, по големият дисплей и виртуалният дисплей при facelift версията (WOW[emoji7]) !!

И двата модела на S3 sedan страдат от проблем с губенето на антифриз и помпата на хелдекса.

S-tronic кутията ,не съм запознат аз гледам само с ръчни скорости.

S3 facelift вади по добър звук от предшественика си [emoji6].

Sent from my iPhone using Tapatalk

Аз доколкото съм чувал, 1.4T бил смотан мотор с малък ресурс и са го пооправили като са извадили 1.5 Т 

[emoji106] вярно е.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел кара 1.4tsi с компресор и турбина на пасат на метан и до сега не е имал проблеми. Да не би новите да се износват толкова заради еко изисквания?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 ТFSI е със” cylinders on demand “предполагам че от там идват проблемите сравнително нова система при А3.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...