Exclusive77 Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Добър вечер колеги, брат ми иска да си купи кола и се спря на следните модели. Моля споделете Вашите мнения за бензиново А3.. кой двигател е надежден и безпроблемен. Главно се интересува от 1.8tfsi (160к.с.) 8pa facelift, 1,4tfsi (150к.с.) 8V и 1.5tfsi (150к.с) 8V facelift. Целта е да не надвиши 163к.с. и задължително бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Щом може да си позволи, задължително да взима новия модел (8в). вече дали преди или след фейслифта, не знам Само знам, че първия 1.8тфси е проблемен мотор - масларник, а 8п е голф 5 от 2003 година... Другия голям плюс за мен е, че 8в има и вариант седан, който е супер красив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Седана наистина е много красив. Особено в С3 версията )) Фейсова кола по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Exclusive77 Публикувано 5 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Благодаря, колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Седана е симпатичен доста, но хечбеците са си грозновати, 8P беше много по изпипано като модел и фейслифта е все още актуален. Иначе е ясно, че е по-добре да вземе по-новата генерация ако може да си го позволи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 (Редактирано) Аз доколкото съм чувал, 1.4T бил смотан мотор с малък ресурс и са го пооправили като са извадили 1.5 Т Редактирано 5 Юни 2018 от Diaksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Exclusive77 Публикувано 5 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Благодаря @Diaksi доста полезна информация а това за малкия ресурс не го притеснява, гледа коли на около 40-50-60к км. и той за 3-4 години ако му направи едни 60-70к км. мисля, че няма да има проблем. Не вярвам чак толкова да е смотан, да не може да издържи до 120-140к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Ами истината е , че за жалост не може. И наистина продължават си имат проблеми с веригите тези ламаринки. Ама то с колата макар и новичка пак си е на късмет работата. Важното е да те грабне още от първият поглед. Другото пари да имаш...просто е. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 И аз съм в подобен филм [emoji2] при 8V sedan[emoji848]!!! Аз стигнах до извода че е по добре направо да се скача на S3 (2.0 ТFSI),ако ще е бензинов двигател,(Quattro) е включено, има и доста бройки с ръчна скоростна кутия. Сега дилемата между pre & facelift моделите е голяма: -задната Долна броня на при фейса не ми харесва -предницата и лед фаровите на facelift версията са по -добри - задните стопове на facelift ми харесват как светят и динамичния мигач също,но визуално когато не работят нещо загрозняват. -новият волан, по големият дисплей и виртуалният дисплей при facelift версията (WOW[emoji7]) !! И двата модела на S3 sedan страдат от проблем с губенето на антифриз и помпата на хелдекса. S-tronic кутията ,не съм запознат аз гледам само с ръчни скорости. S3 facelift вади по добър звук от предшественика си [emoji6]. Sent from my iPhone using Tapatalk Аз доколкото съм чувал, 1.4T бил смотан мотор с малък ресурс и са го пооправили като са извадили 1.5 Т [emoji106] вярно е. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Exclusive77 Публикувано 7 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 А при Голф Мк7 как е моторо TSI 1.4 пак ли е такъв чуплив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Ми той си е същия. Да не мислиш че за голф и за А3 правят различни мотори? Един същ го слагат навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Един приятел кара 1.4tsi с компресор и турбина на пасат на метан и до сега не е имал проблеми. Да не би новите да се износват толкова заради еко изисквания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 1.4 на метан е доста различен, най-малкото изкарва 5-600хил км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 1.4 ТFSI е със” cylinders on demand “предполагам че от там идват проблемите сравнително нова система при А3. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване