Jump to content

Мнения за S8 5.2


Recommended Posts

Здравейте колеги. Преди време бях собственик на А8 4.2ТДИ , след това си взех Х5 и сега попаднах на една S8 5.2 която много ми хареса. Оценена е на 26 000 лв. 

Искам да попитам дали има слаби страни на тази версия. На какво да наблегна при огледа. Също така откъм подръжка дали ще има доста по-голяма разлика в сравнение с дизеловата и естествено разход на S8-ка. 

И става ли да го прекарам на газ.

Благодаря предварително.

Редактирано от Georgi75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в поддръжката е голяма, еле пък ако е с керамика.

Имат детска болест с колектора, като е за боклука, започва само да бръмчи, а не върви. Цената му е около 5000лв.

Два дебитомера пак струващи бая.

Възможно е да се сблъскаш с прословутия нагар, заради директното впръскване. Там е едно отваряне, разглабяне, чистене.

И тоя мотор не държи много на бавене на ремонти(както забави веригата на тди-то).

Щото тоя кочин накрая хвърля мотора и успех с намирането на такъв екзотичен мотор, който струва почти сумата на колата.

Разход под 22-25/100 бензин е мираж в града. Приятел кара такава и с по-агресивно каране си му хвърчат едни 30-35 литра на 100.

Ама звук вади голям дееба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам познат в квартала с такава, голям разход си е и на части и на бензин, трябва си стабилен доход на пара щото ще те събори психически и накрая може да си посегнеш:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно не става за газова и от заводските коне 100 - 150 ги пиши бегали, и ти остава само разхода 30/100 и разни чипосани дизели да те разминават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно... исках да взема някакъв бензинов , че ми омръзна да карам само дизел. Май ще се оглеждам за S500. Х5-цата ми идва много тромав и муден за извънградско. Ако някой има дизеловата или бензинова А8 4.2 след 2008 и му се сменя колата. Да пише на л.с . Стига да има интерес към Х5 2008 3.0д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 4.2 бензин е по-бавна от дизела, а от Х5 може би много малко по-бърза. С500 срещу 4.2 тди е около 1 кола назад до 100. Истината е, че от към вървеж и особено усещане за вървеж си карал най-добрия мотор :) Може би да останеш доволен от А6 3.0 ТФСИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоково 4.2тди не е чак такъв самолет. Щом със 4.2бензиновото му седя на бронята след 100, значи не е баш бърз. 2те турбини дават адската илюзия за вървеж, това е. Виж, ако се препипа е друга бира. А Георги мисля че е карал стоково 4.2тди.

С8 върви повече нагоре, х5цата и дума да не става, а читаво С500 си прави 100 за 5 и нещо секунди, което ще рече че с 4.2тди ще са що годе сходни.

Ако аз трябва да избирам, взимам С500, защото Д3 си карал вече и няма смисъл пак да се връщаш там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм ще се огледам за 500 , макар , че 8цата да е по-хубава. Чесно лазано съжелявам че я дадох , но ми я хванаха на 15 000 лв както е с веригите. Иначе Х5цата старта й е доста добър. Примерно Е60 530д от 0-160 не може да ме припари. Пускал съм се с А6 3.0ТДИ пак го препарира х-а , ако някой иска може да прикача видеото :D. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си се пускал с неизрядни коли или калпави шофьори. Няма как един и същ мотор да бъде по-бърз в джип от колкото лека кола :)  И по каталожни данни и двете са по-бързи със секунда от Х-а.

ПП. Или си чипосан :D 

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, до сега няма X5, което да ме е дръпнало, а не с малко сме се гонели, понякога се случва да ми се опъват :) Аз съм сток с картоф(дпф).
Но едно X3 направо не ми даде шанс, явно беше добре чипосано, освен това сигурно е по-леко с 500 кила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега, от всички изказали се по темата, остана само да се преброят тези, които реално са имали и поддържали S8 D3. Когато се люпят семки, редно е да се изхвърлят и люспите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е почти от 1ва ръка, тъй като собственика на с8цата ми е адски близък и знам какво защо се дава по тая кола. Ако бяха цвете за мирисане вече да съм взел такава.

Проблем им е още покритието на 4ти и 8ми цилиндър, колектора както вече казах(плаща го около 5000лв.), нагара на колектора/главите, компресора на климатика.

Беше сменявал и клапите на колектора, едната даваше грешка(6400лв. плати). Повечето ги махат направо.

При натрупването на нагар и замерване на дино преди и след, едни 70кс бяха избягали само заради това.298f7c5973c9c1da55ace66915bc63c2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При RS4 V8 FSI също се натрупва нагар/кокс/ в колектора.Проблема се решава,или с нов,или с демонтиране и чистене на стария.

Оттам може да има понижената мощност на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...