CeJlCku Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Здравейте колеги, предварително искам да се извиня тъй като може би има тема със сходно запитване, но не можах да я открия и за това правя нова. Та на въпроса предстои ми закупуване на автомобил и въпросните ми направиха впечатление. Какво можете да ми кажете за двата мотора и къде са слабите места? Колко ми излиза обслужването и на какво трябва да наблегна при огледа и от какво да се пазя ако реша да взема някой от двата мотора? Благодаря Ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Ако не минаваш повече от 15000км. на година, бензина е по-приятен за каране и с потенциално по-малко проблеми от дизела. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 А проблема с горенето на масло на 2.0 TFSI като при А4 Б8 няма ли го тука? Мисля, че двигателите са едни и същи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CeJlCku Публикувано 22 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 @Никоо, говорим за приблизително такъв пробег на година, тъй като имам служебен автомобил и си търся за почивните дни и отпуските, така че пробега със сигурност ще бъде приблизителен на тези километри. @mhi406vt, за колко горене на масло говорим, тъй като преди имах Mercedes C180 и ми го гореше, на 10000 км. доливах около 1,5 литра. Също така, кой от двата мотора е по-пъргав? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CeJlCku Публикувано 22 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 @darknessevil, а обикновенно има ли причина за този разход или си е по default? И има ли варианти да се поправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Аз доколкото разбрах 1.8 tfsi и 2.0 tfsi на А3, А4 и А5 в периода 2008-2011 трябва да се избягват, че тука някакви страшни драми пишат за тях свързани с разхода на масло и ремонт около 4-5К за генерално решаване на проблема. Но май при същите мотори до 2008 го няма този проблем. За 2.0 тди комън рейл (който е пак след 2008) казват че е ок, предишните са помпа дюза и имат проблеми с маслени помпи ала бала. Ти коя година търсиш? Аз също се оглеждам, но при мен има и друг проблем, че задължително трябва да е автомат, та драмата е още по-голяма. Но темата ще ми е интересна и на мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CeJlCku Публикувано 22 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 @mhi406vt, говорим за модели от 2005 до 2007-8 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Дизел и търси помпа дюза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 Коя казваш е по простата смислена и здрава система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 1.9ПД вървят добре, проблемите им се решават сравнително евтино (когато се правят навреме). Класически "дефекти" са привода на маслената помпа и разпределителен вал. Някои 2.0ПД имат проблеми с главата....не съм проверявал цена, но на 2.0 комън рейл чисто нова глава амц струва малко над 1000лв.....което е смешна цена. ПД с изправен разпределителн вал харчат малко. Шумни са и няма спасение от това. Комън рейл върви приятно, мощността се разгръща плавно и докрай....като бензинов мотор са в сравнение с ПД. Тихи са и пак харчат малко. 2.0Т върви много добре за кубатурата си, а след чип върви по-добре от много 6 цилиндрови атмосферни мотори. Почти няма лаг и тегли до прекъсвач. Първите (до 2008-ма) са шумни. Разходът е поне 2 литра (по-скоро 2.5-3) над дизелите....с натискане разликата може да нарастне. Ако е каран с лонглайф масло има риск да е износена маслената помпа, която струва над 1000евро. Продължително каране с ниско налягане и лонглайф масло ..... ами не е добре:). 2.0Т след 2008-ма може да е различен при А3 и А4/А6... В надлъжната версия има глава с много ефективно газоразпределение....само с чип достига около 450Нм. Склонен е към горене на масло заради тънките сегменти. Напречните мотори са с 21мм бутален болт, т.е. за да се сложи последна ревизия бутала (която е от 2015та или 2016-та) с трикомпонентен маслен сегмент ВАГ не препоръчват смяна на биели. Комплект бутала Колбеншмид продължават да са около 800лв. Границата за ремонт според ВАГ е 500мл/1000км. Над този разход има риск да се увреди блока. За нормален (според ВАГ ) се приема разход 100-300мл/1000. При използване на неподходящо масло голяма част от този разход се дължи на изпарение на маслото. Разходът е леко надолу спрямо първите 2.0Т (поне литър, а на градско и повече), вървенето е по-добре, моторът е на практика безшумен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 Няма сила която да ме накара да сменя сегашния 2.0Т 113 С коя и да е помпа дюза....или CR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 7 hours ago, robobug said: 1.9ПД ...... Класически "дефекти" са привода на маслената помпа.... А ти сигурен ли си, че въобще има проблемни приводи при 1.9 ... особено при надлъжните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 ОбъркАл се е, за 2.0 става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 мда, за 2.0д е. А разлики между напречни и надлъжни дизели не знам да има. Разликите са при второто поколение бензинови тфси-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 (Редактирано) тАжно, но факт ... то и в комън рейла разправят няма привод, ама оня ден го извадих почти заоблен п.п.: нещо съм се подвел с напречните и надлъжните Редактирано 24 Юли 2018 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 И комън рейл мотори има потрошени.След края на 2009 година шестостена е удължен на 100 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 Стига с този шестостен бреееее. При А3 този проблем НЕ съществува. Има други болежки дизела, но с този прословут шестостен НЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 И при комън рейл моторите ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 (Редактирано) Да, и при CR. Те страдат от управлението на клапите на колектора, но и за това има разумно ценово решение (за под 100 лева). Редактирано 24 Юли 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Аз не произвеждам нито А3-ките, нито пасатите, за да ти отговоря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Отговорът е много прост. Прости различни подфирми сглобяват двете коли. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване